
No More Heroes i No More Heroes 2: Desperate Struggle zadebiutują na PC [WIDEO]
![No More Heroes i No More Heroes 2: Desperate Struggle zadebiutują na PC [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/0a7ffcc1-04ea-4387-8d6e-e6ccc2d9b001.jpeg)
I to już w przyszłym tygodniu!
Dwie pierwsze przygody Travisa Touchdowna – tym razem oficjalnie – zmierzają na PC. Kalifornijskie XSEED Games (firma pełni rolę wydawcy) potwierdziło, że zarówno No More Heroes jak i No More Heroes 2: Desperate Struggle zadebiutuje 9 czerwca na Steamie. Pecetowe wersje wymienionych tytułów zagwarantują wsparcie dla rozdzielczości HD i rozgrywki w 60 fps-ach. Za każdą z gier zapłacimy 19,99 euro (w premierowym tygodniu otrzymamy rabat w wysokości 10%).

Czytaj dalej
23 odpowiedzi do “No More Heroes i No More Heroes 2: Desperate Struggle zadebiutują na PC [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
co za badziewie.
Seria jest chwalona, ale ta cala japonszczyzna mnie zniecheca…
Chińskie bajki….ble.
Grono ekspertów już się zebrało. Właśnie przedkładają subiektywizm estetyki ponad własności poznawcze dialogu dzieła z superhero i pastisz gatunku. Wszyscy wnieśliśmy właśnie własne, wartościowe treści wzbogacając dyskurs, po czym udaliśmy się na popołudniową herbatkę jak na dżentelmenów przystało. Czytał Rickerto.
Nie dziwie się komentarzom nizej. Jest jakiś weebowski odłam który będzie każdej chińszczyźnie dawał 10/10 nieistotne jak grywalna jest produkcja. Takie Killer 7, które jest ścierwem rangi legendarnej jest uznawane przez niektórych psycholi za tytuł kultowy. Więc nic dziwnego że są takie opinie jakie widać poniżej, fani tego typu tytułów sami sa sobie winni wypisując publicznie brednie jakie wypisują.
Mnie bardziej interesuje, jak będzie że sterowaniem, bo padowe sterowanie wersji na ps3 bywało hm.. „mniej dokładne”, duża część qte była dużo ciężej do „wyklikania”, niż 3 machnięcia różdżką i nie zawsze odczytywała to, co trzeba było zrobić na ekranie… Przyznam, że mnie to trochę zniechęca, bo w dwójkę zawsze chciałem zagrać, a jakoś nie chciało mi się kupować dla tej gry Wii (tej i Mad World).
Wszystkim, którzy to czytają, życzę smacznej kawusi.
@GrzegorzFloryda Co do No More Heroes się nie wypowiadam bo nie grałem, ale pod Twoją opinią dot. Killer 7 podpisuję się wszystkim sześcioma kończynami.
@RickertoPrzyszedłem ci z pomocą, bo widzę, że szukasz atencji, a nikt ci nie odpowiada na komentarze, to wiedz zostałeś zauważony dobranoc.
Gry nie będą obsługiwać myszy i klawiatury.
@DETHKARZ W dzisiejszych czasach nie jest to żaden problem, aż 48 mln użytkowników posiada takie urządzenie. Ja sam pada od Xbox 360 od ponad 10 lat, a koszt jego zakupu na allegro to niecałe 100 zł.
48 mln użytkowników miałem na myśli Steama oczywiście. Zresztą nadchodzące remaster 3 odsłon Ninja Gaiden również będzie wymagał pada, a premiera już za 5 dni.
@goliat Tyle że tu nie chodzi o dostęp tylko o preferencje. Ja dla przykładu nienawidze grać na padzie. I zawsze jak mam taką możliwość to gram klawiatura + mysz. Czy to niohy, sekiro, DSy
@Gumiaczek Są gatunki gier, które gram na padzie, konkretnie platformówki 3D, Bijatyki, gry sportowe, bo to jest o wiele wygodniejsze niż klawiatura dla mnie. W każdym razie może czas przekonać się do pada?
@goliat Ale po co przekonywać się do grania na padzie ??
@kalis22pl Ależ jak to po co? Przecież „w te gry gra się na padzie” ;)|A gdy FPS ląduje na konsoli, to przecież nikt nie narzeka, że nie wspiera pada trza grać myszą i klawiaturą|…oh, right.
Bardzo słabe podejście – dodanie obsługi klawiatury i myszy to byłby aż taki problem? Przecież choćby to „ładowanie” miecza aż się prosi o przypisanie do ruszania myszką… Dałoby się to fajnie zrobić.
@Kalis22pl niesamowicie nietrafiona konkluzja, pozdrawiam. W dziwnym świecie żyjesz, że opiniotwórczość to tylko szukanie atencji.
@Rickerto Dziekuje za range eksperta! 🙂
@XENOTHERUSICTHYCANTHUS wszyscy jedziemy na tym samym, wesołym wózku. Pozdrawiam nieironicznie 🙂
Piękny czas na bycie fanem japońszczyzny <3
@goliat Już nie raz próbowałem. Ale za nic nie mogę się przekonać do pada.
Ja też nie byłem fanem grania na padzie. Dopóki nie za zaczalem grać w sportowki. Gdzie mój skill po krótszej nauce używania kontrolera wzrósł. Dodatkowo obecnie nie wyobrażam grać sobie w bijatyki nie na padzie. A potem poszło to dalej i grałem w gry fabularne takie jak Tomb Raider, Asasyny czy Uncharted. I jedna rzecz stała się odczuwalna, wychylanie gałki dodaje imersji podczas poruszania się bo tempo jest kontrolowane. To kontroler robi lepiej. Inne aspekty da się na padzie i m+k osiągnąć.