
Quake Champions: Zobacz fragment rozgrywki [WIDEO]
![Quake Champions: Zobacz fragment rozgrywki [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/6201d871-d3dc-46c7-a853-86720713c124.jpeg)
Zamknięta beta gry rusza już 6 kwietnia.
O zbliżających się testach pisaliśmy TUTAJ, lecz zanim serwery staną otworem, Bethesda postanowiła podzielić się ze światem nowym zwiastunem, na którym możecie zobaczyć fragmenty rozgrywki.

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Quake Champions: Zobacz fragment rozgrywki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Teraz już nie mogą mówić, że rozgrywka jest powolna.
Niech to już wychodzi!
@Jesion2001 Jeszcze nie możesz. Możliwe, że na potrzeby tego trailera gracz którego nagrywali 'nie rozpędzał się’ żeby ludzie którzy nie grali nigdy w Quake nadążyli. Podobnie FOV wydaje się być ustawiony w okolicy 80 – 90, a większość graczy ustawia większe wartości mimo, że wywołuje to 'rybie oko’. Trailer na pełnej szybkość i FOV 120 i jeszcze dodatkowo uproszczonymi teksturami, itp. nie byłby czymś co przyciągnie nowych graczy.
Przerobiony multi z DOOMa. Dobrze, że za darmo.
Wygląda jak Quake 3, tylko na porządnych sterydach.
Grywałem sporo w q3 i live. Champions po trailerach totalnie mi się nie podoba. Styl artystyczny to bardziej UT niż quake. Design borni nie w moim guście. Ten w q3 był minimalistyczny i stylowy. Rakiety bardzo wolne. Wydaję mi się, że ten remake mapy dm6 campgrounds został mocno zmniejszony. Wszystko jest bardziej klaustrofobiczne, jakby postacie były 2x większe niż w q3/live. Może po zagraniu się przekonam, ale średnio mi się to widzi.
Prezentuje się nieźle, nawet jeśli użyto materiały z Doom’a.
Kurde, dobre to, oczywiście mogłoby być mniej cukierkowe ale tempo świetne.
Jeśli gra będzie miała dobre ustawienia interfejsu/modowanie/dedykowane serwery, nie to co doom :/|To powinno być miodzio.
Nie wiem, nie wygląda to zachęcająco. Ogólnie problem tego typu nowoczesnych shooterów to moich zdaniem przejrzystość. Za bardzo się te wszystkie postacie zlewają z tłem i tymi wszystkimi szczegółami. W grach „wolnych” to atrakcyjne, ale w produkcjach, w których skaczesz na pelnej prędkości i strzelasz z półobrotu, bo zobaczyłeś kątem oka inną postać, to robi różnicę. Ja dlatego wolę i UT99 i starszego quake’a (do maks. Quake Live), chociaż kwej mnie zawsze odrzucał swoją skrzywioną „wizją” artystyczną.
Popieram, w UT99 grałem tysiącami godzin. Kolejne UT odrzuciły mnie dokładnie tym brakiem przejrzystości i jakimś dziwnym zachwianiem proporcji postaci do otoczenia. Quake live też mógł być, trochę grałem. A teraz to tylko Uncharted 4.
Czyli trochę z innej bajki 🙂 Ze strzelanek online Warsow jest godny uwagi, ale nikt w to nie gra 🙂