rek
rek
21.12.2017
Często komentowane 18 Komentarze

PlayerUnknown´s Battlegrounds: Dziś oficjalna premiera

PlayerUnknown´s Battlegrounds: Dziś oficjalna premiera
Wraz z nią ponad 12 GB nowej zawartości i poprawek!

Osiem miesięcy oczekiwania, grubo ponad dwadzieścia milionów sprzedanych kopii i prawie 3 miliony zalogowanych graczy jednocześnie podczas ostatniego miesiąca – liczby, które PUBG nabiło podczas pobytu we wczesnym dostępie, są imponujące, ale wreszcie nadszedł czas, by tytuł miał swoją oficjalną premierę. Wersja 1.0 wyszła na Steamie dzisiaj o 8:00 rano, zmuszając do pobrania ważącej 12,6 GB łatki. Co konkretnie się zmieni? Przede wszystkim:

  • znacząco poprawiono optymalizację gry,
  • przemodelowano menu i cały interfejs użytkownika,
  • dodano funkcję powtórek, zapisującą nagrania w promieniu 1 km od gracza (do 20 rozegranych meczów), a także killcam,
  • dodano nową, pustynną mapę – Miramar,
  • dodano pięć nowych broni – DP-28, Aug A3, R45, Winchester 94 i obrzyna; pierwszy karabin będzie dotępny wyłącznie na Erangel (pierwszej mapie), drugi pojawi się w skrzynkach, a trzy ostatnie wyłącznie na nowej mapie,
  • dodano trzy nowe pojazdy – sześcioosobowego vana, czteroosobowego pickupa i dwuosobowy skuter wodny; van i pickup będą dostępne wyłącznie na Miramarze,
  • wprowadzono system wspinaczki/parkouru,
  • zmieniono balistykę pocisków i hitboksy (uwidocznione na grafice poniżej) – na pociski będą działały opory powietrza.
  • Pełną listę zmian znajdziecie pod tym adresem.


    (Kliknij, aby powiększyć)

    rek

    18 odpowiedzi do “PlayerUnknown´s Battlegrounds: Dziś oficjalna premiera”

    1. Wraz z nią ponad 12 GB nowej zawartości i poprawek!

    2. Kupili mnie tą aktualizacją!

    3. „Znacząco poprawili optymalizację” ciekawe jak znacząco jest to „znacząco”. Powiem szczerze, że jak zakupiłem kilka miesięcy temu to właśnie ta optymalizacja (a raczej jej brak) odrzuciła.

    4. Zabrakło „mnie” po nawiasie.

    5. @ravandil Bardzo poprawili. Wiadomo, nie jest idealnie, ale jest znacznie lepiej niż kilka miesięcy temu. Wcześniej grałem na low/high na 1440p i miałem 100fps ze spadkami do 60. Obecnie gram ultra/high na 1440p mając stałe 90 bez dropów

    6. Z ta poprawa wydajnosci moze byc cos na rzeczy nvidia wydala rowniez nowe sterowniki co by ludziom lepiej sie gralo w ta gre. Jak jest nie wiem niech ktos da znac jak to wyglada.

    7. Ja na najniższych detalach w pierwszych 5 minutach miałem spadki do 1 klatki na sekundę. Wszystko się doczytywało i stałem jak ten kołek. Potem jak się wczytało i przeżyłem to miałem okazjonalne zwiechy. Grać się praktycznie nie dało, a komputer z średniej półki kupiony 3 lata temu. I tak przekonam się jak kupię (skorzystałem z możliwości zwrotu wcześniej).

    8. @ravandil 144 fps ze spadkami do 120 przy 1600×900 na 1060 gtx na ultra-medium-low mix.

    9. narazekacie, że zła optymalizacja ale co wy chcieliście dostać w grze która była w early access. Gra jest fajna i przyjemnie się w nią gra ze znajomymi. Polecam.

    10. @ravandil Teraz to niebo, a ziemi wszystko fajnie wczytuje, brak spadków. Odwalili kawał dobrej roboty. Z opinii znajomych wcześniej męczyli się na low ze spadkami, teraz graja na high bez spadków

    11. I tak będę musiał przekonać się na własnej skórze czy jest ok, a to dopiero po wypłacie 🙂

    12. Grał ktoś na jakieś i5 z wyższej pólki i radku RX 480 8 GB? |Zastanawiam się mocno nad kupnem ale tylko jeśli na takiej konfiguracji będzie śmigała na średnich w full HD

    13. nareszcie jest optymalizacja <3|i5 6600k + 1070 fe |zapewnia ponad 80+fps

    14. Jak zmienić mapę na pustynie? Nie mogę znaleźć w menu :X

    15. Mapa jest losowana, tak samo jak pogoda

    16. Świetnie zrobili optymalizację w 1.0 wcześniej miałem ogromne spadki na low i budynki się czasem nie wczytywały po wylądowaniu a teraz mam około 70 fpsów na medium/high i wszystko się od razu wczytuje 🙂

    17. @Gieszu – i5 6500, gtx 960 4gb, 8gb ram. Cienie oraz trawa na ultra low, tekstury, rendering oraz AA na ultra, efekty na medium. Wcześniej miałem 45-65fps (grało się płynnie). Teraz na 1.0 mam stałe 65-85fps. (jeszcze wyższa płynność). Co do ludzi którym się tekstury nie doczytywały – instalacja gry na SSD rozwiązywała problem.

    18. Zagrałem w końcu. Z początku było tragicznie i miałem te same problemy. Potem pobawiłem się ustawieniami no i chyba w między czasie wszedł kolejny patch, bo gra się teraz znośnie.

    Dodaj komentarz