
Monster Hunter: World bije rekord Capcomu

Nowa odsłona Monster Huntera zebrała bardzo pozytywne recenzje (naszą znajdziecie w aktualnym numerze CD-Action), a wysoka jakość najwyraźniej przekłada się na wynik rynkowy. Capcom pochwalił się w informacji prasowej liczbą 6 milionów sztuk, przy czym dane te to suma kopii sprzedanych cyfrowo (PS Store, Xbox Games) i pudełek z grą dostarczonych do sklepów (a więc niekoniecznie sprzedanych klientom).
Niestety, możemy tylko zgadywać, ile egzemplatrzy gry faktycznie kupiono, bo szczegółowych informacji brak, ale Japończycy dumnie ogłosili, że żadna ich wcześniejsza produkcja nie osiągnęła takiego wyniku w tak krótkim czasie. To rzeczywiście świetny rezultat, zważywszy na to, że premiera edycji konsolowych miała miejsce raptem 26 stycznia, a przed nami jeszcze zapowiedziana na jesień wersja pecetowa.

Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Monster Hunter: World bije rekord Capcomu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Capcom chwali się wynikami.
Nawiązując do plotki to przez Monster Hunter World nie odbyła się 20 rocznica Resident Evil 2 nie pokazano nic na temat REmake 2 ale widać Capcom dobrze sobie wyliczyło kalkulację zysków i strat 😛
@Aron89, EA i Acti są oburzeni tym procederem
Łaziłem ostatnio po centrach handlowych w poszukiwaniu wersji na PS$, okazuje się, że wszędzie wszystko wyprzedali 😀
Gram od części na PSP. No muszę powiedzieć że naprawdę zrobili grę przystępną dla nowych graczy ale i nie brakuje paru głupotek takich jak śledztwa ciągnące się przez 15 albo i więcej questów. Dużo jest też problematycznych rozwiązań połączeń online. Ale gra daje radę. A i w Polsce chyba się nieźle sprzedała bo bardzo dużo Polaków gra.
tak serio to puki co tylko wersja na ps4 jest ok, biada wam jak pc’towy port wyjdzie równie „dobrze” jak xboxowy.
Od Persony 5 nie wsiąkłem tak w żadną grę, jak w MH:W. Prawie 100h na liczniku i dopiero się rozkręcam.
Niech poczekają na wersję PC to pobiją rekord rekordu 🙂 Dobrym pomysłem jest najpierw sprzedać grę na konsole bo cena jest wyższa a PCtowcy dostaną jeszcze bardziej dopracowany produkt tylko trochę później. Widać idą w ślady rockstara. Potem i konsolowcy co mają dobry komputer zakupią tę wersję.
@animatiV – często „dopracowany” port działa o wiele gorzej od premierówki na kolsole, więc radzę być z ostrożnym z przepowiedniami. A wcale droższa nie będzie. MHW na premierę to 200 zł, czyli pułap, do którego już jakiś czas temu osiągnęły Pecety 🙂
World jest naprawdę dobrym rozwiązaniem bo po pierwsze: to dobra gra. Ma swoje błędy ale generalnie rdzeń gameplay’u jest silny bo niezmieniony od lat tylko ulepszany. Teraz nie dość że mają wsparcie Japonii (gdzie MH sprzedaje konsole bo jest fenomenem), mają też starszych graczy z zachodu którzy w większości czekali na zmianę w formule (choć oczywiście piali jak to wszystko źle przed premierą ale gra się jakoś sprzedaje) no i masę nowych graczy bo ta cześć jest o wiele bardziej przystępna.
@animatiV|Jakoś porty od japońskich studiów rzadko bywają dobre, więc się tak nie napalaj 😛 A co do rekordów – na PC niczego nie pobiją, bo gorzej się na nich gry sprzedają niż na konsolach.
Ogólnie rynek gier PC wcale nie trzyma się gorzej – popatrzcie sobie statystyki ile dochodów przynosi rynek PC. Na PC jest jednak dużo więcej gier i uwaga jest bardziej rozproszona. Nikt nie ma czasu grać we wszystko i to nie jest tak że ludzie grają tylko w gry AAA. Do tego wielkość sprzedaży PC vs konsole jest mierzona w skali wszystkie największe konsole (kilku na jednego) vs PC + na konsolę gry wychodzą zazwyczaj pierwsze no i wielu ludzi ma problemy z obsługą PC i to wszystko daje nietypową przewagę
animatiV moim zdaniem miał na myśli łączną sprzedaż – że jak wyjdzie na PC to będzie jeszcze większe zaskoczenie a nie wojenke konsole vs PC… Do tego porty ostatnio są dobre. Generalnie coraz lepsze robią wrsje PC… Naprawdę niektórych to ciągnie do wojenki konsole vs PC że nie wiem…
@McGrave|Jemu chodziło, że w porównaniu do wersji konsolowej, wersja na PC będzie lepsza pod każdym względem, tak że posiadacze owej gry na konsoli zakupią ją ponownie, aby uzyskać pełne doświadczenie. Takie postępowanie moim zdaniem jest bez sensu (chyba, że ktoś kupuje kolekcjonerki czy wersje limitowane do kolekcji) i bardzo wątpię, aby wersja PC miała coś lepszego (oprócz grafiki) niż konsole.
Scorpix będzie lepsza? xbox one x od pieca nieróżni się prawie wcale, a gra wygląda gorzej chodząc miejscami gorzej niż na pro. niższa rozdzielczość, gorsze detale a lepsze bebechy… przypomnijcie sobie jak wyglądał dead rising 3(też port konsolowy wydawany przez capcom) a jakie miał wymagania. Aby to chodziło w 30fps będziemy potrzebować 1070 lub lepszej:/ moim zdaniem jak grać w tę gre to tylko na ps4/ps4 pro… na pc gra będzie wyglądała gorzej mimo większej mocy.
Krax to nie xboxsa wina ze gra tak wygląda tylko capom schrzanił optymalizacje troszke o tym czytałem niech capom nauczy się optymalizować swoje gry;/
capcom znaczy