rek
rek

Necromunda: Underhive Wars – Pierwszy zwiastun nowej gry z uniwersum Warhammera 40K [WIDEO]

Necromunda: Underhive Wars – Pierwszy zwiastun nowej gry z uniwersum Warhammera 40K [WIDEO]
Tak, to również będzie turówka.

Gry z uniwersum Warhammera 40,000 ukazują się ze sporą regularnością, choć pod względem jakościowym bywa z nimi bardzo różnie. Mimo porażki Dawn of War III znana marka nadal przyciąga developerów, więc najbliższa przyszłość przeniesie nam nie tylko Mechanicusa, ale również Necromunda: Underhive Wars.

Akcja gry zostanie osadzona na tytułowej planecie, będącej jednym z głównych producentów broni i amunicji dla Gwardii Imperialnej. Trzewia ponurego globu są rozrywane przez spory różnorakich gangów toczących ze sobą nieustanne wojny. To właśnie one będą stanowiły główną atrakcję gry. Rzecz ma opierać się na stołowym oryginale i – co chyba oczywiste – toczyć się w turach. Gracze będą mogli wybrać jeden z sześciu domów, a oprócz toczenia walk zajmą się także rozwijaniem drużyny i dbaniem o jej ekwipunek. Za produkcję odpowiada studio Rogue Factor, które dało światu między innymi Mordheim: City of the Damned. Nie ujawniono jeszcze daty premiery, ale wiadomo, że pograć będzie można na PC, PS4 i XBO.

rek

14 odpowiedzi do “Necromunda: Underhive Wars – Pierwszy zwiastun nowej gry z uniwersum Warhammera 40K [WIDEO]”

  1. Tak, to również będzie turówka.

  2. Znów turówka czy już naprawdę nikt nie chce robić normalnych RTSów?

  3. @saborcat – to nie kwestia tego, że nie chce się robić normalnych RTSów, tylko to, że materiał źródłowy tej gry to stołowa gra turowa, robienie RTSa z tego byłoby… Herezją. A co do gry to mam spore oczekiwania, Mordheim wyszedł im super. Ciekawe czy promocja tej gry będzie szła jakoś w parze z wskrzeszeniem oryginału ostatnio.

  4. @Lyzwa92 mialoby to sens gdyby nie fakt, ze najlepsze gry z w40k nie sa turówkami :p

  5. z tych przeniesionych na komputery

  6. Właśnie mnie boli tylko jedno. „Jeden z sześciu domów”, czyli ludzie.. A ja bym chciał np bandą chaośników, czy orków ponawalać na przykład ? W ogóle szkoda że w takiej małej skali raczej nie ma szans żeby w jakikolwiek sposób wyjaśnić i wprowadzić bandy nekronów, tau czy tyranidów. A to by było w pytkę. No ale wybrali taki materiał źródłowy więc cóż.

  7. @Rimmorn A bierzesz pod uwagę że żadna z tych turówek nie była wysokobudżetowym tytułem ? Bo teraz to pierwsza turówka która nie wygląda jakby była z przed 15 lat. Raczej ciężko porównać coś takiego z tytułami z wyższej półki jak np DoW3. Przy czym DoW3 okazał się słabiutki.

  8. Mogli by się przestać rozmieniać na drobne i zamiast 30 gier z rożnych gatunków wybrać jeden i zrobić porządna grę z wysokim budżetem.

  9. @PanMianDa Nie, interesuje mnie tylko fakt przyklepania projektu przez GW.

  10. @Rimmorn – Necromunda to gra skirmishowa, nie ma tutaj miejsca na to by zrobić z tego RTSa. Poza tym ostatni RTS z 40k był kupą (więc argument „nie róbcie turówek bo nie wychodzą, rtsy lepsze” jest inwalidą), ja bym wolał ujrzeć Space Marine 2 szczerze powiedziawszy. A co do rozdawania licencji na lewo i prawo to w tym przypadku się nie przyczepię bo akurat wiem, że można liczyć na fajną grę patrząc na to jak im wyszedł Mordheim.

  11. @Rimmorn jedyny udany RTS z Młotka 40k to DoW 1, no i Armada. Taki Chaos Gate przypominam był turówką (a ciężko o lepszą grę z Warha). Tury lepiej oddają klimat bitewniaka, z oczywistego powodu, pozwalają też na ardziej taktyczne podejście, podczas gdy dla RTSów priorytetem są APMy

  12. Jeśli Necromundę zrealizują równie fajnie, co Mordheim…to biorę od razu i bez zastanowienia. Mam tylko nadzieję, że NM będą wspierać trochę dłużej niż Miasto Przeklętych, bo liczyłem na więcej fajnych band a dostałem zaledwie Łowców czarownic i Umarlaków…

  13. @Bronnson – myślisz, że jak skończą pracę z Necromundą i zwolnią się zasoby ludzkie to może coś jeszcze do COTD dorobią? Ja byłem zaskoczony tym, że wzięli się za Necromundę kiedy jeszcze Mordek był w produkcji jako tako.

  14. Chciał bym, ale tak szczerze…to raczej wątpię. Bardziej obstawiam to, że skupią się na dopieszczaniu Necromundy. Tym bardziej, że Games Workshop niedawno wypuściło nową edycję figurkowego oryginału i najprawdopodobniej będzie go wzbogacać o dodatkowe elementy. Rogue Factor pewnie weźmie z nich przykład. No ale to tylko moje „pesymistyczne” domysły.

Dodaj komentarz