rek
rek
13.02.2021
Często komentowane 25 Komentarze

NieR Replicant: Remaster prezentuje się naprawdę kusząco [WIDEO]

NieR Replicant: Remaster prezentuje się naprawdę kusząco [WIDEO]
Square Enix opublikowało nowy gameplay. Pokazano zarówno walkę, jak i eksplorację środowiska. Bohaterowie gry zawitali do Jałowej Świątyni.

Odświeżony NieR Replicant doczekał się nowej prezentacji. Twórcy oryginału pomogli ulepszyć system walki, dopieścić oprawę wizualną oraz przygotować wiele istotnych poprawek. Ulepszona wersja gry zapewni większy komfort zabawy i pozwoli cieszyć się „fascynującą fabułą”. Co istotne, zachodni gracze wreszcie będą mogli pokierować poczynaniami bohatera, który wcześniej pojawił się tylko i wyłącznie w japońskiej wersji pierwszego Niera (2010).

NieR Replicant ver.1.22474487139 trafi na PC (Steam), PS4 i Xboksa One 23 kwietnia.

rek

25 odpowiedzi do “NieR Replicant: Remaster prezentuje się naprawdę kusząco [WIDEO]”

  1. Po świetnej NieR Automacie czekam z niecierpliwością.

  2. Ciągle zbija mnie to z tropu jak czytam tytuł tego NieRa i widzę innego bohatera, czy to remaster czy nie.

  3. Ciekawe czy będzie grywalne na klawiaturze i myszce, bo Automata za cholere nie była.

  4. Szkoda, że nie zanosi się na jakieś upgrade na ps5 (oprócz oczywiście szybszego ładowania)

  5. @Bigshark26 , jeśli przez innego bohatera masz na myśli tego dzieciaczka a nie dorosłego chłopa, to możesz się zdziwić. W oryginale, w wersji Japońskiej główny bohater był starszym bratem dziewczynki, którą opiekujemy się w grze. Przy wydaniu gry na zachodzie, ktoś wpadł na pomysł że przerobienie głównej postaci na starszą – jako ojca dziewczynki lepiej wpasuje się w zachodni rynek. |Tyle, że w remasterze wrócili do dzieciaka jako głównego bohatera, co jest dosyć rozczarowujące 🙁

  6. Ja tam się cieszę, że zmienili na oryginalnego bohatera, bo japońska wersja nie działała na europejskich ps3. Wiec to jedyna opcja ograć tę wersję

  7. @deanambrose|Jest mod NAIOM który ponoć znacznie poprawia sytuację, ale nie wiem czy wystarczająco żeby to miało większy sens

  8. @deanambrose To kup pada, a jak zaczniesz twierdzić, że skoro kupujesz gre na PC to chcesz mieć możliwość grania na myszce i klawiaturze to…. Nie kupuj? Zagłosuj portfelem?

  9. ,,(…) prezentuje się na prawdę kusząco” – zgadzam się, szczególnie majtki Kainé : D

  10. @deanambrose To dziwne ja grałem na klawiaturze i myszce bez żadnych problemów. Modów czy programów

  11. @Pul: Dziwny masz fetysz. Mnie tam bardziej interesuje, co ona w tych majtkach nosi 😛

  12. @Gumiaczek @deanambrose Także dobrze mi się grało. Czekam chyba najbardziej na tą grę w tym roku. No jeszcze Dying Light 2 ale cholera wie czy to wyjdzie w 2021.

  13. @Pul @Poganin W takim razie, obaj możecie się zdziwić, bo kanoniczne Kainé jest osobą interpłciową (hermafrodytą).

  14. @naxster co ty wypisujesz? Przecież PS3 nie ma blokady regionalnej, więc jeżeli masz japońską wersję gry to ograsz bez problemu na europejskiej wersji konsoli. O ile język nie stanowi problemu.

  15. A tak btw pad nie jest wrogiem pecetowych graczy, naprawdę. 🙂 Rozumiem, że np. jakieś szybkie fps’y ogrywa się lepiej na klawiaturze, no ale są gry tworzone z myślą o padach i taką grą jest Nier Automata. Jeżeli ktoś narzeka, że w grę X czy Y źle się gra na klawiaturze, to może dlatego, iż nie była ona projektowana pod takie sterowanie. I niestety nie zawsze da się to zrobić tak, żeby było wygodnie. Tak samo jak nie da się dostosować klawiatury, żeby dobrze się na niej grało w symulatory wyścigów.

