
Overwatch: Aktualizacja z wyszukiwarką serwerów [WIDEO]
![Overwatch: Aktualizacja z wyszukiwarką serwerów [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/7ccdff92-3a4b-48ad-86b3-4b96f28f53ec.jpeg)
Blizzard dał nam w końcu możliwość wyszukiwania gier jak za starych dobrych czasów, nic więc nie stoi na przeszkodzie, by pozwolić sobie na maraton choćby takiego King’s Row. A jeśli chcielibyśmy stworzyć własną rozgrywkę, to zmodyfikować można dosłownie wszystko, od skuteczności umiejętności bohaterów po długość ich cooldownów. Szukajkę znajdziecie w trybie Salonu Gier. Prezentuje ją poniższy filmik.
Dużych zmian doczekał się przede wszystkim nienawidzony i jednocześnie uwielbiany przez wszystkich Bastion. Twórcy chcą, by gracze więcej bawili się w trybie zwiadowcy. Teraz robot może naprawiać się podczas biegu oraz ma większy magazynek. Tryb wartownika dostał nieco po głowie – rozrzut pocisków jest większy, a działko nie zadaje już obrażeń krytycznych. Zabrano też dodatkowy pancerz, który otrzymywaliśmy podczas odpalania ulta. W ramach pocieszenia powiększono magazynek o sto pestek, skrócono czas „rozkładania się” o pół sekundy i sprezentowano Bastionowi stałe +25% do pancerza (nie dotyczy to trybu zwiadowcy).

Po najnowszej aktualizacji Wieprzu nie będzie już tak skutecznie wojował hakiem – zmniejszono hitboksy, zwiększono cooldown o 2 sekundy, przyciągnięty bohater znajduje się o półtora metra dalej od Wieprza, a tankowie mają o wiele większą szansę na przeżycie po przyciągnięciu.
Twórcy potraktowali również delikatnymi zmianami kilku innych bohaterów. Modyfikacji doczekały się też mapy, a przede wszystkim respawn – np. jeśli podczas obrony punktu atakujący będą mieli przewagę liczebną, to czas odrodzenia obrońców nieco się wydłuży (do pewnego maksymalnego poziomu). Skróci to dłużące się niekiedy walki o punkt i sprawi, że rozgrywki zyskają na dynamizmie, a przede wszystkim – będą zabierać mniej czasu.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Overwatch: Aktualizacja z wyszukiwarką serwerów [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zapowiadany wcześniej patch 1.8 niesie też spore zmiany u kilku bohaterów – nerfy i zmiany najbardziej odczuli Bastion oraz Wieprzu.
Jak usłyszałem o Bastionie to się zmartwiłem nieco bo jest to jedna z moich ulubionych i najbardziej ekscytujących postaci. Ale widzę, że ulepszyli mu zwiad do takiego stopnia, że może być nawet fajnie. Gdy czytałem o zwiększeniu rozrzutu podczas okopywania się to pomyślałem 'hmm, bardzo uczciwie, bo rozrzut wtedy praktycznie nie istniał więc można było z dużego dystansu ubijać. Zabrali krytyki – szkoda, zabolało. Odjęli pancerz od ulta, – jeszcze bardziej, ale dodali go podczas ostrzeliwania więc jest cacy
Quake V to nie będzie cukierkowate jak Overwatch czy sterylny Unreal Tournament (pierwsze testy)
Jeśli nie wiesz o czym piszesz, daj po prostu linka do zmian. Bastion może się nie dość że leczyć w biegu, to leczenie nie jest już przerywane przy dostawaniu dmg’a na twarz. Dodatkowo to nie +25% pancerza, tylko 35% redukcji obrażeń w czołgu i wieżyczce. Wieprzowi nie zmniejszono hitboxów, tylko zmniejszono rozrzut o 20%. Nie tankowie zyskują na jego zmianach(choć już Zarya’i nigdy nie będzie miał na strzała po haku), a smuklejsi(np. Ana) i ze zdolnościami do ucieczki(mei, reaper,itp.)
Ogólnie fajna łatka, dużo dobrych zmian, ale bastion zbuffowany za bardzo, od razu widać, że będzie must-pickiem. No i oby zmiany z czasem respawnu nie zamieniły wiecznej obrony w błyskawiczne przejmowanie.
Bardziej niż zmiany w postaciach zmartwiło mnie to, że zniknął mój ulubiony tryb 1v1. 🙁 Ostatnimi czasy grałem głównie tam.
@Grycan Przecież w wyszukiwarce serwerów sobie wybierasz tajemniczy pojedynek 1vs1 lub go sam tworzysz i Ci praktycznie od razu kogoś dopasowuje 😉
Bastion rządzi! 😀
Jak mogli znowu znerfić świnkę ? Co im przeszkadza wieprzuś ? Następny razem całkiem usuną tą postać…
Zapomnieliście dodać, że Wieprzu ma też teraz 20% mniejszy rozrzut. Teraz nawet nie musi używać hooka żeby one-shotować wszystkie postacie.