
Playerunknown´s Battlegrounds: Rzućmy okiem na nową mapę

Niewybaczający błędów shooter typu battle royal, który raptem 3 miesiące po premierze może się poszczycić czterema milionami sprzedanych kopii, ma ambitne plany na rozwój. Zresztą, wiemy o tym przynajmniej od E3, kiedy to zaprezentowano w akcji bardziej rozbudowany zestaw ruchów oraz efekty pogodowe i dodatkowe uzbrojenie.
Odpowiedzialne za produkcję Bluehole dłubie jeszcze nad dwiema mapami. Pierwsza z nich, zlokalizowana w Peru, ma nam zaoferować pustynne krajobrazy oraz możliwość przeżycia gameplayowej nowinki – burzy piaskowej.
I’m at our new @PUBATTLEGROUNDS office in Madison today. The team is working on our desert map. Here’s a WIP preview of this new location… pic.twitter.com/ReLbsvwv9A
— PLAYERUNKNOWN (@BattleRoyaleMod) July 3, 2017
Jestem dziś w naszym nowym biurze w Madison. Zespół pracuje nad naszą pustynną mapą. Trzymajcie zapowiedź tej nowej lokacji…
Nie jest pewnym, kiedy miejscówka trafi do gry. Podobniej jak mapa arktyczna, która również jest w planach. Wkrótce w Playerunknown’s Battlegrounds ma też zadebiutować tryb zombie, w którym to gracze będą kontrolować będą żywe trupy.
Więcej o wczesnodostępnym tytule mogliście przeczytać w CDA 06/2017, w którym kolega redaktor Krigore ocenił wysiłki Bluehole pozytywnie.
Gameplay zmusza do ostrożności i o wiele mniej beztroskiego podejścia (…) równocześnie jednak jest lżejszy od wielu survivalowych gier i spokojnie można odpalić ten tytuł na jedną, dwie dość szybkie rundy wieczorem. Praktycznie każda rozgrywka zamyka się tu w góra kilkudziesięciu minutach – pełnych nasłuchiwania, podchodów, ale i intensywnego niekiedy ostrzeliwania się.

Czytaj dalej
31 odpowiedzi do “Playerunknown´s Battlegrounds: Rzućmy okiem na nową mapę”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pierwszą z planowanych dwóch.
„w którym to gracze będą kontrolować będą żywe trupy.”
Tylko żeby nieokazało się że osoby grające na minimalnych ustawieniach podczas takiej burzy mają lepszą widoczność niż ci co grają z ustawieniami na maxa.
Poproszę szybką konwersję na PS4 bo już nie mogę się doczekać.|A zombie możecie sobie darować 😉
Zapomnij o wersji na PS4, gra jest exem dla PC i X1 do tego cross play będzie, coś czego $ony nie chce mieć więc niech spada na drzewo ;]
@saborcat – pewnie tak się okaże. „Poważniejsze” tytuły miały takie śmiecie jak np. Battlefield w którym wyłączenie rozmycia w efektach graficznych wyłączało z gry jeden z kluczowych elementów jakim było przygwożdżenie. W CS też obniżenie jakości dymu znacznie polepszało widoczność więc nie sądzę, żeby tutaj ktoś przynajmniej w tej fazie rozwoju silił się na optymalizacje efektów silnika graficznego.
Obecnie największym minusem gry jest fakt, iż najlepiej grać na najniższych detalach, bo wtedy znika bardzo dużo roślinności, więc łatwiej jest wypatrzeć ludzi schowanych w krzakach. Nawet zakładając, że do konsoli będzie można podłączyć myszkę i klawę, to i tak są na straconej pozycji, bo ono krzaki będą widzieć i nie są w stanie tego zmienić. Ten element jest do poprawy, a a oprócz tego to dobry tytuł, ale w tym roku wyszły lub wyjdą lepsze.
@Scorpix|Jeszcze się okaże co pokaże CoD, Battlefront i Destiny. To wszystko jeśli chodzi o tegoroczną konkurencję.
@2real4game|Eee, to rzeczywiście żadna konkurencja, szczególnie dla, ekhm, „gry” w fazie „early access-późna alfa-prawie beta-sprzedamy jeszcze kilka milionów egzemplarzy i MOŻE będzie nam się jeszcze chciało doprowadzić ten bajzel do ładu”. I tak, ja wiem, że w myśl staropolskiego powiedzenia nie to dobre co jest dobre, tylko w co streamerzy grają, ale w dalszym ciągu bawi mnie stawianie półproduktu w jednym szeregu z czołówką segmentu AAA, jakakolwiek by ona nie była.
