
No Man´s Sky doczeka się w tym tygodniu sporej aktualizacji

Niecały tydzień temu No Man’s Sky otrzymało na GDC nagrodę za najlepszą innowację grową w roku 2016 – nikt jednak nie zjawił się na uroczystości, by odebrać statuetkę. Nie znaczy to jednak, że Hello Games przestało dawać światu znaki życia. Wczoraj pracownicy studia opublikowali na Steamie następującą notkę:
Cześć, W tym tygodniu Hello Games wypuści kolejną aktualizację zawartości do No Man’s Sky. Nazywamy ją Path Finder Update; wprowadzi ona nowy pojazd, który pomoże w eksploracji planety gracza, rozwijając pomysły z pierwszej aktualizacji i wskazując, co kryje przyszłość gry. Dokładniejsze informacje na temat patcha zostaną opublikowane po aktualizacji. Tuż po tym, jak wzbogaciliśmy grę o Foundation Update, wypuściliśmy serię łatek rozwiązujących problemy zgłaszane przez graczy jeszcze przed tym, jak zaczęliśmy pracę nad Path Finder Update. Byliśmy zaskoczeni i podekscytowani reakcjami na pierwszą aktualizację, i od tego czasu uważnie słuchamy uwag społeczności. Jeśli poświęciliście czas na dzielenie się swoimi uwagami, czy to pozytywnymi, czy krytycznymi – wiedzcie, że słuchamy. To kolejny etap naszej podróży. Pokazuje drogę naprzód. Mamy nadzieję, że dołączycie do nas w tej wędrówce. Dziękujemy, Hello Games
Czytaj: w ciągu kilku dni dostaniemy duży update z pojazdem naziemnym w roli głównej, a to dopiero początek planowanych nowości. Oby twórców stać było na odzyskanie choćby części dobrej woli, którą gracze wykazywali przed premierą… i pokazanie się jeszcze kiedyś publicznie, hem, hem.

Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “No Man´s Sky doczeka się w tym tygodniu sporej aktualizacji”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
strasznie długa droga przed nimi, ostatnio właśnie tak myślałem zeby chocby sprawdzic co nowego dodali co sie zmienilo od premiery al enawet do tego ni emoge sie zmusic. ciekaw jestem czy kiedykolwiek bede w stanie bo tym wielkim niesmaku
To całe budowanie baz całkiem spoko, ale wciąż przydałoby się dodanie jakiegoś sensu do tego wszystkiego. Zbieranie surowców nie jest już przynajmniej bezsensowne i dla samego tylko zbierania. Chociaż tyle. Jedno co mogli zrobić to może otworzyć grę na modding, ale na to chyba już za późno :/
Gdyby dodali jakąś prostą fabułę do gry (misje) to było by fajnie. Przynajmniej posiadało by się cel podróżowania między planetami i układami. 🙂
gra jest robiona za niewielki pieniądze przez 15 osób a wymagania jak z kosmosu macie
bo zainstalowaniu wielu modów (większe góry, nowe rośliny, możliwość niskiego lotu, nowe budowle) oraz po patchu Foundation, gra stała się naprawdę przyjemna i wciągająca. Jak twórcy nadal będą ją usprawniać i gracze modować to będzie można ją spokojnie polecić miłośnikom kosmicznego s-f. Fakt w podstawowej wersji NMS było żartem.
@asasyn123Prawda jest taka, panie asasyn, że z kosmosu to oni – Hello Games – mieli pomysły, i zamiast zachować je dla siebie do momentu posiadania czegoś konkretnego do zaprezentowania, przedstawiali je ludziom, obiecując (do samego momentu premiery) wprowadzenie na rynek wieżowca z cudownych bajerów, po czym okazało się, że zamiast wieżowca ludzie kupili (kupują) chatkę, i do tego tekturową…
@asasyn bo kosztuje tyle co gry AAA, więc wymaga się od niej tyle co od innych gier z tej półki cenowej, proste. Zupełnie inne komentarze by się pojawiły gdyby gra na premierze kosztowała 30-40 euro. Gra nie byłaby lepsza, ale dużo więcej można byłoby jej wybaczyć.
