
Personalizacja samochodów w Need for Speed: Rivals [WIDEO]
![Personalizacja samochodów w Need for Speed: Rivals [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/abf0ca3e-e63f-4095-937c-8c5eb95f001d.jpeg)
Parametry ukryte pod blachą samochodu są niezwykle istotne, ale wszyscy dobrze wiemy, że nasza pędząca maszyna musi też dobrze wyglądać. Ten aspekt gry przedstawia nowy gameplay z Need for Speed: Rivals.
Nowy trailer Need for Speed: Rivals:

Czytaj dalej
49 odpowiedzi do “Personalizacja samochodów w Need for Speed: Rivals [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Albo jestem ślepy albo jedyne co można zmieniać to malowanie i kolor felg o.0 To ma być ta personalizacja?
I to wszystko ?! A gdzie zmiana Felg, rur, karoserii, paneli, spojlerow i wiele innych ja sie pytam !?
Love that paintjob and stickers!!! Nobody need an shitty things like spoiler or bumper.
Oni myślą że danie tuningu naprawi te ich kijowe gierki wydawane co roku? Niezły żart. Może tego nie było przez kilka części arkadowych ale tuning podzielony na kontrolę, prędkość i przyspieszenie? A gdzie jest silnik, nitro, ecu, koła i wszystko jak w SHIFT 1, 2 i starych dobrych klasykach sprzed NFS UC włącznie? Przykro mi, w tym wypadku mam torrenty.
dla mnie najfajniejsze tuningi były w nfs u2 , mw ewentualnie carbon ale to co oni teraz prezentują to jest ch*** warte :/
Nie ma to jak Undergroundy, MW i Carbon a nie jakieś shity które nam próbują teraz wciskać…
!! oni pokazali demo Tuningu to jeszcze nie jest re pełna Wersja Tuningu a pozatym NFS MOST Wanted 2012 wogule nie mial tunningu
stary most wanted to było coś a teraz need for speed a nie to co kiedyś
Lel. Wy chcecie licencjonowane fury, zniszczenia i jeszcze modyfikacje nadwozia? Za dużo naraz i niemożliwe do zrobienia.
„Dodajmy tylko naklejki, na pewno wystarczy” – logika Criterionu -,-
Nie, nie nie i jeszcze raz nie! Tuning, to ma być coś na kształt Undergrounda 1 albo 2. Ewentualnie Most Wanted/Carbon. A nie tuning wewnętrzny na poziomie przyspieszenie, prędkość maksymalna i prowadzenie. Chyba wrócę do U2, bo stara grafika mnie nie odrzuca, a grywalność, dopracowanie i reszta była wiele razy lepsza. A teraz? Poprzedni NFS znudził mi się po dwóch dniach, grę zakupioną w przedsprzedaży sprzedałem na allegro. A ile czekałem na kupca… Dno i trzy (kilo)metry mułu.
Nie ma szans na dobry model zniszczeń przy licencjonowanych furach, niech Criterion wróci na swoje i łapy z dala od NFS. I serio? Poobklejane supersamochody? Jak dla mnie tuning tylko na autach jak te z NFS U2 itp, tutaj to jakaś żenada.
1:03, naklejka z Pro Streeta, identyczna XD
Ludzie, nikt od EA ani słowem nie wspomniał wcześniej o „tuningu”. Miała być personalizacja, to i jest. Od początku byłem pewien iż skończy się na kolorowaniu nadwozia i co najwyżej mechanicznych usprawnieniach (koniec końców w formie pakietów ulepszeń, nikogo), głupotą było oczekiwać body kitów, spojlerów i innego tałatajstwa rodem z NFS:Underground – producenci aut na to by nie pozwolili. Najgorsze jest to iż twórcy błache malowanie wychwalają jako główną innowację tej odsłony.
Smutne, naprawdę smutne jest w jakiej stagnacji znajduje się obecnie seria.
Co to za muza w tle? Twórca i tytuł?
Grafika niewiele ewoluowała w stosunku do poprzednich części (nawet HP 2010, do którego podobieństwa są aż nadto widoczne). Mam wrażenie, że dodano tylko te krople na samochodach. Dlaczego w lakierni kamera tak się telepie na boki?!? Co jak co, ale przy nakładaniu naklejek na wóz jednak wolę stabilną i dokładną kamerę. A zresztą po co oblepiać piękne samochody takimi bazgrołami rodem z ProStreeta czy moro?? Też nie rozumiem, dlaczego ludzie oczekują tuningu optycznego (bodykity, spoilery itd.)…
@bleub a dlaczego mieli by nie pozwolili? jakoś kiedyś pozwalali modernizować
… na samochodach egzotycznych pokroju Lamborghini i Ferrari. Rozumiem, żeby to były samochody rodzaju tych z serii Underground i tym podobne (np. Nissan, Mazda, Honda).
