
Oculus Rift: John Carmack dyrektorem ds. technologii

Jak ogłosiło Oculus VR, firma odpowiedzialna za Oculus Rift, do zespołu dołączył dzisiaj John Carmack. Będzie dyrektorem ds. technologii. Co więc z id Software?
Nie ma czego się obawiać: John Carmack nie odchodzi z id Software. Nadal będzie pracować w studiu, które zresztą sam założył. Nie będzie mu to jednak przeszkadzało we współpracy z Oculus VR.
Jak powiedział przedstawiciel Bethesdy:
John od dawna był zainteresowany pracą w Oculus VR i chce spędzić trochę czasu na tamtym projekcie. Kwestia jego technicznego przywództwa w id Software pozostaje niezmienna.
Zainteresowanie to dało się zauważyć już w 2012, kiedy Carmack osobiście zaprezentował światu Oculus Rift.

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Oculus Rift: John Carmack dyrektorem ds. technologii”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Właściwy człowiek na właściwym miejscu 😉
@Siemiatyczanin2405| | Czyli mówisz, że świetny deweloper pracujący nad klapą to dobra kombinacja? 😀
@Wolfur |Widziałeś wgl. Oculus’a w akcji ? 😉 Jak dla mnie ten projekt jest może nie genialny ,ale na pewno bardzo dobry . „Imersywność” oglądanego świata jest z nim o wiele większa niż przy zwykłym siedzeniu przed ekranem . Jeżeli dojdą do tego jakieś kontrolery lub inne dodatki jak np . Virtuix Omni czy Razer Hydra to będzie można o wiele lepiej odbierać ,czuć gry 🙂
@Wolfur tam zaraz klapą. To pierwsze działające tego typu urządzenie, nie oczekujmy ideału… ^^
Jeśli człowiek, który (dzięki swojej współpracy z innym genialnym człowiekiem) dał nam pełne 3d w grach może coś dobrego wnieść do tego projektu, to nie ma co marudzić tylko życzyć mu powodzenia. Oculus nie musi być jakąś wielką rewolucją aby dać nam nowe wrażenia z gry.
Ciekawe jaka będzie średnia wada wzroku w populacji po wprowadzeniu tego „wynalazku” do codziennego użycia. Już widzę tą świetlaną przyszłość – statystyczny 18 latek – okulary 20 dioptri…
On nie tylko dał PC-tom 3d, ale dał także płynny side scroling o czym prawie nikt nie wie….
@Wolfur – klapą to OUYA była, możliwości Oculusa prezentują się bardzo dobrze, a i zainteresowanie w branży owym sprzętem ciągle rośnie, rewolucji OR co prawda na naszym growym poletku zapewne nie wywoła, ale nisze swoją to sobie znajdzie bez problemu (choćby symulatory i wszelakie gry oferujące widok z kokpitu).
TheMerowing, mam złe wieści dla Ciebie. Wg okulistów OR jest mniej szkodliwy dla wzroku niż zwykły monitor LCD (bo oczy skupiają się w nieskończoności) i mniej szkodliwy niż świat zewnętrzny (bo nie narażają na promieniowanie UV).
a dlamnie to spełnienie marzeń z lat 90 🙂 I się podniecam jak johny. Zwłaszcza po obejzeniu filmików Pewdiepie z Oculusem. A lista gier któta ma współpracować ciągle rośnie(half life 2, Minecraft, prawdopodobnie Battlefield 4…) wdodatku jeszcze przystępna cena.A co do oczu to niby dlaczego bedą psuć wzrok?
Na początku Oculus traktowałem jako ciekawostkę, ale teraz widzę że na prawdę działa i może odnieść sukces. Praktycznie codziennie pojawiają się informacje o kolejnych grach wspierających to urządzenie, teraz do developerów dołączyła legenda branży. Myślę że szykuje się nam spora rewolucja 🙂
E, jego gry zawsze były dla mnie jakieś zboczone, w każdej jakieś chore motywy graficzne (Poza Commanderem Keenem i Wolfensteinem jeszcze może 😉 ), więc lepiej żeby się zajmował nowymi technologiami.