  16. Także polecam każdemu pada do takich gier. One nie gryzą. 😉

  17. @Gumiaczek @Pablo0307 – To dziwne, bo z tego co pamiętam za walkę wręcz odpowiadały klawisze po lewej stronie, czyli te z alfabetu, za kamerę myszka, a za strzelanie klawiatura numeryczna, więc o ile nie macie na imiona Goro bądź Kintaro to raczej kiepsko Wam wróżę sterowanie trzema ręcami żeby to było wygodne. Ja nie dałem rady i dałem sobie spokój po prologu, który był ledwo grywalny przy pierwszym bossie. A jestem jedną z osób, które rzadko narzekają na sterowanie, więc coś w tym jest.

  18. @ajst47 To raczej do twórców wypadałoby wystosować apel: nie bójcie się myszy i klawiatury ;)|Skoro FPS-owe sterowanie dało się dospasować do tak ułomnego urządzenia jak pad, to dlaczego w druga stronę się nie da? No chyba, że sterowanie czymś tak jakże obcym dla PC, jak action adventure w TPP przekracza możliwości M+K. tl;dr Port Dragon’s Dogma pokazał, że się da. Skończcie z tym p*******.

  19. @Pul nie chcę ci psuć zabawy, ale Kaine ma również penisa xD jest obojnakiem xD

  20. @zadymek Zawsze można, pytanie co jeśli chcesz wykorzystać to, że gałka pada umożliwia też wygodny ruch w więcej niż 4 kierunkach a wartość nie jest 0 lub 1 jak w przypadku klawiszy. Nie rozumiem też skąd to przywiązanie do myszki w komputerach. Zaletą komputerów PC nie jest to, że mają klawiaturę i myszkę ale, że da się do nich podczepić praktycznie wszystko. Jak pamiętam to moje atari miało podczepiany pad (od segi) i joystick do gier, ale myszki nie pamiętam.

  21. @mapokl |1. Zaletą PC jest konfigurowalność. Jeśli twórcy portu nie przeportują sterowania jak należy, zawsze może znaleźć się ktoś lepszy w te klocki na PC.2. Czy Automata wykorzystuje tę funkcję pada? A może da się zrobić to prościej? No i skąd pomysł, że chciałbyś toto mieć obłożone akurat na myszy?3. O ile pamiętam, to atarynki miały standardowo joystick nie pad.BTW Gdy twoim atari było Atari ST to już być myszkę znał.

  22. @_SetH_ @arisa321 XD to nawet lepiej. |A szczerze nie wiedziałem, ale w przypadku fikcyjnej postaci nie ma to znaczenia – penis Schrödingera.

  23. @zadymek powiedzmy, że w takiej Automacie chcemy poruszać się powoli do przodu i jednocześnie przechylać kamerę w jakimś kierunku też powoli. Na padzie to odpowiednio wychylenie obu gałek lekko w danym kierunku. A jak to zrobić na k+m? Za kamerę może odpowiadać mysz, ale trzeba ją przemieszczać cały czas, a biurko ma ograniczona przestrzeń. A prędkość poruszania się postaci? Klawisz w do przodu i co dalej? Jeden z pięciu dodatkowych przycisków odpowiadających za szybkość poruszania się? Bez sensu.

  24. @ajst47 Taki bajer był też w Dragon’s Dogma. Wersja PC świetnie sobie radzi bez tego. Ot, możesz iść, truchtać albo biec. I wystarczy.|NEEEXT!

  25. @deanambrose Nie. Atak lekki LPM. Atak Ciężki PPM. Strzelanie było pod shiftem, czyli blisko wasd więc poruszanie się czy atak w danym kierunku + strzelanie pod ręką tak samo jak skok spacja. Także to co było potrzebne było pod ręką. To co opisujesz może było jako alternatywne przypisanie klawiszy do sterowania bez myszy, niektóre gry mają po dwie kolumny do ustawień może tu też tak było.

Dodaj komentarz