rek
rek
15.12.2017
Często komentowane 22 Komentarze

PUBG podbija Xboksy

PUBG podbija Xboksy
Gra doskonale radzi sobie również poza steamowym podwórkiem.

Hit studia Bluehole wylądował na konsolach Microsoftu 12 grudnia i z miejsca wykroił dla siebie solidny kawałek tortu. Microsoft ogłosił, że przez pierwsze 48 godzin od premiery na serwerach zameldował się ponad milion osób. Wynik godny pozazdroszczenia, zwłaszcza jeśli mieć na uwadze, że nie obyło się bez kilku wpadek. Przykładowo, liczbę klatek na sekundę ograniczono do 30, ale gra ma problemy z osiągnięciem takiej płynności (czy, jeśli wolicie, „płynności”) nie tylko na zwykłym Xboksie One, ale i na Xboksie One X (o czym możecie przekonać się naocznie TUTAJ). Cóż, na PC optymalizacja też nie jest mocną stroną PUBG-a.

Przy okazji warto przypomnieć, że premiera finalnej wersji na blaszaki odbędzie się 20 grudnia. Wielbiciele branżowych skandali mogą zechcieć zapoznać się z aferą majtkową. Twórca PUBG-a, Brendan Greene, postuluje tymczasem objęcie pomysłów z gier ochroną prawną, która uniemożliwiłaby innym developerom ich kopiowanie.

rek

22 odpowiedzi do “PUBG podbija Xboksy”

  1. Gra doskonale radzi sobie również rodzinnym podwórkiem.

  2. Ręce opadają, ludzie kupują takiego PUGB albo Battlefronta 2 i później mamy delevoperów którzy wypuszczają nie skończone, źle zoptymaliwane gry z mikropłatnościami… Gry tracą na jakości przez tych głupich ludzi. Psioczymy na mikropłatności, a prawda jest taka że jak by nikt ich nie używał to by tego w grach nie było. Powinniśmy piętnować głupotę konsumentów, a nie tylko samego delevopera czy wydawcę.

  3. @MasterofWar Akurat PUBG będzie miał rozwiązane większość problemów (w tym optymalizację) na premierę. Ludzie oceniają teraz PUBG’a na podstawie tego jak wyglądał kilka miesięcy temu.

  4. To właśnie dlatego Microsoft chciał PUBG na XBOX’a, bo gra doi hajs jak poyebana…czemu zawsze te najgorsze gry najlepiej się sprzedają?

  5. Dla mnie to jest niepojęte jak absurdalnie niezoptymalizowana jest ta gra. Na Xboxie One wygląda jak produkcja z 2005 roku i WCIĄŻ od czasu do czasu nie daje rady dobić nawet do 30fps. Ja wiem że najważniejsza jest grywalność, ale szanujmy się ludzie i wymagajmy pewnych standardów bo to jest istna kpina… Ta gra jest zwyczajnie OCHYDNA!

  6. @Goku07 |To że tobie gra się nie podoba nie oznacza chyba że to totalny chłam, jest chyba powód że się sprzedaje (wiadomo są świetne, być może a raczej na pewno lepsze gry które sprzedały się marnie) widocznie jest wciągająca.|Problem w tym że ludzie kupują ją w takim stanie w jakim jest, gra wygląda i działa jakby była na naprawdę wczesnym etapie rozwoju. W sklepie M$ jedynie w opisie znalazłem drobną notkę że gra jest w fazie rozwoju i tu cytat: „może nie zostać wydana jako produkt końcowy”

  7. Tak swoją drogą dziwie się że UBi jeszcze nie podłapało i nie „zwędziło” pomysłu. No chyba że o tym jeszcze nie wiem.|Tryb BattleRoyale w GH:Wildlands, gra wygląda i działa lepiej niż PUBG (przynajmniej na konsoli), usunąć npc, dodać możliwość grania w 32 czy 64 graczy online, ograniczyć mapę do 1 lub kilku rejonów i gotowe.|Cała mechanika strzelania i poruszania jest na tyle dobra że gra obroniła by się sama.

  8. @keksxd – Ta gra sprzedaje się bo jest popularna w głównej mierze. I nie ma to większego związku z jej grywalnością. Wielu ludzi, którzy przekroczyli już pewną barierę wiekową tego nie rozumie, ale większość nastolatków w wieku 11-13 lat patrzy raczej na to co jest na chwilę obecną popularne w jego kręgu rówieśników. Najczęściej będą to właśnie cody, fify czy inne pubgi. W grę można grać ze znajomymi i to się liczy. A to czy jest skończona ma już male znaczenie. Problem w tym, że śle to pewne znaki wydawcom

  9. którzy zdają sobie sprawę z tego, że mogą wypchnąć niedokończony, niedopracowany produkt i zgarnąć góry szmalu. Smutne to jest, ale prawda jest taka, że gdy gry stały się bardziej mainstreamowym medium było to nieuniknione.

