
PlayerUnknown’s Battlegrounds: Twórcy myślą o kampanii dla jednego gracza

Informowanie o kolejnych poprzeczkach, które przeskoczyło nieziemsko popularne PUBG zaczyna być powoli nudne, ale co zrobić – dzieło Blue Hole jest po prostu bezkonkurencyjne. Według danych serwisu Steam Charts w pewnym momencie polowało na siebie ponad 1,5 miliona osób:
W świetle tych obłędnych liczb nie dziwi informacja, że autorzy mają daleko idące plany co do przyszłości gry. Rozważają między innymi wprowadzenie kampanii dla jednego gracza. Na przeszkodzie stoi jednak nadmiar obowiązków. Przytaczamy wypowiedź Brendana Greene’a z odbytej kilka dni temu sesji AMA na reddicie:
Bardzo chciałbym dodać do gry kampanię dla jednego gracza. Uważam, że wyspa, którą mamy, byłaby świetną lokalizacją dla interesującej opowieści, ale niestety po prostu w tej chwili nie mamy na to czasu i środków!
Do gry wkrótce trafią natomiast trzy nowe pojazdy. Pierwszy z nich wygląda znajomo:

Czytaj dalej
23 odpowiedzi do “PlayerUnknown’s Battlegrounds: Twórcy myślą o kampanii dla jednego gracza”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie stanie się to jednak szybko. Aha, padł też kolejny rekord.
Greene niedługo po tej wypowiedzi napisał (chyba na twitterze, nie pamiętam dokładnie), że nie planują dodawać trybu singleplayer do PUBG.
@Ziomal999 to chyba logiczne, bo Greene napisał że chciałby dodać, a nie że planują.
Nie mają środków? Ten człowiek sie stacza z każdą kolejną wypowiedzią. Mam nadzieje że afera z Epic Games troche mu otworzy oczy.
A juz myslalem, ze tworcy gry mysla o wydaniu jej finalnej, ukonczonej wersji…
No jakby dodali kampanię i to nie na odwal tylko w miarę dobrą, to byłby dla mnie argument za kupnem, choć póki nie wyjdzie dobra wersja i optymalizacja(bo z tego co widziałem/czytałem jest średnio) to i tak nabywać nie mam zamiaru.
@Tesu|Żeby musieli się tłumaczyć, dlaczego to wszystko wygląda jak wygląda i działa jak działa? Nie żartujmy. Bluehole znajduje się w idealnym położeniu: inkasuje kolejne miliony na fali korzystnej dla obu stron współpracy ze streamerami, a w razie problemów wyciąga zza pazuchy plakietkę z napisem „Early access” pozbawiając malkontentów wszelkich argumentów. Bo gracze żądają dopracowanych gier. Ale kupują dema. Oraz loot boxy w nich zaimplementowane.
Żadnego singla do tej gry! |Lubię grać w kampanie, ale jak ktoś tworzy takie niezwykłe multi (patrz: sprzedaż) to niech się na tym skoncentruje i „nie rozmienia się na drobne”.
Greene mówił że chciał tryb single coś ala Watch_Dogs ale nie wiem jak to rozumieć :/
Ten furgon kojarzy mi się z taczkami Dharmy z Lost.
Ciekaw jestem jak wypadnie konkurencja. Czyli Fortnite z trybem Battle Royale
Nie mają czasu i środków.|Tiaaaaaa, bo uwierzę… Gra już zarobiła grube miliony, co z pewnością wielokrotnie zwróciło koszty produkcji. A czasu pewnie i tak mają dużo. Przypominam, że Piranha Bytes utworzyło Gothic 2 w formie, jaką znamy w jakieś 8 miesięcy…
+DarZ Tzlko PB miało już cały gotowy silnik, który trochę podrasowali, a sam Gothic 2, to podrasowany Gothic 1 (który sam w sobie powstawał kilka lat, a i tak go nie skończyli). Choć i tak, zrobienie takiej gry w tamtych czasach w takim czasie robi wrażenie.
@kajtji Mimo wszystko w te kilka miesięcy zrobili bardzo dużo. Nowy, większy od Górniczej Doliny świat (+ zmodyfikowana GD), stworzenie oraz przetestowanie tych wszystkich zadań, skryptów itd.|Brendan Greene tłumaczy, że jego ludzie nie mają czasu na stworzenie kampanii singlowej. Czym mogą być teraz zajęci poza kreowaniem nowych obiektów/modeli/tekstur oraz ewentualnym usprawnianiem rozgrywki?
Swoją drogą studio BlueHole pracujące nad PUBG z pewnością ma większą liczbę pracowników niż PB, którego załoga liczyła praktycznie od zawsze około 20 osób… |PB podałem tylko jako przykład tego, że bez zbędnych wymówek można stworzyć coś konkretnego i bardzo dobrego. Szczególnie powodem do śmiechu są słowa „brak środków”, bo co jak co, ale autorzy PUBG na to narzekać nie powinni…
Nie ma to jak kłócenie się o coś, co jest nieprecyzyjnym tłumaczeniem 😀 Resources, słowo z oryginału, nie oznacza tylko środków finansowych, ale również pracowników.
Nie wierzyłem że im sie uda nawet zbliżyć do Dota 2, muszę przyznać że sukces ogromny, nawet konkretnie nie wiem czemu. Dlatego nie neguje ich pomysłów bo jak na razie każdy przyjmuje sie swietnie
Kampanie mogli by dać osobie trzeciej do zrobienia.
@JerichoHorn|Może słowo „zasoby” byłoby bardziej odpowiednie? Poza tym, CDA nie napisało „środki finansowe”, tylko po prostu „środki”. A DarZ wyraźnie wspomniał o kwestii pracowników.
Chodziło mi zarówno o zasoby finansowe jak i ludzkie. Raczej obie te kwestie można podpiąć pod wypowiedź Brendana Greene’a. Której zbyt dobrze nie sprecyzował, a to podchodzi mi pod szukanie wymówek i próba omijania tematu, którego albo nie chce się poruszać albo chce odciągać od niego uwagę graczy.
@Kb1 Zgadza się,”zasoby” byłyby właściwym słowem. Mamy zasoby zarówno ludzkie, czyli przecież rozpowszechnione już Human Resources, jak i zasoby pieniężne. Środki sugerują głównie pieniądze, ale już na pewno nie pracowników, więc nie trzeba dodawać „pieniężne – np. zdanie Nie mam środków do życia jest jednoznaczne. @DarZ Myślę, że nie. Nie używamy w PL słowa środki w odniesieniu do ludzi. Więc oburzenie jest bezzasadne 😉 Może i to wymówka, ale wyszkolenie pracownika po 1 trwa, po 2 angażuje kogoś z zespołu
@DarZ ,| Zapomniałeś wspomnieć, że Piranie do Gothic 2 wykorzystały sporo materiału z anulowanego Gothic Sequel. Zapomniałeś też wspomnieć, że Piranie robili całą masę nadgodzin i nierzadko nocowali w miejscu pracy. To wszystko fakty, wystarczy poczytać wywiady w jak chorych warunkach powstawał dodatek Noc Kruka. Dzisiaj są inne czasy i nie sądzę, że twórcy PUBG robią nadgodziny.
@DarZ Gdyby nie chciał poruszać tematu kampanii i miałby szukać wymówek, żeby odciągnąć od tego tematu uwagę graczy to sam by nie kreował tematu. Rzucił hasło, że widzi mu się kampania, a póki co ich zespół jest tak zorganizowany, że nie mają jak się tym zająć.