rek
rek

Path of Exile: The Fall of Oriath ma datę premiery [WIDEO]

Path of Exile: The Fall of Oriath ma datę premiery [WIDEO]
Największy dodatek do Path of Exile jest... cóż, naprawdę duży.

Olbrzymie rozszerzenie ukaże się na PC już 4 sierpnia, a wersja na XBO „bardzo niedługo” później. The Fall of Oriath wprowadzi 6 aktów nowej zawartości, a także umiejętności, przedmioty i poprawki w działaniu gry. Pełną listę atrakcji możecie przejrzeć na stronie gry, natomiast poniżej zobaczycie je w akcji. 

W międzyczasie na PC trwa zamknięta beta dodatku – twórcy wybierają uczestników losowo spośród wszystkich graczy, ale kupując specjalną paczkę (najtańsza kosztuje 30 dolarów), można zagwarantować sobie miejsce już teraz.

rek

24 odpowiedzi do “Path of Exile: The Fall of Oriath ma datę premiery [WIDEO]”

  1. Największy dodatek do tej pory jest… cóż, naprawdę duży.

  2. czarodziciel89 20 lipca 2017 o 10:05

    Poprawka: Zamknięta beta jest już w toku od miesiąca albo i dłużej a najtańszy pakiet dający do niej dostęp kosztuje obecnie 30$ (jeden dzień była promocja i można było kupić sam klucz za bodajże 10$).

  3. PoE > Diablo 3Półtora miesiąca co tydzień były ogłoszenia z bety w tym tygodniu było 6.

  4. DavyStrange 20 lipca 2017 o 10:45

    @czarodziciel89|Dzięki za czujność!

  5. Już nie mogę się doczekać premiery na XBO – umilam sobie czas oczekiwania Nekromanta w D3 ale bardzo chętnie sprawdzę czemu większość uważa PoE > Diablo 3

  6. Takie pytanko – jak to jest w PoE? Te dodatki są dostępne w dniu premiery dla wszystkich czy jest to dodatkowa, płatna zawartość?

  7. Terminus223 20 lipca 2017 o 11:23

    @Hejnewar gram sobie w to i w to. Przyznam że poe jest większe i nie olane przez twórców,ale do poziomu diablo 3 mimo wszystko daleko.Widać to poprzez design lokacji czy fabułę.Niemniej to bardzo dobra produkcja.

  8. @konellnid, wszystkie rozszerzenia z całą swoją zawartością, są dostępne od premiery dla wszystkich, za darmo. Trudno to nazwać dodatkiem… Ilość zmian i usprawnień z wersji gry 1.0 do 2.0 i teraz do 3.0 jest tak duża, że to niemal inna gra, usprawniona pod każdym względem w oparciu o feedback społeczności. PoE ciągle się zmienia i ewoluuje, natomiast D3 nie jest aż tak wspierane przez swoich twórców.

  9. @konellnid: Jedyne co kupujesz w PoE za prawdziwe pieniądze to kosmetyki i zakładki do skrzynki. Cała reszta jest darmowa od dnia premiery.

  10. Czyli, zaczęcie grania w PoE jest dobrym pomysłem? 😀

  11. czarodziciel89 20 lipca 2017 o 12:43

    @LimaksokiM|Dla mnie PoE jest ciekawsze, ale uprzedzam od razu, że jest dużo mniej przystępne od D3 – jest wiele mechanizmów gry, które nie są w samej grze dobrze wyjaśnione i trzeba sobie poczytać na wiki czy reddicie/forach o nich. |Ja mam już na koncie blisko tysiąc godzin i dopiero niedawno zacząłem czuć, że jestem w stanie sam od 0 zaprojektować postać, która będzie w miarę się sprawdzać w mapach (end-game, opowiednik Szczelin z D3)

  12. Z jednej strony znudziło mnie toto na drugim akcie (Czwartym ? Nie wiem, taka dżungla z małpami). Niskobudżetowy szrot z mega brzydkim UI, zerowym poziomem trudności, mało interesującymi umiejętnościami, brakiem jakichkolwiek interesujących wrogów i ogólnie 2/10. Z drugiej strony było to w sumie bodajże 2 lata temu wiec sporo się mogło zmienić. Ale znowu z trzeciej wtedy ludzie się tym zachwycali mimo że kompletnie nie było czym więc w sumie niekoniecznie się musiało coś zmienić. Się jeszcze kiedyś sprawdzi

  13. Poza drewnianym paskudnym sterowaniem kretyńskie jest to, że żeby zmienić sobie builda trzeba robić postać od nowa albo słono płacić za te orby. Tak to bym ją grał zamiast diablo, ale jednak za bardzo indykiem cuchnie.

