rek
rek

Project CARS 2: Gameplay w 4K i 60 fps-ach [WIDEO]

Project CARS 2: Gameplay w 4K i 60 fps-ach [WIDEO]
Gra osiągnęła taki wynik na karcie GeForce GTX 1080.

Na oficjalnym kanale Nvidii udostępniono fragment rozgrywki z drugą częścią ścigałki Slightly Mad Studios. Wszystkie ustawienia są wyśrubowane na ultra, więc skoro gra utrzymuje stabilne 60 klatek na sekundę, można założyć, że będzie zoptymalizowana lepiej od poprzedniczki.

rek

13 odpowiedzi do “Project CARS 2: Gameplay w 4K i 60 fps-ach [WIDEO]”

  1. Gra osiągnęła taki wynik na GeForce GTX 1080.

  2. Linia wyścigowa, wierzchołki, punkty hamowania, oszczędzanie opon. I ani razu nie spojrzał do tyłu. |Ten kierowca to jakiś totalny amator.

  3. EH PANOWIE CORAZ WIĘCEJ AMATORÓW SIĘ PCHA DO ZABAWY HEHE MAM NADZIEJĘ, ŻE PRZEJDZIE TA NOWELIZACJA USTAWY I ŚCIGANIE SIĘ BĘDZIE MOŻNA CZYNIĆ TYLKO Z LICENCJĄ BO SERIO NIEKTÓRZY NIE MAJĄ ANI DOŚWIADCZENIA ANI WYOBRAŹNI I NA PRZYKŁAD NIGDY NIE SPOJRZY SIĘ DO TYŁU

  4. Ale dźwięk to nadal mocne 2/10.

  5. @DaZ CO? Akurat dźwięk był jedna z mocniejszych stron tego tytułu. Z resztą jazda z widokiem z za auta jest taka barbarzyńska.

  6. W ogolę te filmiki z widokiem za auta to jakiś nieśmieszny żart. Gra jest, podobnie jak jedynka, reklamowana jako sim. W wywiadach z deweloperami i z kierowcami testowymi zawsze na pierwszym planie jest fizyka. Dali by jakiś porządny filmik z widokiem z kokpitu, najlepiej nagrywany podczas gry w VR, zamiast tego śmiesznego widoku za samochodu :/

  7. @DarZ – jeśli to ma dźwięk 2/10 to mi ręce opadają. Gran Turismo jest w na ta chwile wyznacznikiem najgorzej zrobionego dźwięku w grach wyścigowych z „mocnym 2/10”, jednak pCARS ma całkiem dobrze oddany dźwięk. Nie jest to poziom R3E ale nie wiadomo jak to będzie w pCARS 2 jak już zasiądziemy w kokpicie GT3 czy tam innego LMP2. Z ciekawości, moze byś rzucił paroma tytułami z dobrze zrobionym dźwiękiem – mowa o simach oczywiście.

  8. @Quel W pełni symulator to to nie jest, ale choćby GRID Autosport. |Jeszcze żadnym sportowym/wyścigowym samochodem w życiu nie jechałem, ale obejrzałem dosyć sporo nagrań „on-board” itd. i nie powiedziałbym, że pCARS dobrze odwzorowuje dźwięk aut. Są one zdecydowanie zbyt głośne i wydają się nagrane wręcz zbyt czułym sprzętem. Po prostu nie da się tego słuchać w takim stanie, w jakim jest obecnie.

  9. Pierwsza część tej gry miała jakieś dziwne mikroprzycięcia mimo stałej liczby klatek.Oby w 2 było lepiej.

  10. GRID Autosport ma naprawde fajny model jazdy, mam nadzieje że PC2 będzie miał bliższy jemu aniżeli jedynce.

  11. „Wszystkie ustawienia są wyśrubowane na ultra, więc skoro gra utrzymuje stabilne 60 klatek na sekundę, można założyć, że będzie zoptymalizowana lepiej od poprzedniczki.” – Project Cars 1 720p średnie detale na low-end karcie około 20 FPS grywalne i 1080p nisko-średnie przy takim samym FPS i grywalności. Optymalizacja bardzo dobra. Więc 60 FPS i GTX 1080 to za mało powiedziane żebym uwierzył że będzie lepiej przy lepszej grafice czy fizyce. Chyba że lepiej i tak samo wydajnie będzie jak Supreme Commnander 2.

  12. @DarZ Nie bardzo wiem czy mowisz o modelu jazdy czy o dzwieku gdy porownujesz do GRID Autosport. Mam nadzieje, ze o dzwieku bo jesli chodzi o model jazdy to dwa rozne swiaty. Nadal nie podales tytulow z dobrym dzwiekiem wsrod symulacji. No bo przeciez do czegos by to trzeba bylo porownac. Onboardami radze sie nie sugerowac. Mikrofony bardzo mocno wszystko wyciszaja i znieksztalcaja. Kilka razy bylem na WEC, a i F1 sie ogladalo i telewizja, youtube a real to dwa rozne swiaty

  13. CryKillerPL 5 marca 2017 o 07:57

    Szału nie ma z tą grafiką…

Dodaj komentarz