
Playerunknown´s Battlegrounds: Masowe bany dla oszustów

W przypadku tej gry zawsze operujemy wielkimi liczbami i nie inaczej jest tym razem. Jeden z dyrektorów Bluehole, Brendan Greene, przyznał na Twitterze, że od momentu wydania tytułu zbanowanych zostało ponad 150 tysięcy użyktowników oszukujących podczas zabawy. Co ciekawe, jeszcze miesiąc wcześniej informował o trzykrotnie mniejszej liczbie.
.@TheBattlEye has now banned 50k+ cheaters from @PUBATTLEGROUNDS! GG WP
— PLAYERUNKNOWN (@PLAYERUNKNOWN) August 3, 2017
.@TheBattlEye has now banned over 150,000 cheaters from @PUBATTLEGROUNDS, with more than 8,000 banned in the last 24 hours alone! GG WP
— PLAYERUNKNOWN (@PLAYERUNKNOWN) September 13, 2017
W ostatnich tygodniach Playerunknown’s Battleground święci olbrzymie sukcesy – gra nie tylko sprzedała się już w ponad dziesięciu milionach egzemplarzy, ale także wdraspała się na szczyt stemowej listy popularności. Po szczegóły odsyłamy TUTAJ.

Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Playerunknown´s Battlegrounds: Masowe bany dla oszustów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
ŁOŁ ZNOWU NEWS O PUBG! Kwestia czasu aż Cda dogoni PCGamer który spami njus o Pubg prawie codziennie
Co jak co, ale dobrze wyszli na tym, że wybrali BattlEye. Całkiem dobry silnik wykrywający zdecydowaną większość ingerencji w pliki, w które ingerować się według zamysłu twórców nie powinno. Valve Anti-Cheat może się schować głęboko pod ziemię 😉
W ostatnim akapicie „s” uciekło ze słowa „odsyłamy” i wcisnęło się do „wdrapała”. 😉
To banowanie cheaterów jest dla devów gry multi bardzo…Opłacalne. Masz bazę graczy 10 mln, banujesz 150 tyś graczy, którzy oszukiwali. Ci zbanowani wracają, kupując nowe klucze, podbijają ci statystyki i ogłaszasz kolejne rekordy sprzedażowe. Rekordy sprzedażowe przyciągają kolejnych ludzi, bo trzeba zagrać w to co jest tak popularne. Taka liczba osób przecież nie może się mylić. Wracają starzy cheaterzy, dochodzi trochę nowych i banujesz kolejne jakieś 250 tys… I tak interes się kręci. Sprytne.
@Xellar – Nie rozumiem co próbujesz tym za insynuować.
@Xellar|Sugerujesz, że w ten sposób twórcy w jakiś sposób oszukują? Jeżeli jedna osoba kupi 2 egzemplarze, niezależnie od pobudek, to dalej to są 2 egzemplarze sprzedane.
@DarZ|Według tej strony tego systemu korzysta m.in. Tibia, a tam boting i oszukiwanie było nagminne, a bardzo trudno było z tego powodu dostać bana.
@SerwusX tam się liczyło tylko $$ z PACC – na cziterów przymykali oko
@SerwusX Bo tibia na wszystkich serwerach korzysta z BattlEye’a dopiero od niedawna.
@SerwusX Może tak było kiedyś. Mówię o stanie obecnym (czyli o 2-3 latach wstecz, w trakcie których sam nabrałem doświadczenia z BattlEye).
@Kuba1pl, @SerwusX, |Ależ nic poza tym, że robienie (dobrych) gier multi, to dobry interes. Wręcz finansowe pereptum mobile. Przy grach single, raczej się nie zdarzy, żeby taka liczba graczy kupiła kilkukrotnie egzemplarz gry. A są takie pozycje multi, gdzie tępi się chetearów (zdrowa praktyka), a oni powracają jak bumerang, nabijając tym samym konta devom. Czyli samo zjawisko cheatowania może być opłacalne dla devów. Za dużo kombinujecie i doszukujecie się drugiego dna w wypowiedzi innych ;).
Gdyby nie youtuberzy i streamery to ta gra by pewnie zdechła
@DarZ|A ja myślę, że gdyby w Tibii zbanowali wszystkich graczy korzystających z nielegalnego oprogramowania, to by w ogóle nikt nie został, więc może po prostu wiedzy o oszustach i tak nic z tym nie robią. 🙂
Nie rozumiem fenomenu tej gry. Pograłem 2 godziny i jakoś nie mam ochoty wracać… Dlatego dla mnie totalnie szokujący jest jej sukces.
@Danon66|Tak samo jak LoL, Dota 2, Hearthstone, CS:GO, HotS, SC 2, Minecraft, Overwatch, D3, Siege, Dark Souls, GTAV, multum indyków i jeszcze trochę innych produkcji. A kiedyś gry zdobywały popularność tylko dlatego, że były reklamowane, a inaczej to zdechłyby zanim jeszcze przed pojawieniem się na rynku.
Mmm, edycja komentarzy by się przydała 🙂
Rozumiem jeszcze oszukiwanie w grach uważanych za „esportowe” z wysokim poziomem rywalizacji ale serio w takiej nawalance jak PUBG? Ktoś musi mieć niezłe kompleksy.
@EastClintwood|Były już jedne zawody w PUBG, a w przyszłości będą i inne. Poza tym są rankingi i jest kasa za skrzynki/ciuszki. Także argument inwalida 🙂
Zresztą na przykład w takich CoDach też jest mnóstwo oszustów.
@Xellar|Nie no pewnie – w takim toku rozumowania można też stwierdzić, że cheatowanie przysparza twórcom strat, bo w świat idzie negatywna wieść, że w grze są cheaterzy i potencjalni nowi kupcy gry są: albo opóźniani – bo skoro w grze pełno cheaterów, to co to za gra… Albo odwracają głowę od tej gry i jej nie kupują, bo co to za gra w ogóle z masą cheaterów… I idą poszukać innej gry.
Będzie recenzja? Wynik 1 350 000 zasługuje na ocenę:0 Ciekaw jestem waszej opinii.
@WindsorIII Gra jest oficjalnie „early access” więc recenzji nie będzie.