
Pokaz mocy drzemiącej w silniku CryEngine V [WIDEO]
![Pokaz mocy drzemiącej w silniku CryEngine V [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/d8f37697-c809-4a09-a86b-5f5cf59a00a5.jpeg)
Na trwającej do 23 marca Game Developer Conference firma Crytek zaprezentowała technologię CryEngine V. Najnowsza wersja popularnego silnika napędza dostępną w ramach wczesnego dostępu na Steamie grę Hunt: Showdown. Krótki materiał wideo pokazuje możliwości rozbudowanego pakietu narzędzi pozwalającego developerom tworzyć w łatwy i intuicyjny sposób naprawdę ładne środowisko. Wśród wodotrysków znajdziemy choćby globalne oświetlenie, wrażliwą na ruch gracza trawę oraz błoto pokrywające w realistyczny sposób elementy otoczenia.
Samo Hunt oferuje sieciowe starcia na rozległych mapach, stawiając na mieszankę PvP oraz PvE. Maksymalnie 10 osób wypełnia kontrakty, walcząc z groźnymi monstrami, a na końcu zbiera cenny loot (jeśli tylko rywale na to pozwolą). Łowca może przechwycić skarby w pojedynkę lub współpracować z innym graczem. Jak podaje SteamSpy, wczesną wersję gry zakupiły już prawie 193 tysiące osób. Początkowe zainteresowanie graczy zaowocowało obecnością Hunta (utrzymaną przez dwa pierwsze tygodnie) w zestawieniu bestselerów na Steamie. Ostatnio jednak dzieło Cryteku wypadło z rzeczonej topki.

Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Pokaz mocy drzemiącej w silniku CryEngine V [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jednak frostbite chyba wygrywa ciekawe tez jak zoptymalizuja ta gre na koniec bo alpha chodzila bardzo zle.
Cryengine jak zwykle w dobrej formie.
Że CryEngine ma ogromny potencjał to mnie nie dziwi. Bardziej mnie zastanawia, że Crytek sam sobie przeczy i jednak z powrotem numeruje wersje silnika. Do tej pory pamiętam wypowiedź sprzed iluś lat (już po wydaniu CE3), że rezygnują z numeracji i od tamtej pory będzie po prostu CryEngine.
To nie są osiągnięcia graficzne