rek
rek
07.08.2013
12 Komentarze

Oculus Rift: John Carmack dyrektorem ds. technologii

Oculus Rift: John Carmack dyrektorem ds. technologii
Jak ogłosiło Oculus VR, firma odpowiedzialna za Oculus Rift, do zespołu dołączył dzisiaj John Carmack. Będzie dyrektorem ds. technologii. Co więc z id Software?

Nie ma czego się obawiać: John Carmack nie odchodzi z id Software. Nadal będzie pracować w studiu, które zresztą sam założył. Nie będzie mu to jednak przeszkadzało we współpracy z Oculus VR.

Jak powiedział przedstawiciel Bethesdy:

John od dawna był zainteresowany pracą w Oculus VR i chce spędzić trochę czasu na tamtym projekcie. Kwestia jego technicznego przywództwa w id Software pozostaje niezmienna.

Zainteresowanie to dało się zauważyć już w 2012, kiedy Carmack osobiście zaprezentował światu Oculus Rift.

rek

12 odpowiedzi do “Oculus Rift: John Carmack dyrektorem ds. technologii”

  1. Siemiatyczanin2405 7 sierpnia 2013 o 16:01

    Właściwy człowiek na właściwym miejscu 😉

  2. @Siemiatyczanin2405| | Czyli mówisz, że świetny deweloper pracujący nad klapą to dobra kombinacja? 😀

  3. Indywidualizator 7 sierpnia 2013 o 16:36

    @Wolfur |Widziałeś wgl. Oculus’a w akcji ? 😉 Jak dla mnie ten projekt jest może nie genialny ,ale na pewno bardzo dobry . „Imersywność” oglądanego świata jest z nim o wiele większa niż przy zwykłym siedzeniu przed ekranem . Jeżeli dojdą do tego jakieś kontrolery lub inne dodatki jak np . Virtuix Omni czy Razer Hydra to będzie można o wiele lepiej odbierać ,czuć gry 🙂

  4. @Wolfur tam zaraz klapą. To pierwsze działające tego typu urządzenie, nie oczekujmy ideału… ^^

  5. Jeśli człowiek, który (dzięki swojej współpracy z innym genialnym człowiekiem) dał nam pełne 3d w grach może coś dobrego wnieść do tego projektu, to nie ma co marudzić tylko życzyć mu powodzenia. Oculus nie musi być jakąś wielką rewolucją aby dać nam nowe wrażenia z gry.

  6. Ciekawe jaka będzie średnia wada wzroku w populacji po wprowadzeniu tego „wynalazku” do codziennego użycia. Już widzę tą świetlaną przyszłość – statystyczny 18 latek – okulary 20 dioptri…

  7. On nie tylko dał PC-tom 3d, ale dał także płynny side scroling o czym prawie nikt nie wie….

  8. @Wolfur – klapą to OUYA była, możliwości Oculusa prezentują się bardzo dobrze, a i zainteresowanie w branży owym sprzętem ciągle rośnie, rewolucji OR co prawda na naszym growym poletku zapewne nie wywoła, ale nisze swoją to sobie znajdzie bez problemu (choćby symulatory i wszelakie gry oferujące widok z kokpitu).

  9. TheMerowing, mam złe wieści dla Ciebie. Wg okulistów OR jest mniej szkodliwy dla wzroku niż zwykły monitor LCD (bo oczy skupiają się w nieskończoności) i mniej szkodliwy niż świat zewnętrzny (bo nie narażają na promieniowanie UV).

  10. a dlamnie to spełnienie marzeń z lat 90 🙂 I się podniecam jak johny. Zwłaszcza po obejzeniu filmików Pewdiepie z Oculusem. A lista gier któta ma współpracować ciągle rośnie(half life 2, Minecraft, prawdopodobnie Battlefield 4…) wdodatku jeszcze przystępna cena.A co do oczu to niby dlaczego bedą psuć wzrok?

  11. dragonrider01 7 sierpnia 2013 o 19:08

    Na początku Oculus traktowałem jako ciekawostkę, ale teraz widzę że na prawdę działa i może odnieść sukces. Praktycznie codziennie pojawiają się informacje o kolejnych grach wspierających to urządzenie, teraz do developerów dołączyła legenda branży. Myślę że szykuje się nam spora rewolucja 🙂

  12. E, jego gry zawsze były dla mnie jakieś zboczone, w każdej jakieś chore motywy graficzne (Poza Commanderem Keenem i Wolfensteinem jeszcze może 😉 ), więc lepiej żeby się zajmował nowymi technologiami.

Dodaj komentarz