@Shaddon|Ok, to ile godzin przegrałeś w PUBG i jakie lepsze gry już wyszły w tym roku? Poza tym jeśli uważasz, że gra AAA jest świetna, bo jest grą AAA to ci współczuję.
@2real4game|Ile godzin? Zero. Dokładnie tyle. I, zanim zdążysz wystrzelić z komentarzem, który w tym miejscu sam się nasuwa, śpieszę przypomnieć, że statystyczny człowiek nie musi wskakiwać do szamba, by dowiedzieć się, że nie jest to zbyt przyjemne miejsce. Grałem w Day Z, grałem w H1Z1, grałem w mody typu battle royale, ba, oglądałem nawet film, który to wszystko zapoczątkował. Zstąpiłem do piekła early accessu i wiem, o czym mówię. Co wyróżnia PUBG na tle powyższych? Unreal Engine?
@shaddon A no jak oglądałeś film to spoko…. Co za pajac…
Widzisz kolego, być może po wskoczeniu do szamba znalazł byś diament. To że grałeś w podobne produkcje, nie daje Ci przywileju do oceniania konkretnych tytułów kiedy nie miałeś z nimi styczności. Widzisz w H1 spędziłem całe 3 godziny, bałem się kupić PUBGa bo to ten sam gatunek, a tutaj w PUBG juz 60 na liczniku i dalej rośnie. Twoje uprzedzenie do EA po prostu budzi toksynę i wylewasz ją na każdym innym tytule.
@Matt3rs|Nie, nie, to tak nie działa, kolego. Nasza społeczność z publicznego linczowania głośnych tytułów AAA uczyniła niejako swe hobby, ale podwójne standardy zamykają jej gębę, gdy chodzi o ledwie grywalne alfy popularyzowane przez streamerów. Statystyki Steama nie kłamią. Skoro nie mamy problemów z rozpętywaniem gównoburzy wokół kilku screenów, czy byle kompilacji glitchy, to i ja mam prawo oceniać to, co widzę. A widzę niezoptymalizowany mod udający pełnoprawną grę, pełen bugów i niedoróbek. Tyle.
@Shaddon dzięki za poprawę humoru xD uwielbiam to w komentarzach na tej stronie – „nie znam się ale się wypowiem”
tak tylko dodam, to tak czysto teoretycznie skoro grałem w parę rpgów i były do dupy to mogę stwierdzić że wiedźmin 3 jest do dupy bo to szambo skoro inne śmieciowe były parszywe?
Poluję na tę grę, ale 30 euro to póki co za dużo. Tym bardziej, że chciałbym pograć ze znajomymi, a na taką kwotę nikogo nie namówię. 🙁
@Shaddon|PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS, statystyki sprzed 30 sekund: 125,827 w grze.
@2real4game|Mi chodziło raczej o wszystkie gry, a nie tylko multi, bo z tego co czasem widzę to niektórzy stawiają to grę wyżej od Zeldy, Preya czy Nier, ale to kwestia gustu i upodobań. Jedynym konkurentem PUBG jest H1Z1 na ten moment. Gry, które wymieniłeś reprezentują inny rodzaj multi.|Gra ma obecnie problemy wieku niemowlęcego, które musi rozwiązać do czasu pełnoprawnej premiery pod koniec roku (za dużo reklamy na E3 było, aby MS opóźnił tytuł).|Ta gra to tegoroczny fenomem, ale może być jeszcze lepiej
@ CasualKiller|PUB nie jest i nie będzie exem Microsoftu. Wersja na PS4 pojawi po premierze na X-a.
@greedosk|O, widzisz, jakie to proste? „Zabugowany ME” może być „zabugowanym ME”, „crapem”, „nieporozumieniem”, czy „grą 4/10” dla każdego, kto coś na ten temat przeczytał i nie ma problemu. Przy okazji każdej dużej premiery czytam na forach, że korporacje „robią z graczy idiotów”, a „branża się stacza”, ale najwyraźniej wersje alfa sprzedawane za 30 euro są postrzegane jako nowa nadzieja. Bugi naprawią. Prawdopodobnie. Kiedyś. W ME też naprawili, i to szybko. A hejt na forach pozostał.
@Scorpix|Skoro wszystkie to masz słuszność. Jednak jak napisałeś-wszystko kwestią gustu. Ja raczej porównuję PUBG z grami wymienionymi przeze mnie, bo we wszystkie gry multi na raz grał nie będę. A jeśli chodzi o multi, to Battlefront, CoD i Destiny 2 wydają się jedynymi tegorocznymi grami, które mogą rywalizować z PUBG. Nie liczę Forzy czy FIFY, bo to zupełnie inna bajka. I PUBG jest dla mnie fenomenem, bo ARMA, DayZ i im podobne mi do gustu raczej nie przypadły.
