
Pillars of Eternity II: Deadfire na pierwszym gameplayu [WIDEO]
![Pillars of Eternity II: Deadfire na pierwszym gameplayu [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/ecbc70da-780c-4658-bed1-a2334c8bf3b8.jpeg)
Zobaczycie na nim między innymi podróżowanie okrętem, okno ekwipunku oraz kilka starć, w tym jedno z ciskającym bohaterami tytanem w roli głównej.
Kontynuacja Pillars of Eternity cieszy się sporym zainteresowaniem fanów staroszkolnych rolplejów, czego dowodem jest choćby świetny wynik osiągnięty podczas kampanii crowdfundingowej. Gra zebrała niemal 4,5 miliona dolarów, przy okazji bijąc rekord Figa. Choć do premiery pozostało jeszcze sporo czasu (należy się jej spodziewać dopiero w przyszłym roku), to dzięki serwisowi IGN możemy podejrzeć, co na nas czeka.

Czytaj dalej
22 odpowiedzi do “Pillars of Eternity II: Deadfire na pierwszym gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Patrzę na to, przypominam sobie jak wygląda „Divinity: Original Sin” i widzę szaloną różnicę. Na niekorzyść Pilarsów oczywiście.
Super sie zapowiada. Jedynka byla pieknym powrotem do staroszkolnych RPGow i jestem dziwnie spokojny,ze druga czesc utrzyma poziom.
@leon.33 Dla mnie, z kolei Pillarsy prezentują sie znacznie przyjemniej. Nie wiem, po prostu ten styl graficzny jest dla mnei bardziej „kojący”.
o ile chodzi tylko o grafikę*
@Leon.33;@Shlebe|Poza tym, prace nad Divinity: Original Sin 2 są na dużo bardziej zaawansowanym etapie, a Pillarsi są wciąż w Pre-Alpha. Jeśli porównywać grafikę obu jedynek, to wiadomo sprawa preferencji, Divinity: OS było, w moim odczuciu ładniejsze od pierwszych Pillarsów. Jednak fabularnie strasznie mnie wynudził pierwszy Divinity. Był okropnie nudny. Same oklepane schematy. Nie dałem rady ukończyć. Dla mnie Pillarsi fabularnie co najmniej dwie ligi wyżej. D:OS ratowała walka i ciekawa mechanika.
Po prawdzie to nie wiem czy jest sens porównywania D:OS z Pillarsami/Tyranny itp. Jasne, że izometryczne RPG. Ale. Pillarsy mają walkę w czasie rzeczywistym a D:OS turową. I co jak co jakieś efekty cząsteczkowe i tego typu rzeczy potrafią dużo zasobów zeżreć. A w D:OS gdzie jest jedna akcja pokazywana na ekranie, no to można dopieszczać wizualia. A w Pillarsach, jakby mieć pełny skład 6 klas z zaklęciami i każda odpali AOE to by się klatkowanie mogło robić. 😛
A już nie wspomnę o tym, że ocenianie RPG na podstawie grafiki mija się z celem. 😉 Bez obrazy oczywiście dla kogokolwiek. Ale Divinity było śmiechowe, Pillarsy miały poważną i ciekawą historię, Tyranny rzuca gracza na drugą stronę barykady, itp, itd.
A na czym ma to ocenić? Na podstawie fabuły? A grał już? Widzi grafikę, to ocenia grafikę. Że jak RPG, to niech wygląda jak gówno? To od razu wróćmy do gier tekstowych. Po co się męczyć jakąś grafiką dla późnych ludzi, którzy nie wiedzą, czym jest prawdziwy RPG i śmią prosić ładne opakowanie fabuły.
*późnych = próżnych
@leon.33 W Pillarsach jest walka w czasie rzeczywistym więc musi być przejrzyście. Original Sin to turówka w więc twórcy mogli sobie bardziej 'poszaleć (także od strony zasobożerności sprzętu)’ z animacjami nawet najprostszych czarów.
@VampirX4 – po pierwsze to PoE daleko do „wyglądania jak gówno”. Po drugie – spójrz sobie na DA: Inquisition. Oh ah, Frostbite 3! Silnik Battlefielda 4! oh ah, ale grafika! A gra pod każdym innym względem jest śmieciem z zadaniami rodem z MMO.
@CzlowiekKukurydza Pillarsy były turówką czy miały aktywną pauzę?
@Wcogram PoE posiada pauze jak kazdy dobry rpg w stylu BG ^^
@Demilisz|Jaka wielka szkoda, że umiesz czytać, ale bez zrozumienia.
@Topic, gra mi się podoba, teraz ogrywm sobie całość jedynki z Białą Marchią, mam zamiar grę wymaksować najbeirdzje jak to jest dla mnie możliwe. Wadą jedynki, wg. mnie była średnia fabuła. Dało się ją przegryźć, miejscami ciekawa… Ale z czasem robiła się nudna. Postacie, poza wcinkami Edera (Sam z siebie nudnawy), Niezłomnym i podwójnym Alothem też nie pociągały|@Wcogram Aktywna pauza. c:
@Demilisz DA:I nie moze sie rownac z PoE ale to nie jest gowniana gra mimo watpliwych zadan jest calkiem kompetentna oraz duzo lepsza od dwojki tyle ze obie sa duzo gorsze od jedynki…
Modele postaci wciąż są tak beznadziejnie wykonane, że aż oderwane od reszty świata.
@Sylfa – żeby zrobić grę gorszą od dwójki to trzeba by bardzo chcieć. @VampirX4 – jaka wielka szkoda, ze umiesz naciskać klawisze na klawiaturze, ale nie umiesz dyskutować 🙂 O PoE 2 nie wiemy nic poza tym, co pokazano (a pokazano raz, ze niewiele a dwa, że do premiery jeszcze dużo czasu). Ocenianie, jakiekolwiek, tej gry w chwili obecnej nie ma żadnego sensu.
@Demilisz To po co wypuszczne są te informacje i filmiki jak nie po to żeby ocenić co udało się developerom stworzyć?
@JKMII żeby nakręcić i podtrzymywać zainteresowanie. Najczęściej po to, by jak najwcześniej (czyli przed premierą i krótko po) sprzedać możliwie jak najwięcej egzemplarzy. Teasery, trailery, „wycieki” i wszystkie inne materiały przedpremierowe to element marketingowy, czyli czysta reklama. A reklamy jak wiadomo kłamią.
Honestly, cRPG mają to do siebie, że poprostu wyglądają inaczej =) Co do modeli postaci imo są napewno lepiej wykonane niż w Tyranny, chociaż to już kwestia gustu i postrzegania kosmetyki. W żadnym przypadku nie chce ubliżać Tyranny – to bardzo dobra gra ze swojego gatunku posiadające te elementy które „erpegi” powinny mieć, i dodatkowe, unikalne jak dla każdej gry dodatki :)|P.S. nie mogę się doczekać nowych Pillarsów!
mam nadzieje, ze nastepny philars of eternity bedzie tak samo rozbudowana fabule jak jego poprzednik.