
OZombie: Pieniądze z Kickstartera nie wystarczą. Ale jeśli zebrany zostanie milion dolarów, powstanie ekranizacja Alicji

Spicy Horse na produkcję OZombie potrzebuje co najmniej 950 tysięcy dolarów. Przynajmniej w teorii – w rozmowie z serwisem Strategy Informer prezes studia, American McGee, przyznał bowiem otwarcie, że ta suma nie wystarczy. Jak mówi:
Ta kwota jest mniejsza od tej, której potrzebujemy, by stworzyć pełną grę, ale wystarczająca, byśmy zaczęli prace i dostarczyli kilka pierwszych rozdziałów. Musimy włożyć w projekt nasze własne fundusze, próbować zdobyć dodatkowe pieniądze (może dzięki umowom z wydawcami) i znaleźć inne sposoby na wypełnienie luki.
Na razie jednak Spicy Horse próbuje przyciągnąć do OZombie fanów Alicji. Ujawniono bowiem, że jeśli uda się zgromadzić 1,05 miliona dolarów, developerzy postarają się zdobyć prawa do stworzenia własnej ekranizacji „Alicji z Krainy Czarów”. Ekipa McGee rozważa nakręcenie serialu animowanego. Co więcej, w chwili obecnej udało się zabezpieczyć prawo do kupna licencji, ta z kolei ma kosztować 500 tysięcy dolarów. Pytanie tylko, czy sukces jest realny? Do tej pory udało się zebrać tylko 125 tysięcy dolarów, choć do końca akcji pozostało jeszcze 32 dni.
Aha – dorzucić się możecie TUTAJ.

Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “OZombie: Pieniądze z Kickstartera nie wystarczą. Ale jeśli zebrany zostanie milion dolarów, powstanie ekranizacja Alicji”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niedawno okazało się, że zebrana na Kickstarterze przez Tima Schafera i jego Double Fine kwota ponad 3 milionów dolarów nie wystarczy, by ukończyć przygodówkę Broken Age. Okazuje się, że w podobnej sytuacji są nie tylko twórcy Psychonauts – w jednym z wywiadów American McGee zdradził, że jego ekipa również będzie potrzebować dodatkowych funduszy na OZombie. A na razie warto wspierać tę grę, jeśli chcecie zobaczyć… ekranizację Alicji.
Nie mam kasy na wspieranie niepewnych projektów. Nie jestem zresztą fanem twórczości McGee
Ciekawostka: Były takie plany już wcześniej, ale tak się z tym pitolili, aż Natalie Portman (miała zagrać Alicję) tak się zestarzała, że musieli se odpuścić.
czemu to ma jaja na glowie??
frostborn bo nimi mysli a tak na powaznie rysownik ma wyobraznie a co do calej sytuacji widac ze Kickstarter jednak sie niesprawdza
Jak dla mnie to śmieszne że po zebraniu 3 milionów nagle odkryli ze jest jednak za mało kasy… Zwłaszcza że mówimy o przygodówce a nie jakimś RPG czy FPS aspirującego do miana tytułu AAA. |Moim zdaniem zwęszyli łatwą kasę i tyle.
Może nie do końca kumam gamedev, ale jak to jest że za taki hajs nie da się zrobić gry (milion by zacząć, 3 miliony to za mało).
Vithar: zakładjąc 20 pracowników, rok developmentu i „opcje jedynie musimy zapłacić tym pracownikom”. Wychodzi wtedy 20*12=240 pensji. To 12,5k miesięcznie. Oczywiście nie całość idzie na wypłaty – trzeba zapłacić aktorom głosowym, trzeba zapłacić licencje do wydania na niektóre platformy, za ESRB chyba też, no i za fizyczne fanty z kickstartera. Jak chcesz zrobić porządną grę to koszty rosną bardzo szybko.
foris: tylko, że nie każa dopłacać tym co zapłacili za kickstartera. Wydadzą po prostu grę podzieloną na 2 części żeby pierwsza zafundowała drugą. Backerzy dostaną obie częsci bez żadnej dopłaty.