Gra wygląda trochę jak pomieszanie Most Wanted, Burnout’a i Run’a, więc całkiem nieźle. Sam tuning prezentuje się jednak żałośnie. Nie wiem co twórcy chcieli pokazać na powyższym trailerze, ale chyba nie to, na co wszyscy czekali. Szykuje się kolejny tytuł traktujący o wyścigach salonowych samochodów
@dawido W przypadku ProStreeta BMW nie pozwoliło na to, by w wozach ich marki pękały szyby… Więc można.
A sorry chodzi o tuning. Ale jednak dany producent może nie pozwolić na to, by w grze samochody jego marki były jakoś „szpecone”. 😉
@asrudy Rivals to raczej nieoficjalna kontynuacja Hot Pursuit. Jak już pisałem – podobieństwa obu tych gier są aż nadto widoczne.
Carbon’a nic nie przebije 😉
Dobra już wiem.Haezer – Troublemaker
Za co ten twór zdobył nagrody widoczne w ostatnich sekundach trailer to naprawdę nie mam pojęcia. Zresztą i tak z punktu widzenia pecetowego gracza (nie hardkora) najważniejsza jest premiera The Crew. Jak wersja pudełkowa będzie podpinana pod Steama to już w ogóle będzie super.
@richter5 Jakoś Lambo nie wrobiło problemów z tuningiem np. w Most Wanted. To samo Porsche, Mercedes, Lotus, Aston Martin czy Corvette – a mówię tylko o tych bardziej „egzotycznych” markach jak to nazwałeś. Nie wierzę by jedno Ferrari odstawało od normy blokując tym możliwość tuningowania samochodów.
robiło*
Zapomniałem jeszcze o Alfie(Brera w Carbonie)
@Wuwu1978 Każda większa gra (np. Assassin’s Creed, Ghost Recon) jest „podpięta” pod Steam, ale niestety tylko te ze sklepu Steam… Niestety wersje pudełkowe do tej pory były tylko na Uplay. Chyba, że coś się zmieni. Ale wątpię.
@Krajing No fakt. Pomyślałem o tym, a napisałem co innego… Jednak coś może w tym być. Albo Criterion po prostu nie chce się za to brać o bo nie potrafi 😛
Wolałbym już ściganie się hondami, mazdami, mitsu, bmw itp z możliwością fajnego tuningu (nie trzeba metrowych spoilerów żeby miec tuning, naprawdę. wpiszcie sobie w necie german style albo hella flush czy jdm i zobaczcie co to tuning, wyrzućmy stereotypy z FnF do kosza) niż jakimiś supercarami. Kto do diabła ściga się supercarami po ulicach walcząc w międzyczasie z policją? To jest nudne, wszystkie auta wyglądają tak samo, zero tuningu, wszystkie są mega drogie i mega nierealne w wyścigach ulicznych…
@Brian I właśnie o to chodzi – w grze można pojeździć samochodami, na których nas (raczej) nie stać i na dodatek „bawić się” z policją, co w prawdziwym życiu również nie jest zbyt realne. Od serii NfS chyba jeszcze nigdy nie oczekiwano realizmu. Chociaż są wyjątki jak Shift i ProStreet.
Zależy co kto lubi, mnie nie kręci ściganie się supercarami w nielegalnych wyścigach z policją, do tego nadają się auta takie jak były w starych undergroundach, supercarami to ja jeżdżę w gran turismo i zdecydowanie bardziej wolę nimi jeździć w GT niż po ulicach udając pseudo ściganta któremu udostępniono kilka paździerzowych naklejek które żal naklejać bo są brzydkie i do niczego nie pasują ;d
criterionowy hot pursuit po raz trzeci. pass -> The Crew
@Brian|Każdy lubi to co lubi, mi się akurat podobały metrowe spoilery takim autem bym jeździł. Masz rację co do tych superfur- rzygać się nimi chce jak wychodzi kolejna gra o nielegalnych wyścigach z autami za miliony które ot tak wszyscy rozbijają. To się robi nudne
Panowie i Panie? Najlepszy tuning ever był w pro street! Możliwość zrobienia repliki wyścigowego auta z realu to nie to samo co nalepka i sztucznie dołożone spoilery etc. w u2 np.|W sumie patrząc na wszystkie nfsy po Porsche to pro street był chyba najfajniejszy mimo iż odbiegał od schematu czystego arcade, najlepsza kombinacja aut ever, zniszczenia i duza imersja dzięki realnej otoczce i ogólnemu feelingowi. Gdyby wtedy dodali kokpity rodem z shift to byłby best nfs ever.