  14. PoE jest trudniejsze niż Diablo 3, jest bardziej rozbudowane, jest w nim więcej do roboty, jest to gra która mocniej się rozwija i ma surowy bardziej diablowaty klimat niż Diablo 3. Wrogów jest od groma bardzo różnych i coś w stylu małp jest tylko w jednym miejscu, bo zazwyczaj klimat jest mroczny. PoE jest równocześnie mniej przystępne i ma gorsze animacje (o to się plują ludzie którzy PoE nie lubią), ale też kosztuje 0zł przez co Diablo 3 faktycznie może się wydawać niektórym drogim żartem…

  15. Obecnie wszystkie slashery łącznie z Diablo 3 są w stagnacji i wyglądają dosyć skromnie/budżetowo (a ich cena już nie zawsze). Nawet Blizzardowi nie chciało się wyjść na przód, ale na szczęście niedługo powinny pojawić się gry, które pokażą jak solidne slashery powinny wyglądać…

  16. Szkoda tylko, że nie jest po polsku 🙁

  17. @Hopkins a po co ci polski w klikaniu?

  18. CzlowiekKukurydza 20 lipca 2017 o 21:11

    @McGrave A jakie to gry?

  19. @CzlowiekKukurydza|watch?v=NbUOd2rLvnk|a tu budżetówka watch?v=zBuxRGmPPC0

  20. @silvver a po to samo co w czytaniu komiksu. Chyba, że Ciebie nie obchodzi kontekst, tylko fajne obrazki.

  21. @ThunderGun jak nie potrafisz zrozumieć podstawowego angielskiego to masz problem 🙂 A poza tym ludzie nie grają w h&s dla fabuły, serio. Do nowego Tekkena też byś chciał polską wersję? Co innego taka np. przygodówka.

  22. Kilka niejasności, fabuła w POE jest bardzo rozbudowana, a żeby całą historię zebrać w całość, trzeba się nieźle naszukać, naczytać – i tutaj akurat język ma znaczenie, a ci co omijają fabułę – dużo tracą.|Link do historii : http:pathofexile.gamepedia.com/History_of_Wraeclast. Co do sterowania to uwagi śmiechu warte, jakby w diablo było inaczej. Na koniec resety bulid-a, zawsze możesz zacząć od początku z alter-wizją siebie, a kamieni pod reset skilli do korekt jest sporo 🙂

  23. Popieram przedmówcę – lore jest dość rozbudowany, Soulsy spopularyzowały podawanie fabuły nie wprost. Jak dla mnie gra jest świetna, mimo, że trochę nieprzystępna. Szkoda, że buildy oparte na czystych fizycznych obrazeniach były niegrywalne (mój duelist sobie zupełnie nie radził ani z bossami ani na mapach), teraz może się to zmieni. W poprzednich dodatkach łuk był zawsze faworyzowany – wydaje mi się, że najwięcej gemów dodawali ze skillami dla tej broni właśnie.

  24. Największą wadą gry są paradoksalnie niskie wymagania sprzętowe. Mimo, że mam BARDZO starego PC i spełniam wymagania podane na Steam z nawiązką, to gra bywała niegrywalna. Szczególnie dotkliwe były czasy ładowania i patchowania gry. Na moim poprzednim HDD ( teraz jest znośnie) gra się patchowała 65 minut nie zależnie od tego czy patch miał 5 MB czy 500, a updaty były częste, za co chwała developerom. Moim zdaniem żadna gra free to play nie ma takiego wsparcia i tak uczciwych mikropłatności.

Dodaj komentarz