
Outriders: Ponad 3,5 miliona graczy w miesiąc od premiery

W umiejętności People Can Fly nikt chyba przed premierą Outriders nie wątpił, ale looter shooter polskiego studia długo miał problemy z przykuciem uwagi większej publiczności. Na szczęście obecność w Game Passie (na Xboksie) i sprawna akcja marketingowa na finiszu sprawiły, że tytuł ostatecznie wzbudził spore zainteresowanie.
Tłumów graczy nie odstraszyły nawet poważne problemy techniczne, z jakimi produkcja mierzyła się przez cały kwiecień. Po kilkudziesięciu dniach na rynku twórcy postanowili pochwalić się liczbami – i faktycznie narzekać chyba nie mogą.
We’re excited to reveal that we surpassed 3.5 million unique players in our first month after launch!
— Outriders (@Outriders) May 19, 2021
THANK YOU!
More information, including patch news here: https://t.co/7F73ZtRboO
Further stats in this thread pic.twitter.com/rCyo3wL2fw
W kwietniu po Outriders sięgnęło więc 3,5 miliona osób. Łącznie grali oni 120 milionów godzin, co przekłada się na średnią ok. 31 godzin na osobę*. Z innych ciekawostek: łącznie zabito 20 miliardów przeciwników, a najpopularniejszą klasą pozostawał Manipulant. Developerzy przypomnieli też, że dziś na serwery powinien trafić kolejny patch.
W maju przy Outriders spędza swój czas sporo mniej osób (kilkanaście tysięcy grających na Steamie w jednej chwili, gdy pod koniec kwietnia było ich czasem kilkukrotnie więcej), ale prawdopodobnie zmieni się to wraz z pojawieniem się nowej zawartości w produkcji. Szkoda tylko, że na jej temat nic na razie nie słyszymy.
*W moim przypadku połowę tego czasu zajęło czekanie, aż Ninho jakimś cudem się zaloguje do gry na PS4.

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Outriders: Ponad 3,5 miliona graczy w miesiąc od premiery”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
To smutne, jak duże grono graczy jest zainteresowane takimi oklepanymi średniakami.
news z wczoraj od Yongea, 90% spadku aktywnych użytkowników na steam. czy to sukces? sami sobie odpowiedzcie.
Odpowiadam: Tak, to sukces. Zapłacili, pograli 30 godzin. Jest git.
@gamingman21|Tak, to JEST sukces. Pytanie, czy za jakiś czas podobnie będzie uważać Square, które przecież znane jest z nierealnie wysokich oczekiwań sprzedażowych wobec wydawanych przez siebie gier.
@Shaddon Słyszałem, że mają być dlc-eki, więc chyba są zadowoleni. Tym bardziej, że przed premierą nikt się nie spodziewał takiego sukcesu. Mi osobiście gra się podoba, nie jest to na pewno arcydzieło, ale gra się bardzo przyjemnie.
krótkotrwałe zainteresowanie to żaden sukces. Paczaj Avengers i Anthem i inne gry usługi. Może im się zwróciło to co zainwestowali, ale Square oczekuje kokosów a nie na waciki aby starczyło.