Oo tak jak się spodziewałem kilka miesięcy temu – w komentach na YT i powoli tutaj pojawiła się fala „obrońców” i rycerzy na białych koniach którzy twierdzą że to „powrót do korzeni” hahaha XD beka z frajerów
For example – my work: http:www.nfscars.net/showroom/image/prostreet/90631.aspx
For example my work: …..www.nfscars.net/showroom/image/prostreet/90631.aspx
Jak zobaczyłem wzięcie zakrętu w 0:12 to pomyślałem „kierwa hot pursuit” NIC ABSOLUTNIE NIC w tych żałosnych grach się nie zmienia, od kiedy Criterion się dopadł do serii. Wyklepali tego Hot Pursuita i od tamtego czasu mamy praktycznie to samo tylko z lekko kręconą grafiką i kilkoma bzdurami, które większości osób nie są do niczego potrzebne i oczekują czegoś innego. Jeszcze ten strzał w stopę z „tuningiem” w formie zmiany farby i 10 naklejek do wyboru. Nawet tego [beeep] nie ściągnę, nie mówiąc o kupnie.
@EastClintwood Brzmisz jak troll, ale popieram 😉 |@mef666 Co do tuningu to się zgodzę. Ale jednak najlepsze -jak dla mnie- byłoby połączenie elementów tuningu z Underground, ProStreet i World (w tym ostatnim przykładowo naklejki nakłada się myszką co jest wygodniejsze i bardziej precyzyjne). Wtedy byłyby naprawdę ogromne możliwości personalizacji aut. I byłaby PRAWDZIWA personalizacja, a nie to coś, co wciska nam Criterion.
Nic się nie stało naprawdę nic się nie stało zaraz będę dlc z kilkoma naklejkami a za rok nowy NFS i ten limit zwiększa do 20 naklejek jupi. Hahahah żałośni są poważnie, te same auta, ten sam styl jazdy i ta sama policja no dobra menu lekki lifting przeszło, Hahaha podziękował.
Z NFS jest jak z iphonami co wyjdzie nowe nie ważne ze to samo i tak frajery się znajdą którzy się dają za ich własne pieniądze nabijać w butelkę za każdym razem… Hehe
Najlepszy był NFS Porshe, później niezły był underground 1 i 2, most wanted jedynka, pro street i shift 2, reszta to dno.
@MazooR90 , naprawdę musisz się tak napinać? I cała banda hejterów tutaj? To naprawdę żałosne, nikt wam przecież nie każe! Co do gry – SUPER i ŚWIETNIE że mechanika sterowania będziez HP/MW od Criterion. Była bardzo przyjemna, ale i jednocześnie wymagająca. Nawet moja panna stwierdziła, że na początku było za prosto w Hot Pursuit, a kilka tygodni później się frustrowała. 😛 A Rivals wygląda także bardzo dobrze.
@ k4cz0r|Ma prawo się komuś podobać – ma prawo też się nie podobać. Weź te kiepskie teksty o hejterach zmień bo żałosne są.
@EastClintwood Bo wiesz – Jego zdanie jest dla niego najważniejsze i jeśli ktoś się z nim nie zgadza – musi tą osobę pocisnąć. Typowe w dzisiejszych „polskich internetach”.
Może tu i ówdzie @MazooR90 hejci, ale generalnie się z nim zgadzam. Od ostatniego Hot Pursuit dostajemy cały czas „tą samą” grę. Z tą serią dzieje się coś podobnego jak z Assassin’s Creedem czy Call of Duty – dostajemy co roku jedynie ten sam, szablonowy, nudzący się graczom produkt.|Nie zgodzę się za to z opinią o Criterionie – te chłopaki naprawdę wiedzą jak robić dobre ścigałki (pacz Burnout), ale w sprawie NFS’a to EA pociąga za sznurki i to na ich polecenie są produkowane finansowo „bezpieczne” klony.