
Mordhau: Fragmenty rozgrywki z nadchodzącego konkurenta Chivalry [WIDEO]
![Mordhau: Fragmenty rozgrywki z nadchodzącego konkurenta Chivalry [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/52665d28-87d2-4029-956f-53078ebb3ad6.jpeg)
Nadchodząca gra niezależnego studia Team Mordhau ma ambicje stanąć w szranki z Chivalry i zaoferować możliwie realistyczny, ale przy tym atrakcyjny system walki bronią białą. Twórcy pracują nad tytułem od dłuższego czasu, ale niedawno postanowili poprosić kickstarterowiczów o dodatkowe środki. Wymagany próg 80 000 dolarów został już przebity ponad dwukrotnie, więc przyszłość projektu zdaje się rysować w jasnych barwach.
Każdy cios ma być obliczany w czasie rzeczywistym, co oznacza, że broń trafi dokładnie w to miejsce, w które celujesz. Cięcia będzie można wyprowadzać pod ponad 240 różnymi kątami, możliwa będzie walka z wierzchowca, a także używanie machin oblężniczych. Pojawi się również system craftingu, który pozwoli zaprojektować własną broń. Warto dodać, że w jednej bitwie weźmie udział nawet 64 graczy, którzy zmierzą się na serwerach dedykowanych.
Premiery na PC należy spodziewać się w styczniu 2018 roku. Zapowiedź gry przeczytacie w CD-Action 05/2017.

Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Mordhau: Fragmenty rozgrywki z nadchodzącego konkurenta Chivalry [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Toż to żaden konkurent a kopia tych samych rozwiązań i błędów, toporność walki uśmierci grę. Popatrzcie na For Honor, kilka zmian w mechanice, płynna walka i już mamy miliony osób zagrywających się w betę. Cała reszta to jedynie dodatki które mogą co najwyżej przedłużyć (bądź nie) żywotność tytułu.
Wygląda super,mam nadzieję że będzie lepsze niż Chivalry
Czuć mocną inspirację 😉
Bardziej dynamiczne się wydaje, co z pewnością pomoże.
@jarnold kekd
Wygląda ciekawie, wydaje się że skill będzie się liczył przy starciach ale brakuje mi tu troszkę (a nawet bardzo) łucznika, chętnie bym sobie postrzelał do zakutych łbów i naszpikowł ich strzałami 😉
@jarnold|Kopia? Płynność starć dużo większa niż w topornym chivalry, tutaj praktycznie nie widać żadnej toporności, płynne piękne animacje i dużo więcej możliwości niż w chivalry. Odpal sobie chiv i zobacz, 90% spolecznosci to maniacy wykorzystujący idiotyczne błędy animacji i detekcji uderzeń robiący śmieszne młynki 360 i inne takie, uderzający cię tyłem itd. Tutaj twórcy przynajmniej jasno powiedzieli że nie będzie takiego głupiego nadużywania mechanik.