
Outriders może otrzymać fabularne rozszerzenia

Choć polskie Outriders ma swoje problemy (głównie natury technicznej), to cieszy się naprawdę sporą popularnością. Na samym Steamie kooperacyjny looter shooter przyciąga do siebie pokaźne grono graczy. Obecny dobowy peak to nieco ponad 116 tysięcy jednocześnie grających osób.
A zatem Square Enix wprowadziło do oferty Steama grę z niemałym potencjałem. Ba, jeśli wierzyć cyferkom podawanym przez serwis SteamDB, Outriders jest największą steamową premierą w historii działalności japońskiego wydawcy. W poprzedniego rekordzistę – Deus Ex: Rozłam ludzkości (2016) – w szczytowym momencie grało jednocześnie 52 485 fanów interaktywnej rozrywki.

Studio People Can Fly skupi się teraz na tworzeniu poprawek do Outriders. Czy jest szansa na coś więcej? Cóż, Bartek Kmita, dyrektor kreatywny, w rozmowie z amerykańską edycją Forbesa przyznał, że w niedalekiej przyszłości PCF może zabrać się za produkcję „znaczących rozszerzeń”:
Nigdy nie powiedzieliśmy, że porzucimy grę [zaraz po jej premierze – dop. red]. To nie jest gra-usługa, ale jeśli ludziom się spodoba, z pewnością będziemy robić więcej rzeczy w uniwersum Outriders. Mamy o wiele więcej historii do opowiedzenia i wiele pomysłów, które chcemy zbadać, a których nie mogliśmy zmieścić w oryginalnej grze. W przyszłości stworzymy więcej treści. Zrobimy to z przyjemnością. Wszystko, co powstanie, będzie miało formę znaczących rozszerzeń z samodzielnymi historiami.
Outriders dostępne jest na pecetach (Steam i EGS), Stadii, PS4, PS5, Xboksie One oraz Xboksie Series X/S.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Outriders może otrzymać fabularne rozszerzenia”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Szkoda, że za ilością graczy nie idzie wcale jakość gry, bo ta jest średnia, patrząc na oceny graczy. |Producentów czeka sporo naprawiania może wtedy zakupię, ale póki co dla mnie pass.
@Shunex Oceny spadły, bo nie działały serwery. Dzisiaj już wszystko śmigało i ocena idzie w górę. Dla osób grających dłużej niż o ile dobrze pamiętam 3h ocena wynosi około 80/100.
A czy otrzyma jakieś rozszerzenie, które sprawi, że nie będzie wyglądać jak gra z PS3?
Budowania hype’u ciąg dalszy… Pomijając problemy z modułem sieciowym – początek gry jest tak nudny, postacie o zerowym poziomie charyzmy, grafika miejscami całkiem ładna, jednak bardzo toporne animacje, szczególnie dotyczące głównego bohatera, marna mechanika. Tutorial strzelania z HUDem rodem z Crackdowna 1 niestety zniechęcił do dalszej gry. Tani interfejs, Jak można mówić o ciekawej, wciągającej grze, skoro na starcie zniechęca jak tylko się da? Gra warta max 50zł na premierę, tyle co miesiąc gamepassa
@03311300 Ta gra wiele problemów i nikt jakoś nikt nie krytykuje gry tak jak cyberpunka. |Gra została wydana za wcześnie i to widać, ale jakoś nie widzę krytycznych artykułów.
Kiedy anonsowane było demo, nie dałem rady w nie zagrać, bo miałem problem z tych cho^$%ym kontem skłer enix. Teraz już było ok i dało radę pograć. No i przekonałem się. Gra jest nawet niezła. Jeszcze tylko jakby poprawili optymalizację, bo mimo, że mam całkiem niezły sprzęt, to potrafiła mi naprawdę koszmarnie przycinać. I jeszcze mogliby mi dać możliwość ustawienia sobie sterowania po swojemu. A jak zrobią do niej jakieś fajne dodatki, też się nie obrażę.
@GandalfCzarny|Ja też uważam, że te generacje po PS3 i X360 były/są zupełnie niepotrzebne. To nie były takie skoki w jakości grafiki, jak pomiędzy PSX a PS2 czy PS2 a PS3. Ale cóż począć. Opinie maluczkich takich jak my giną w szumie kasy płynącej do kieszeni prezesów korporacji i niestety nic z tym nie zrobimy.
@Shunex|Chciałbym zauważyć, że twórcy Outriders przygotowali demo, które pozwalało (i nadal pozwala) zapoznać się z grą przed jej zakupem – i to na każdej platformie. Co zrobił CD Projekt w przypadku Cyberpunka? Ustami Kicińskiego skłamał, że gra „działa zaskakująco dobrze” na konsoli, na której do dziś działa fatalnie, a później nałożył przedpremierowe embargo na materiały, które mogłyby rzucić trochę światła na ogrom problemów tego tytułu. Dostrzegasz tu pewną różnicę w podejściu do klientów?
Gra,(pomijając technikalia) jest naprawdę dobra,ma jednak problem z identyfikacją, niby looter shooter a jednak hardkorowy gracz zrobi wszystko co jest dorobienia po tygodniu. Endgame składa się z prostych misyjek które mielimy w kółko aż do odblokowania 50 poziomu przedmiotów co jest maksymalna wartoscia i po osiągnięciu tego naprawdę nie ma już co robić w grze. Gra błaga o live service,tak wiem że niektórym włos się jeży na głowie, ale wiemy że można to zrobić dobrze i nie inwazyjnie.
@Shaddon Owszem przygotowali Demo i okazuje się, że pełna wersja działa gorzej, niż demo.|Pragnę przypomnieć, że Outriders miało przekładaną premierę i mimo dodatkowego czasu są problemy.|Stwierdzenie „Zaskakująco dobrze” jest bardzo ogólne ;).|Przedpremierowe embargo dotyczy każdej gry przed premierą.|W przypadku filmów są nawet Popremierowe embarga ;).|Co z tego, że maja dobre podejście do klientów? To ich tłumaczy?