@Add3k Nie chodzi już nawet o sam fakt ile kosztowała, ale tak jak @Animasterplan napisał- obiecywano wieżowiec, a dostaliśmy kartonowe pudełko…. Dopiero teraz, masę czasu po premierze, gra zaczyna powoli przypominać to, co mieliśmy obiecane dostać…Skoro twórcy byli świadomi, że wydają pół gry na premierę, a na pozostałe pół przyjdzie czekać rok to należało albo przesunąć datę wydania, albo wydać jako early access….
@asasyn123 następnym razem – zanim założysz zbroję białorycerza, to doucz się o co chodzi w temacie. Dobrze? Powielał poprzedników nie będę, bo to nie ma sensu. Powiedzieli, co trzeba.
Ja przewidywalem że będzie słabo, okazało się że jest lepiej niż sądziłem że będzie. Jedyny problem to cena, nie wiem czemu cena coda tak poleciała w dół a to coś się trzyma
Poza tym nie rozumiem ludzi którzy oczekiwali jakiś dziwnych cudów. Oglądając wywiady, nie te pierwsze ale kolejne można zauważyć jak zmienia się podejście i wywnioskować jak będziesz naprawdę. Dalej nie rozumiem jak osoby które nie wierzą wielkim firmom i ich zapewnieniom uwierzyli w pierwsze zapowiedzi gry od małego zespołu. Logiczne że skoro przechodzimy od multiplayer przez nie będzie można startować razem do niemożliwe żebyście się znaleźli to trzeba zakładać tą gorszą cześć bo czuć że coś nie wyszło
@Cyjanek zapowiedzi? W dzień premiery tytułu Murray, czy jak mu tam, ciągle powtarzał kłamstwa, że w grze JEST system frakcji, występują między nimi wojny, w które można się mieszać i wiele innych rzeczy… Zapomniał tylko powiedzieć, że tak naprawdę niczego z tego nie ma, a jedynie mówi o swojej „wizji przyszłości tytułu”. Multiplayer też miał być, co było powtarzane w każdym wywiadzie, wielokrotnie pytany o to Murray ani razu nie zaprzeczył, zawsze kłamał twierdząc, że multiplayer JEST w grze.
Właśnie w tym jest problem, co innego naobiecywać bajki w zapowiedziach gry, ileś tam przed premierą, każdy to robi… Ale co innego kłamać w wywiadach, tydzień przed premierą tytułu.|-Czy w waszej grze jest multiplayer? -TAK! -Czy będzie można spotkać innych graczy? -Tak, tylko będzie to niezmiernie trudne ze względu na wielkość świata gry. To już nie była kwestia zapowiadania tytułu, gra była gotowa, a wszędzie ciągle wciskano kłamstwa na temat jej zawartości.
Jestem ciekaw, czy po kolejnych aktualizacjach gra stala sie godna sprawdzenia. Hajpu i rozczarowania nie mialem, w obietnice nie wierzylem – wystarczylo, ze uslyszalem ,,proceduralnie generowany”, by wiedziec jakiego typu to bedzie ,,roznorodnosc”. Jednak moze cos z tego w koncu upichcili…
już jest trailer https:www.youtube.com/watch?v=t_y24yNeZ0M
@DarkPresent Z tego co czytałem przed premierą to tylko multiplayer był rzeczą z którą się nie wyrobili. O tym systemie frakcji pierwsze słyszę. Jedyne, co kojarzę, to o „rozbudowanych interakcjach” (z których wytrwało chyba tylko to, że trzeba się obcych języków nauczyć z monolitów). Ludzie raczej sami zawiedli się na kwestię tego jak generator światów i tego co na nich kiepski się okazał. Nie chcę jakoś strasznie bronić NMS, ale chyba lekko przesadzacie z tym hejtem. Też pytanie ilu z was grało.
Jaki system frakcji. Co tu się. Z multiplayerem napisałem jak było, z każdym kolejnym ign co raz mniej o tym mówił i co raz gorzej to brzmiało. Niektórzy pojechali na hype train troszkę za daleko i nie zauważyli rzeczywistości
To dobra wiadomość.