rek
rek
13.05.2013
Często komentowane 26 Komentarze

Nvidia: Świetne demo animacji twarzy do pobrania na twój komputer

Nvidia: Świetne demo animacji twarzy do pobrania na twój komputer
Pamiętacie fenomenalną prezentację Nvidii, która w czasie rzeczywistym pokazywała niesamowitą animację twarzy? Teraz każdy na własnym komputerze może sprawdzić, jak ona działa  – firma udostępniła bowiem do pobrania pliki dema.

Po instalacji można dostosować różne parametry twarzy Iry, bohatera prezentacji, i zobaczyć jak zmienia się jego wygląd. Sama animacja została stworzona za pomocą nowej techniki oświetlenia opracowanej pod dowództwem doktora Paula Debeveca we współpracy z działem Creative Technology z Uniwersytetu Południowej Karoliny.

Demo możecie pobrać z TEGO miejsca. Robi wrażenie, prawda?

rek

26 odpowiedzi do “Nvidia: Świetne demo animacji twarzy do pobrania na twój komputer”

  1.   Pamiętacie fenomenalną prezentację Nvidii, która w czasie rzeczywistym pokazywała niesamowitą animację twarzy? Teraz każdy może sprawdzić, jak ona działa na własnym komputerze – firma udostępniła bowiem do pobrania demo z pokazem.

  2. Warto dodać, że demko zadziała wyłącznie na komputerach z kartą Nvidii wyposażoną w CUDA. 😉

  3. PODSUMOWUJĄC: Na GTX 560TI mam aż 10 fps a zaznaczyć trzeba że renderowana jest tylko jedna twarz, tak więc żeby zastosować to w jakiejś grze gdzie każda postać miała by taka twarz dodając inne technologie jak ostatnio głośna woda czy włosy + super grafika potrzebna by byłą nieziemska moc czyli super komputer złożony z 50 titanów. Ehh może za 10 lat tak będą gry wyglądać

  4. Ciekawe ile ja bym miał GTX 550TI 10 fps

  5. Heh. Na gtx 460 działa w miarę płynnie. 🙂

  6. Kiedy rano wstaje i ide do lazienki, moje lustro generuje duzo bardziej realistyczna animacje twarzy niz spece nVidii. 😉 A w dodatku nic sie nie tnie (no chyba ze sie za szybko gole…) 😛

  7. JA na swoim gtx 680 directu 2 mam 30 fps stale czasami skacze do 35

  8. fakt efekt skóry wygląda ciekawie , choć wydaje mi się , ze i Radeon z sterownikami dałby radę .|Jednak o ile skóra ładnie się prezentuje , tak mym zdaniem jedyny mankament to uszy , którym brak nie co szczegółów

  9. To jest demo technologiczne, wyznacza technologiczny trend, pokazuje możliwości nowej techniki oświetlenia. Nie oznacza to, że producenci gier będą bezpośrednio implementować taką technikę do gier. Innymi słowy: jeśli w TV nadają zawody kulturystów, nie znaczy to, że taki paker ma siedzieć w każdym domu za tydzień – tego typu sport odgrywa często rolę inspirującą, np. potrafi zmotywować do ćwiczeń ludzi, którzy nie dbają o sylwetkę. Być może ta technika pobudzi i będzie inspirować „chudych” producentów?

  10. Trzeba się nauczyć, że przykład warto brać z najlepszych i do nich się właśnie porównywać. Nvidia nie jest po tym demie najlepsza (jeśli chodzi o optymalizację), ale wygląda imponująco pod względem technicznym. I dlatego sądzę, że prezentacja tego typu może stworzyć pewien trend w grafice. Optymalizację natomiast zostawmy specjalistom w tej dziedzinie z każdego studia…

  11. U mnie na 660 chodzi w miarę płynnie. Pocieszające, że w trakcie dema obciążony jest tylko jedne rdzeń.

  12. czytając niektóre posty, jak choćby sebko6pl, poczułem się jakbym był znowu w latach 90. od jakiegoś czasu nasze pcty wydają się już naprawdę mocarne i możemy podziwiać przepiękne bardzo realistyczne gry jak np. crysis 3 (i niedługo metro sasasa). dawno takich postów już nie czytałem, że „może za 10 lat coś tam pójdzie”, że „za 10 lat będzie standarde”, że „potrzeba kilkadziesiąt wypasionych kart”. swoją to właśnie pokazuje, że dzisiejsza tranzystorowa/krzemowa technologia jest już przestarzała. nano…!

  13. no na gtx460 po ok 15 minutach ładowania jest pokaz slajdów z szybkością ok 6 fps

  14. Coraz częściej pojawiają się opinie, że zbliżamy się do końca możliwości krzemu. Ewidentnie potrzeba czegoś nowego. Standard za dekadę? Na pewno nie przy aktualnych rozwiązaniach. Demo to ma jeden pozytywny aspekt, pokazuje ile faktycznie warte są takowe, a są warte niewiele, ponieważ okazują się skrajnie niepraktyczne. Najmocniejszy sprzęt ledwie wyrabia na jednej facjacie, a gdzie reszta modelu, czy masa innych rzeczy potrzebnych by stworzyć grę?

  15. Vader1995mw 13 maja 2013 o 12:53

    Na GTX550 Ti i Phenomie II 1090T 3,2×6 chodzi tak gdzieś w granicach od 3 do 5 FPS… Nie jest źle.

  16. Ta technologia nie ma startu, nawet przez najblizsze lata. Dopiero nastepna generacja (PS5;XBOX1080) – byc moze beda mogly z tego korzystac. Jesli najblizszy PS4 odstaje od wspolczesnych PCtow, to niczego takiego w najblizszym czasie nie ujrzymy.

  17. @DarthKoza Naprawdę nie wiem co mają konsole do najnowszych technologii 🙂

  18. Na GTX 660 trzyma 30fps w full HD. Wygląda nieziemsko.

  19. @ Vader1995mw Wyczuwam gotowca z Allegro 😉

  20. Vader1995mw 13 maja 2013 o 18:49

    @SeriousBoy|No to kolego źle wyczuwasz, bo gotowców nigdy nie kupuję, wszystko kupuję oddzielnie i składam sam. Na gotowcach potrafią orżnąć czasami i o pięć stów, nie ma głupich.

  21. No to czas na kwanty ;D

  22. DoomMarine95 14 maja 2013 o 21:12

    GTX 660 12-20 klatek w full hd. Wygląda to kapitalnie.

  23. DoomMarine95 14 maja 2013 o 21:17

    @eustachy – dokładnie tak, to tylko niepraktyczne demo, pokaz co się da zrobić, ale w żaden sposób wykorzystać w grach – chociaż na atari była taka gierka gdzie przeprowadzało się operację na człowieczku wyciągając z niego kwadratowe kulki tak, aby nie dotknąć ścianek „labiryntu” ciała. Wyobraźcie sobie grę z tą głową na taki temat (robimy operację czaszki itp) 😉

  24. Nie ma piersi nie ma lajka. |No i na co mi realistycznie odwzorowana samcza morda ?

  25. 10 klatek na GTX 560 Ti

  26. 25fps GTX 660 ;_;

Dodaj komentarz