@Shaddon|W ME:A wielu nie naprawili i gra cierpi na wiele problemów, które bugami nie były. Nie zmienia to faktu, że gra jest świetna, a większość hejtu była równie bezpodstawna jak twój na PUBG.
@GGrzebyk|Nie ma sprawy, Grzebyku – zazwyczaj to ty poprawiasz mi humor swymi komentarzami, więc choć ten jeden raz mogłem się zrewanżować. Właśnie – jak tam Star Citizen? „Jeszcze 50 milionów i ogłaszamy fajrant”? A co do twego pytania, możesz sobie uważać, co ci się tylko podoba. Skoro reszta społeczności lubuje się w wyciąganiu bezpodstawnych wniosków, to problem najwyraźniej nie istnieje, a o tym co jest prawdą decydują forumowe wpisy.
@2real4game|Wczoraj ukończyłem, co zajęło mi dokładnie 121 godzin. Dałbym mocne 7/10 pokazując przy tym palec połowie użytkowników tego forum, bo naprawdę nie rozumiem, wokół czego właściwie rozpętano wielotygodniową dramę zakończoną najprawdopodobniej posłaniem do piachu całej serii. Bo wiesz, kulejące animacje (bardzo szybko zresztą naprawione) w jednej grze to powód do publicznego darcia szat, natomiast kulejące WSZYSTKO w innej, ale takiej, na której stremerzy mogą zarobić, problemem już nie jest.
Nie bardzo rozumiem dlaczego wszyscy chcą przekonać @Shaddona, że jego prywatne zdanie się nie liczy i że powinien mieć opinie zgodną z opinią z @ …..(tu wpisać dowolny nick) 😛 – wyluzujcie Panowie.|PUB sprzedane w milionie egzemplarzy a jeszcze nie miało premiery – wróżę sukces ale nie „ukamienuję ” @Shaddona za inne zdanie na ten temat – dziwne? 😉
@le_Fey|że co ? 😀 |sprzedanych kopii : 4,297,593 |troszke więcej niż milion :)|76% pozytywnych opinii|@Shaddon |wyczuwam ostry ból, jak byś znał historie Brendan.G koleś który stworzył mod-a do Army2 i grało w to miliony ludzi, nieziemski fun, potem współpracował z Sony przy h1z1 tworząc tryb King Of The Kill, teraz tworzy sam swoją grę, najlepsze wydanie BR jakie jest na rynku, czyli Playerunknow”s (tak to nickname twórcy tych modów do army2itd) Koleś nie porzuci swojej gry 4mln kopii mówi samo za siebie.
@@Shaddon|Gra rozwija się w nieziemskim tempie, mam ją od 1,5 miecha 35h przegranych spotkałem 2 bugi, raz nie mogłem wyjść ze sciany i raz koleś po zabiciu telepał się jak opętany.|I tyle, kompilacje bugów z przed 2 miechów można oglądać, ale absolutnie nie ocaniac z tego gry, zagraj sam a sie przekonasz.|@ Scorpix już dawno zmniejszyli różnicę, polecam wcześniej się doinformować zamiast snuć bajki na forum publicznym|https :i.redd.it /ciplqrmmvhsy.jpg < usunąć spacje
@le_Fey|Dzięki za zrozumienie, choć ja się chłopakom nie dziwię. Nikt nie lubi jak ktoś krytykuje coś, co jemu się podoba, szczególnie, jeśli opiera się przy tym na dość dyskusyjnych przesłankach. Z drugiej strony przyznam, że nie chodzi mi tyle o samą grę i jej wątpliwą, moim zdaniem, jakość, co o uwypuklenie podwójnych standardów społeczności. Jeśli krytykować, to uczciwie, a nie na zasadzie smarowania po tytułach AAA i jednoczesnym przymykaniu oczu na bolączki PŁATNYCH wersji alfa, bo to tylko alfa.
@ reqqq|A to jeszcze lepiej, pewnie czytałem starego newsa.
Widzę, że nie ma sensu się wdawać w polemikę, bo widzę że mam do czynienia z osobą, która przytacza bezsensowne argumenty. Ja szanuję, że każdy może mieć swoje zdanie ale powinno być poparte czymkolwiek a nie na bazie tego, że skoro inne tego typu gry to syf to ta też musi być. I przepraszam bardzo ja wcale nie bronię tej gry, bo nadal jest w niej dużo do zrobienia. Chodziło mi o ogół wypowiedzi Shaddona odnośnie tego na czym można opierać zdanie nt. gry.