
Prey: Blisko 40 minut gameplayu [WIDEO]
![Prey: Blisko 40 minut gameplayu [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/f1cf8ec4-4c83-4fe5-9e47-88ce79f1622e.jpeg)
Sprawdźcie, jak prezentuje się najnowsze dzieło Arkane Studios.
Na kanale Arekzz Gaming w serwisie YouTube opublikowano właśnie materiał ukazujący pierwsze kilkadziesiąt minut rozgrywki z nadchodzącego Preya. Najnowsze dzieło twórców Dark Messiah of Might and Magic oraz obu odsłon Dishonored ukaże się 5 maja. Tymczasem zapraszam do oglądania.
Co o tym sądzicie?

Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Prey: Blisko 40 minut gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
ten blur to jakiś żart? nawet się nie da nic przeczytać bo tylko na środku gdzie patrzy postać obraz jest ostry. Bez sensu imitować coś takiego skoro już wystarczy że zależnie tam gdzie rzeczywiście patrzymy widzimy ostro a w ten sposób to tylko przeszkadza.
Sorry ale ja tej gry naprawdę nie umiem traktować poważnie. Serio? Poważny, mroczny i brudny klimat a gość zamienia się w kubek? Jak tu nie parsknąć śmiechem przy czymś takim? 😀
Szczerze mówiąc przypomina mi to Deus Ex ale wygląda dosyć słabo. Nie zrozumiem nigdy fatalnej decyzji deweloperów o porzuceniu historii Tommy’ego i świetnego stylu oryginału.
@GGrzebyk – Protip, da sie to wyłączyć w opcjach, wiem, tez sie zszokowałem jak sie o tym dowiedziałem @GandalfCzarny – Polecam materiał z TVGry na temat Preya który sie dziś pojawił, wcale tak mroczna ta produkcja nie jest, zresztą ba, nawet tutaj to widac. @DjOgi – Ja sie zastanawiam, czy osoby które w to graja w ogóle w Preya pierwszego grały, zreszta kto by chciał bezpośrednią kontynuacje gierki sprzed parunastu lat? To sie ma sprzedac.
@GandalfCzarny Z drugiej strony wyobtraź sobie sytuację, że znajdujesz apteczkę, a ta urywa ci rękę gdy próbujesz ją podnieść. Jak dla mnie pomysł z imitowaniem zwykłych ma potencjał na horror.
Nowe uniwersum prezentuje się bardzo przeciętnie. Czasem chwalę Bethesdę (anulowanie Dooma 4 na rzecz DOOMa). Tym razem jednak strzelili sobie w stopę. Nie podoba mi się to i mam nadzieję, że gracze dadzą wydawcy do zrozumienia, że oczekują czegoś innego.
Potencjał na świetną kampanie jest. Nie wiemy kiedy pojawi się przeciwnik, co jest prawdziwe co nie. Nie wiemy gdzie są granice tego ulepszania. Tyle możliwość, żeby tylko dobrze wykorzystali
GGrzebyk – kurde myślałem już, że tylko ja mam problem z tym rozmyciem…niespecjalnie ten efekt wygląda:)
Na pewno ciekawe. Tylko czy starczy pomysłów na całą kampanię?
jak dla mnie szkoda , że ta gra zamiast posiadać własne pomysły , zbyt przypomina pierwszego Hal-Life z Bioshockiem . Zjednej strony to dobrze , jednak przedstawiona rozgrywka prezentuje się na wyraz prosto , aszkoda że czarne potwory to nie zjawopodobne stwory , na które trzeba by było użyć określonejbroni , a tylko fizyczne potworki , szkoda że otoczenie jest tak słabo interaktywne ( rzucanie przedmiotami część x) , czy nawet zabawnie wygląda jak na korytarzu , pływa martwa rybka , a bilbordy się nie
poruszają i w końcu grafika , jak na możliwości najnowszych konsol , bardziej przypomina czasy x360 , Ps3 , oświetlenie jest ostre , jednak ostrość bardziej uniemożliwia dobre zoorientowaniesię , a na dodatek brakuje nie co lepszych tekstur . Może pełna gra pokaże ciekawsze lokacje i większy pomysł , jednak jak dla mnie początek nie zbudził na tyle zachwytu , by oczekiwać premiery i na ocenę w CDA , wachałbym się na 6+/7 , a szkoda , pierwszy Prey był świetną grą z dobrym pomysłem
początek mi się kojarzy z pierwszym Half-Life….:P
@Dj Ogi Ale nikt niczego nie porzucił, to po prostu zupełnie inna gra, tylko z takim samym tytułem. |A co do gry, czekam na recenzję, ale spodziewam się gry na poziomie Dishonored, mogłaby być tylko lepsza fabuła 🙂
Powiem że skrajnie nie podoba mi się brak interakcji pianki z pianką. Tzn. że jeśli już jest jeden 'blob’ to strzelając kolejnym w niego nie dokleja się kolejny. Nie ma to sensu zwłaszcza w kontekście tego że był wykorzystywany do wspinania się. Więc czemu się ograniczać i nie umożliwić budowania mostów.
Strasznie dużo narzekacie, a muzyka akurat jest bardzo dobra. To rozmazanie miejmy nadzieję jest związane z tym, że gościu jest świeżo po jakichś testach i potem to minie.
Podoba mi się chociaż przydałaby się opcja wyłączenia huda albo ograniczenia jego ilości. Na ekranie jest po prostu za dużo wszystkiego
To rozmazanie czyli blur zapewne można wyłączyć w opcjach, co czynię w większości gier.