
Mortal Shell: Pół miliona sprzedanych kopii, wersje na PS5 i Xboksie Series X/S już dostępne [WIDEO]
![Mortal Shell: Pół miliona sprzedanych kopii, wersje na PS5 i Xboksie Series X/S już dostępne [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/a7d93d93-5f08-46bb-b6a1-1fb191095a1a.jpeg)
FromSoftware nie spodziewało się pewnie, że za sprawą swojego Dark Souls (a wcześniej Demon’s Souls) da początek nowemu podgatunkowi gier. W ostatnich latach zdążyliśmy się już przyzwyczaić do terminu soulslike, który odmieniano przez wszystkie możliwe przypadki przy okazji zapowiedzi kolejnych pozycji. Z całej masy mniej lub bardziej zdolnych naśladowców da się wyróżnić kilka ciekawszych produkcji, wnoszących do znajomej już formuły nieco świeżości.
Wciąż ciepłym przedstawicielem takiego podejścia jest Mortal Shell. Debiutanckie dzieło studia Cold Symmetry postanowiło poeksperymentować nieco z rozgrywką, dodając system zmienianych na bieżąco klas, czyli tytułowych skorup. Sprawdziło się to całkiem nieźle, nic więc dziwnego, że po premierze zapowiedziano, iż zagramy także na konsolach nowej generacji.
Mortal Shell: Enhanced Edition jest już od wczoraj dostępne na PlayStation 5 i Xboksie Series X/S. Posiadacze wersji ze starszej generacji zaktualizują je na wspomnianych konsolach za darmo.
Przy tej okazji Cold Symmetry pochwaliło się także sprzedażą gry. Od sierpnia Mortal Shell znalazło już pół miliona nabywców.
With Mortal Shell: Enhanced Edition launching today we have now sold over 500,000 copies worldwide! We are absolutely humbled by reaching this milestone so soon and would not be where we are today without your continued support, thank you. pic.twitter.com/9rKFe8l56z
— Mortal Shell (@MortalShellGame) March 4, 2021

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Mortal Shell: Pół miliona sprzedanych kopii, wersje na PS5 i Xboksie Series X/S już dostępne [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
grałem spoko gierka fajny klimat
500k w pół roku jak na solidnie wyglądającą grę souls like to wynik fatalny. Ciekawe tylko jaki jest tego powód…
@Jano900 Nie oszukujmy się: Soulsy to nisza. A ich klony, to nisza w niszy. 500K jak dla debiutantów to świetny wynik.
Grałem i jest ok, choć muszę powiedzieć, że widziałem lepsze soulslike’i.
@Jano900 może to, że na PC gra jest nadal exclusivem Epica i to, że jest relatywnie krótka – jedno przejście na około 15h.
+ nie grałem, ale z tego co mogę zaobserwować na materiałach, z mojej perspektywy „die-hard fana”(może źle tego używam) soulsów, ta gra ma za mało własnej tożsamości, żeby priorytetyzować jej zakup, w przeciwieństwie do np. serii Nioh.
@Jano900|Tak jak napisał Pul, epikowa „ekskluzywność” to z reguły gotowy przepis na katastrofę sprzedażową, ale nawet gdyby było inaczej, to mając do wyboru rozpasane cudeńka pokroju Nioh 2, mało kto zdecyduje się na bodajże najkrótszego i najuboższego pod względem zawartości soulslike’a na rynku.
No nie wiem. Mnie Nioh 1 i 2 zwyczajnie odpycha klimatem, nawet jesli to lpesza gra. Mortal ma klimat znakomity.