rek
rek

Need for Speed: Payback – Bardzo szybki i bardzo wściekły zwiastun rozgrywki [WIDEO]

Need for Speed: Payback – Bardzo szybki i bardzo wściekły zwiastun rozgrywki [WIDEO]
Krajobraz rodem z piątej części sagi Dominica Toretto, zachrypnięty głos bohaterki dziwnie podobny do głosu Michelle Rodriguez.

W głośnikach brakuje tylko Don Omara, a na ekranie Paula Walkera (RIP). Oby w późniejszych misjach rozgrywka nie była przerywana cutscenkami tak często. Premiera Need for Speed: Payback na PS4, XBO i PC (Origin) 10 listopada.

rek

26 odpowiedzi do “Need for Speed: Payback – Bardzo szybki i bardzo wściekły zwiastun rozgrywki [WIDEO]”

  1. Jak dla mnie zbyt prosta rozgrywka, ja wiem, że to arcade no ale bez przesady. Wyraźnie przypomina NFS Hot Pursuit

  2. Cross nie spamuj tymi newsami, mecz jest 🙂

  3. Chyba cała gra nie będzie taka akcjowa? To ta poprzednia odsłona wyglądała lepiej

  4. Ale bieda 😮 Lepsze efekty kolizji i niszczenia aut widziałem już w Ridge Racer i Split/Second… Kolejny NFS, którego nie ruszę 🙂

  5. cholera jakos dziwnie ale mma ochote w to zagrac

  6. Directed by Michael Bay

  7. CzlowiekKukurydza 10 czerwca 2017 o 20:08

    O ja Cię… Tyle w temacie 'nowego Undergrounda’. Wygląda to jak Split/Second zmiksowany z Burnout Paradise. Do tego widać model jazdy z poprzedniej części. Ja odpadam.

  8. Ale poważnie, takie rzeczy jak rozwalanie aut, a nawet to hamowanie ciężarówki w tunelu nie musi być w formie cutscenki- rozumiem gdy będę miał rozwalić 20 aut to będzie wyglądało to tak, że 1 minuta gameplayu, 2 minuty oglądania kraks aut w slow mo….

  9. Efektowna, ale beznadziejna….auto walnie w słup, i lekko pogięta maska ;D Do tego życie samochodów. Efektowna jest, ale w tak durny sposób…. Kolejna część którą kiedyś kupię, albo dostanę ,pogram 2 godzinki i wywalę z dysku.

  10. A widzieliscie akcje z Dodge na poczatku? Przejechal mu po boku a ten wystrzelil w kosmos z rozbitym przodem… System zniszczen nie istnieje. Mustangiem nie moze dogonic ciezarowki. Laska w szwedzie z paki wylatuje. Ja rozumiem ze to gra i ma byc fajnie i kolorowo bo to luzna wyscigowka no ale no… Straszne dziadostwo

  11. Szczerze, po ostatnim NFS który był (przynajmniej dla mnie) świetny, spodziewałem sie czegoś innego :/| Zobaczymy co będzie dalej, poki co nie przekreślam jeszcze tej części.

  12. nie wiem czy to pegi 12+ jest odnośnie graczy, czy developerów – fizyka zderzeń jest co najmniej intrygująca… Poza tym gra wygląda bardzo ładnie

  13. Po tym krotkim gameplay’u ktory zobaczylem moge powiedziec jedno, kolejny kotlet tym razem z przesadzonymi efektami specjalnymi. Samochody odbijaja sie jak pileczki ping pongowe, brak konkretnej fizyki jazdy. Po kilku minutach grania pewnie wylacze ta gre chociaz moze i sie myle. Wiekszosc rozrywki jest poprostu przesadzona, ahh EA !!! Zobaczymy co to bedzie ale smierdzi mi tu Arkade. Niestety w NFS 2016 brakowalo mi prawdziwego dnia i nie moge tego zrozumiec jak mozna bylo ta gre tak skopac 🙁

  14. Chwalili się, jaka to dokładnie fizyka jazdy jest oddana, a ta uciekająca ciężarówka zachowywała się, jakby jechała po szynach, a nie po szosie. Przy takiej prędkości to już na pierwszym zakręcie by się wywaliła. Do tego jeszcze dziki rubber-banding AI.

  15. To ma być Need For Speed? To jakaś popierducha nie nawet need for shi…

  16. Wygląda tak śmiesznie, że aż fajnie.

  17. Podobno Michael Bay i Justin Lin wykłócają się o to, kto nakręcił ten film…

  18. Mnie się tam podoba. Nie jestem fanem jakimś hardcorowym fanem wyścigów i nie rażą mnie słaba fizyka, modele zniszczeń. Najważniejsze by było co robić w tej grze 🙂

  19. Poczekajmy na więcej gamplayów. Tu pokazali chyba najbardziej oskryptowany i widowiskowy tryb, a przecież mają być jeszcze dragi, drifty, klasyczne wyścigi. Nie ma co przedwcześnie wyrokować (choć mi taka widowiskowa akcja się podoba).

  20. kubanczyk1989 11 czerwca 2017 o 12:01

    Czekam na NFS, ale mam parę zastrzeżeń. Czemu kolizja jest tak słaba? Ta sama animacja kolizji. Respawn Mustanga po cutscence, zero draski na lakierze. I za dużo cutscenek. Już wolę, by jedną i dłuższą puścili niż co chwila przerywały mi gameplay. Nie wiem, czy rozgrywka jest na łatwym poziomie, ale pasek hp u przeciwników był niski.

  21. Moja opinia już na spokojnie. Gra wygląda dobrze, ale nadmiar cutscenek może prostu tę grę może zabić, więc mam nadzieję, że to wszystko było zrobione na potrzebę prezentacji i można to jakoś ustawić, aby nie pokazywało, aż tylu tych obrazków zniszczenia i pożogi. |Najlepiej dla gry jednak by było, gdyby nie nazywała się NFS, bo to ze starym NFS-em ma co raz mniej wspólnego.

  22. Burnout?

  23. Od premiery NFS Hot Pursuit (2010) odnosiłem wrażenie, że EA w dalszym ciągu wydaje Burnouty, tylko na licencji z prawdziwymi markami aut. Podobieństw do Burnoutów z każdą serią jest coraz więcej, a ta tutaj to jakaś kulminacja wszystkich cech tamtej serii…

  24. z każdą częścią* jest coraz więcej|Edycja komentarzy pls!!!!

Dodaj komentarz