
Mount & Blade II: Bannerlord – Nowa wersja silnika w akcji [WIDEO]
![Mount & Blade II: Bannerlord – Nowa wersja silnika w akcji [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/f555b430-631f-40cb-8491-0cee0f980e90.jpeg)
O Bannerlordzie było od dłuższego czasu dość cicho – od ostatnich doniesień o postępach prac nad mechaniką walk minęło już wszak prawie pół roku. Studio TaleWorlds Entertainment postanowiło najwyraźniej wykorzystać przywróconą przez Kingdom Come: Deliverance modę na średniowiecze i przypomniało o sobie, publikując film prezentujący tytuł hulający na najnowszej wersji stworzonego przez nich silnika, oznaczonej numerkiem 1.4. Ukazane na wideo różnice wobec poprzedniej jego iteracji są, delikatnie mówiąc, drastyczne, a to głównie dzięki zastosowaniu systemu globalnego oświetlenia i podrasowaniu tekstur. Developerzy jednocześnie pochwalili się też, że równie ciężko pracują nad optymalizacją tytułu.
Data premiery gry wciąż pozostaje nieznana, ale jeśli chcecie zaostrzyć sobie apetyt, rzućcie okiem na wspomniany film i oceńcie zmiany sami:

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Mount & Blade II: Bannerlord – Nowa wersja silnika w akcji [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Niech żyje globalne oświetlenie!
tommy50@ ja grałem w jedynkę jak miałem małe dzieci. Teraz syn już od dawna rąbie we wszystkie odnogi i czekamy obaj z wypiekami na dwójkę
Pora odwiedzić ich osobiście i grzecznie się zapytać, kiedy wyjdzie gra. Kto jedzie ze mną ?
Będzie jak z Duke Nukem forever.
@tommy50 – Pomyśl o tym z innej strony. Będziesz miał co na emeryturze robić 😉
Grafika nie musi być świetna, bo i tak pojawią się mody oprawiające warstwę graficzną. Ważne, aby skupili się na rozgrywce. Liczę na to, że będzie rozbudowana do granic możliwości, nie tylko pod względem ścieżek „kariery” naszych postaci, ale również dyplomacji, misji, wynajmu wojska i ogólnie wszystkiego. 😛 Przede wszystkim warstwa techniczna.