
Prey: „Stacja kosmiczna powstawała warstwowo niczym cebula” [WIDEO]
![Prey: „Stacja kosmiczna powstawała warstwowo niczym cebula” [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/f7a0ada6-56b3-48d3-9092-43d8ec4c694a.jpeg)
Zawieszony w próżni kompleks, na który trafi Morgan (lub Morganka), lata świetności ma już za sobą. Choć korporacja TranStar nie szczędziła środków, by uczynić bazę przyjemną dla jej mieszkańców, gdy Talos I przejęli tyfoni (czyli obca rasa, z której mocy skorzystamy podczas rozgrywki), z zabudowań pozostała jeno kamieni kupa.
Nowy zwiastun pozwoli nam zwiedzić środowisko gry, ujrzeć migawki ze spotkań z enpecami i (jak zwykle) zadumać się nad tym, jak to każdy mebel, sztuciec i bibelot może się okazać zakamuflowanym przeciwnikiem.
Trzeba przyznać, że wygląda to dobrze, zresztą Arkane dało się poznać z bardzo dobrych projektów poziomów (że tylko wspomnę Clockwork Mansion z drugiego Dishonored).
Premiera już 5 maja, tytuł ukaże się równocześnie na PC, PS4 i XBO. Użytkownicy konsol na tydzień przed jego debiutem będą mogli ograć godzinną wersję demonstracyjną. Nasze wrażenia z przedpremierowej sesji z Preyem znajdziecie zaś TUTAJ.

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Prey: „Stacja kosmiczna powstawała warstwowo niczym cebula” [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tia a optymalizacja na Pc bedzie i tak lezala i kwiczala
No gierka wyglada niezle,moze byc ciekawa(dobry pomysł z transformacją w np. meble,naczynia) tylko szkoda ze ma tak mało wspolnego z poprzednim genialnym Preyem(świetne żywe bronie,wrogowie,grafika,świat duchów,portale i łazenie po scianach,sufitach:D).
ogry też są jak cebula
Ja tu ciągle na historię liczę taką zaplątaną a oni ciągle wycieczki po świecie ehh
Szkoda, że Bethesda zmieniła zdanie co do formy Prey2. Wersja z 2011 robiona przez Human Head Studios miała zupełnie inny (według mnie ciekawszy) klimat. |https:www.youtube.com/watch?v=ufikwk7_AD0|Oglądałem 30 min gameplay z wersji 2017 i zupełnie mnie nie zainteresował. W wersji z 2011 był „żywy” świat a w 2017 dostajemy sterylne korytarze ze skaczącymi potworkami = nuda. Może gra jako całość będzie lepsza bo na razie jest słabo.
Przecież ten statek to pomnik z Westerplatte.