
Ouya: 27% właścicieli kupiło grę

Wyjaśnienia Julie Uhrman nie są niedorzeczne – model biznesowy Ouyi wymaga od twórców gier zawarcie darmowej wersji próbnej każdej produkcji dostępnej na konsoli. Podczas gdy przy kupnie dużej platformy jednego z trzech głównych producentów konsol gracz dokupuje zazwyczaj również co najmniej jedną grę pudełkową, tytuły na Ouyi rozprowadzane są wyłącznie cyfrowo. W pozostałych 73% przypadków skończyło się więc prawdopodobnie – przynajmniej na razie – na wersjach trial.
Julie Uhrman jest dobrej myśli:
Te liczby będą rosnąć wraz ze sprzedażą konsol i wzrastającą liczbą twórców zainteresowanych Ouyą i wierzę, że do końca roku kilku developerów powie nam, że zarobili ponad milion dolarów na Ouyi.
Dodaje również, że na razie sprzedaż idzie „znacznie lepiej, niż oczekiwano”, a przykładem tego są takie gry jak TowerFall czy Hidden in Plain Sight.

Czytaj dalej
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.