
PUBG otrzyma nową mapę, emotki i wiele innych nowości

PlayerUnknown’s Battleground nadal sprzedaje się wyśmienicie, ale ostatnimi czasy zaczyna stopniowo tracić zainteresowanie graczy. Jeśli ich odpływ wynikał z braku nowości, niebawem sytuacja może ulec poprawie. Brendan Greene ogłosił, że rok 2018 przyniesie szereg zmian. Będą one wprowadzane stopniowo w dwumiesięcznych cyklach. Czego konkretnie można się spodziewać?
Przede wszystkim nowej mapy, która w przyszłym miesiącu wyląduje na serwerach testowych. Wyspa będzie mniejsza od pozostałych miejscówek (4 x 4 km) i ma promować dynamiczniejsze, krótsze starcia. Co ciekawe, planowane jest również wprowadzanie kolejnej mapy o rozmiarach 8 x 8 km. Więcej informacji na jej temat mamy otrzymać wkrótce.
W planach jest również dodanie systemu emotek.
Oprócz tego mamy dostać nową broń i pojazdy, ale nie ujawniono jeszcze żadnych szczegółów. Twórcy zamierzają również między innymi poprawić oprawę graficzną i dźwiękową, usprawnić spadochroniarstwo, wprowadzić osiągnięcia oraz popracować nad optymalizacją.

Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “PUBG otrzyma nową mapę, emotki i wiele innych nowości”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W 2018 raczej nie będzie wiało nudą.
A kiedy dostanie optymalizacje ?
@XenZeu. Rozumiem, że wypowiadasz sie nie grając w gre? Po ostatnich altualizacjach gra działa duzo lepiej. Nie ma problemów z plynnoscią.
@XenZeu Twoje motto to „Nie znam się, więc się wypowiem” zgadza się?
@XenZeu kiedy wymienisz ten sprzęt z przed 10 lat ? :>
Od momentu odpalenia tej gry po raz pierwszy te kilka miesięcy temu, tylko dwa razy mnie wywaliło z serwera, a poza tym było kilka lagów. A co do optymalizacji, gra chodzi mi płynnie, średnio 40-50 klatek, dopiero przy naprawdę niezłej jatce spada poniżej 40 klatek, a mam leciwego kompa, którego ciągnie w górę teraz tylko GF1060 (reszta to AMD Phenom X4 965 i do tego 16 giga RAM). I nie gram na minimalnych.
to fajna optymalizacja jak jesienią mi lepiej chodziło niż teraz
@ djmuza11|To może wypowie się ktoś z nowszą konfiguracją? I7 3770, 8 GB RAM, SSD Samsung 850 EVO i GTX 1080Ti – absolutny brak akceptowalnej płynności bez względu na mapę i miejsce akcji. Uroiłem sobie? Dla porównania W3 na ultra + wymaksowany hairworks śmigał w mniej więcej stabilnych 90 klatkach. Ale spokojnie, dziś powinienem odebrać i7 8700K i 32 GB nowej i szybkiej pamięci, więc może teraz PUBG będzie działać jak przystało na grę o oprawie z końca poprzedniej dekady?
Ja mam w zasadzie stałe 90-100 fps i większość u stawień na ultra. W grę o tej dynamice można spokojnie grać w 45 klatkach. Problemem dalej pozostaje skaszaniony kod sieciowy, ale coś powoli chyba robią w tej kwestii.
wgrze o takiej dynamice w 45 klatkach? Chyba jak chcesz kończyć gre w pierwszej 50 lel
@Shaddon: i5 3350p, 8gb ram, GTX550Ti 1gb vram… 30-55fps na najniższych w 768p. Ja nie narzekam.
fps poniżej 60 czyni fpsa niegrywalną chyba że chcesz być dzieckiem do bicia
Jest dużo lepiej niż jeszcze 4 miesiące temu, gra chodzi płynnie, netcode widać też poprawili bo od kilkunastu meczy nie mam wrażenia, że pakuje w kolesia serię z bliska i nie trafiam albo trafia jedna kula na 3. Co do mamy, wydaje się to jakaś ala dżungla a jeśli tak to widzę raj dla kamperów będzie 😀
No tak, bo ilość fpsów w grze, gdzie widzisz pojedynczego przeciwnika raz na 3 minuty i to z odległości min. 100 metrów a 75% czasu biegasz ma znaczenie. No chyba, że 24/7 pecado/pochinki/school… ale ja unikam takich miejscówek. Od szybkiej akcji to ja mam CoD.
@Axel93 Pewnie że ma znaczenie zwłaszcza pod koniec meczu gdzie nie sposób uciec od walki. Gdzie odległość to kilka metrów. Nie wspominam juz nawet o walce w budynkach gdzie ktoś moze cie zaskoczyć leżąc w wannie
Dla mnie to żaden problem. Jedynym problemem może być lag myszki gdy nagle fps spadnie z 60 do 30… ale to da sie naprawić lockując fps na najniżej ile dana gra osiąga.
@Shaddon|i5 6500, 8gb ddr4 2133Hz, gtx 1060 6GB, dysk na wszystko Corsair MX 200. Detale średnie, tylko dlatego że kiedyś jakoś działały tylko niskie. teraz podwyższyłem i bez jakiś rewelacji. |Z drugiej strony wiele gier multi (praktycznie wszystkie Battle R.) ma problem z płynnością, na twichu widać jak ludzie ustawiając najwyższe detale zajeżdżają kombajny gdzie sam procek droższy niż mój zestaw 🙂
PS oczywiście mi chodziło że gra teraz działa u mnie jak złoto, gorzej że czasami są jakieś randomowe błędy, ale nic to nie ma wspólnego z płynnością.