  10. @SantaChief|Ej, nie zapominaj o BFach!|W zasadzie to głównie BF jest na topie popularności i utrzymuje się u dzieciaków. |CoD szybko jest opuszczany. |Wiesz jak podnieść jakość gier?|Walić upgrady kompa, walić konsole. |I stresować się grami Indie, małymi developerami, karcić i gnębić Ubi, Bethesde, EA(to wydawca ale mniejsza), Acti i krytykować za odwalanie cyrków jak Przy Skyrim AC3, ME4:A, CoD:G, Fallot4 i innych pustych grach gdzie postęp to odgrzanie kotleta, zmiana sałatki i dodanie sosu.

  11. czemu odniosła sukces? Fajny pomysł, brak dlc, częste aktualizacje. Wszystko, żadne srUBI czy srEA nie podłapie od razu bo formuła na taką grę rozmija się z DLC… a oni nie wiedzą jak robi się takie gry.

  12. Co Was tak boli, że ludzie w to grają? Wam się nie podoba, ale im tak i tyle, co niby na tym tracicie?

  13. Jeśli MS chciał pokazać możliwości i moc XboXXX to PUBG ani Minecraft 4K raczej nie zachęcą ludzi do przerzucenia się z Xbone, sama moc nic nie znaczy jak nie ma gry która ją wykorzysta. Prawdopodobnie uznali, że nie ma sensu walczyć w wojnie konsolowej (bo przegrają) i po prostu wybrali najpopularniejsze gry z peceta i sobie przenieśli na swoją konsolę. W porównaniu do PS i ich gier na wyłączność, to bardzo marnie wygląda sytuacja MSu.

  14. Jakby się zastanowić to MS wybierając tę grę jako darmowy dodatek do X-a dobrze zrobił. Niektórzy pewnie kupią myśląc, że skoro słabo PUBG im działa na PC to przynajmniej na „najmocniejszej” konsoli sobie pograją, ale kiedy zobaczą, że działa jeszcze gorzej, a grafika wygląda jak PS2 to raczej nie dostaną Xbonera.

  15. Gra jest fajna ale optymalizacja koszmarna moim zdaniem jak na ten poziom graficzny. od takiego tytułu oczekiwał bym stabilnych 144 fps przy wykorzystaniu 1080ti który i tak już jest absurdalnie drogi. na teście co prawda jest już nieco lepiej ale to wciąż nie to. co pożera tyle mocy skoro pubg nie wygląda specjalnie ładnie. mimo to gra wciąga i chce się grac tym bardziej wkur… techniczne niedomagania.

  16. @Demilisz|Zakladam, ze slowo-klucz to hipokryzja. Wielu graczy glosno krytykuje preordery, dlc, mikroplatnosci, kupowanie gier w Early Access, gry zabugowane i/lub z fatalna optymalizacja, a jednoczesnie wydaja kase na PUBG czy Star Citizena.

  17. @AsgarotThavu|Grałeś na serwerze testowym? FPS zwiększyły się podwójnie, na live będą 20 grudnia.

  18. @Tesu – prawda jest taka, że krytykujacy na forach to od dawna głośna mniejszość 🙂 Ta branża należy do innych.

  19. @Demilisz|Patrze na moja liste znajomych na Steam i widze, ze czesc z tej „glosnej mniejszosci” krytykujacej Early Accessy, przepustki sezonowe i niedorobione gry teraz gra w PUBG.

  20. a propo wydajności, jeśli się potwierdzą nieoficjalne dane to Xbox one ma fullHD (minimum), a X ma 4K (średnie detale), patrząc na to jaką ma optymalizację gra na PC, to że na zwykłym Xboxie rzadko co dawano w fullHD… to po prostu dostaliśmy betę gry wrzuconą w zbyt wysokich rozdzielczościach (jak na dostarczony kod)… do tego najprawdopodobniej ta gra nie obsługuje ani jednej optymalizacji dla Xbox (występujące błędy mają podobne podłoże jak na PC…)

  21. Nie rozumiałem tej gry dopóki kumpel nie zrobił mi gifta na święta właśnie w postaci PUBGa. Powiedziałem, że za darmoszkę bym spróbował i skubany podłapał 😉 Pomimo swoich niedociągnięć (mowa o wersji PC) jest to najfajniejszy multik z jakim miałem styczność od dekady, w dodatku ze świeżym pomysłem na siebie. Early Acces czy nie, pozycja broni się sama – jest po prostu dobra, wciągająca i na swój sposób uzależniająca, zwłaszcza, gdy gracz zaczyna tworzyć swoje własne mikrofabuły.

  22. >Gra doskonale radzi sobie również poza steamowym podwórkiem.|Dość odważna teza. Ja ograniczyłbym się do poinformowania o dobrej sprzedaży ;d

Dodaj komentarz