
Paladins: Battlegrounds – Godzina z kolejną rękawicą rzuconą PlayerUnknown´s Battlegrounds [WIDEO]
![Paladins: Battlegrounds – Godzina z kolejną rękawicą rzuconą PlayerUnknown´s Battlegrounds [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/59e58bef-139e-469d-bb1d-a73f2375f9a8.jpeg)
Na tle większości shooterów typu battle royale Battlegrounds zdecydowanie się wyróżnia.
Czym? Otóż nie wygląda jak polski dramat obyczajowy z lat 90 (czyt. paleta barw wykracza poza szary i beżowy), uczestnicy rozgrywek robią użytek ze specyficznych zdolności, ujeżdżają wierzchowce (co zdecydowanie zwiększa dynamikę potyczek) i znajdują fantastyczny (w obu tego słowa znaczeniach) rynsztunek. Zastanawiać może natomiast, czy masowo wybierani snajperzy nie są w Battlegrounds zbyt potężni.
Przypomnijmy, że Battlegrounds to zapowiadany na ten rok tryb do darmowego Paladins: Champions of the Realm. Na mapie (300-krotnie większej niż w oryginalnej grze) setka graczy ma toczyć wyłącznie drużynowe potyczki inspirowane PUBG-iem i spółką. Więcej informacji znajdziecie pod tym adresem.

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Paladins: Battlegrounds – Godzina z kolejną rękawicą rzuconą PlayerUnknown´s Battlegrounds [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Battlegrounds będzie od większości shooterów typu battle royale fundamentalnie różne!
Ale nad nazwą to mogli bardziej się postarać, bo pozew poleci. 😀
Wygląda gut
Podoba mi się. Jest tempo, spoko koncept lootowania.
Ciekawe kiedy się ten tryb pojawi w Smite 😛 Jak na ironie tam takie zbieranie rzeczy po domkach ze względu na ich ilość w grze nawet by pasowało.
https:youtu.be/nkoSrIZYEOw
Pierwsza gra z trybem BR, która przykuła moją uwagę.
Żenada na miarę trybu zombie w CoD. Treyarchowi wyszło? Od dzisiaj będzie to w każdej części. (wstaw nazwę twórcy PUBG) wyszło? Od dzisiaj każda gra będzie miała swoje Battle Royale. Że-na-da.
Overwatch Battleground ?… mam nadzieje że będzie xD
@Axel93 A czy kiedykolwiek było inaczej? Cały gatunek FPS opiera się na klonowaniu rozwiązań konkurencji… Generalnie przyjęło się uważać że innowacyjny FPS = 100 rozwiązań podpatrzonych u konkurencji + 1-2 własne pomysły. I taki jest BUBG – to cysterna bezceremonialnej „zrzynki”, znanych od lat, rozwiązań, wzbogacona niewielką łyżeczką innowacyjności w postaci 1 (słownie: jednego) nowego trybu gry, który przez przypadek przypadł graczom do gustu. Zarzuty o „kopiowanie” gry są więc śmieszne i żenujące.
No na tle innych battle royale faktycznie wygląda dziwnie interesująco. Głównie podobają mi się różnorakie bronie o specyficznych efektach jak właśnie to zamienianie w kurczaka. Tylko mam pewne obawy, że właśnie taka Kinesia jako snajper może być na ten tryb przesadzona, podobnie jak tanki, które mają znacznie więcej HP niż inne postacie, co też w jakiś sposób może mieć duży wpływ na balans. Ale może jakoś to ogarną.
FPS nie opiera się na klonowaniu bo to tylko rodzaj prezentacji rozgrywki. To jest miks dwóch innych rzeczy. Klonować można zasady gry. Battle Royale jest trybem rozgrywki i o kopiowaniu tego mówię. Ubierając inaczej w słowa… wyszedł sobie Wolf3D (bo nie chce mi sie iść wcześniej aż po MidiMaze i te inne Abyss cośtam) i robienie FPSów (kopiowanie?) byłoby jak najbardziej ok (wyszły Star Warsy, Duke 3D, Blood i te gry znacząco różniły się od Wolfa, miały tylko ten sam rodzaj prezentacji rozgrywki).
A teraz wyobraź sobie, że każda gra po Wolfie3D jest strzelanką do nazistów i spiskami o nieumarłych. Każda. To byłoby direct kopiowanie i byłby przesyt. Jedyną nową 'innowacją’ (zasadą jak to wcześniej określiłem) jest budowanie… ale to bardziej denerwuje tylko, bo koleś w panice zacznie budować za sobą ściany, Ty nic nie możesz zrobić a on już wie skąd strzelasz (nadal Fortnite był w zupełności inną grą i nikt by o niej nie usłyszał gdyby nie sklecone na szybko battle royale).
Jakoś wolę „klasycznego” BR gdzie każdy zaczyna grę „od zera” z równymi szansami. Dużo zabawy daje ta niepewność jaką broń zdążę „złapać” nim dopadną mnie inni gracze. W trakcie rozgrywki mogę korzystać z kilku rodzajów broni co też daje dużo radochy. A w Paladins (lub być może Overwatchu) mamy z góry wybrane postacie z przypisaną do nich bronią. Dla mnie to słabe rozwiązanie.
edit: „klasycznego Bg”