rek
rek

Monster Hunter Rise: Demo na pecetach już dostępne

Monster Hunter Rise: Demo na pecetach już dostępne
To dopiero rozgrzewka przed właściwym polowaniem, ale już to wystarczy, by oczekiwania na premierę stało się nieco łatwiejsze.

Do 2018 seria Monster Hunter zainteresowaniem (ogromnym, bo ogromnym) cieszyła się przede wszystkim w Azji, na szeroko pojętym Zachodzie zadowalając się jedynie grupkami oddanych fanów. Wszystko zmienił World, który błyskawicznie stał się nie tylko najpopularniejszą odsłoną cyklu, ale również najlepiej sprzedającą się grą Capcomu w ogóle. Tegoroczny Rise potwierdził, że nie był to jednorazowy wyskok – w pół roku tytuł wysłano do sklepów w liczbie 7,5 miliona kopii.

A to dopiero początek, bo – w duchu niedawnych deklaracji, że pecety mogą stać się główną platformą wydawcy – Monster Hunter Rise pojawi się niedługo również na pecetach (okej, o tym wiedzieliśmy od dawna, ale ładnie wpisuje się to w obecną narrację Capcomu). Na premierę musimy zaczekać do przyszłego roku, ale obiecane demo trafiło właśnie na Steama.

W demie zagramy solo lub w kooperacji do czterech osób i zyskamy dostęp do wszystkich 14 rodzajów broni. Znajdziemy w nim 5 questów: dwa tutorialowe i trzy faktyczne polowania.

Demo Monster Hunter Rise znajdziecie TUTAJ. Zainteresowanych wideo z gameplayem czy wymaganiami sprzętowymi odsyłam zaś TUTAJ.

 

rek

7 odpowiedzi do “Monster Hunter Rise: Demo na pecetach już dostępne”

  1. Nie hejt, ale czemu grafa jak sprzed 10 lat? 🙂

  2. Bo to nie MHW, który był robiony z myślą o PC, PS4 i XBO ;).|To jest gra głównie dla switcha, która jest portowana na PC. Poza tym, może jestem stary, ale dla mnie starcza by się świetnie bawić 😉

  3. Ciekaw jestem, ile przyjdzie nam czekać na „prawdziwą” kontynuację MH: World? Rise może i jest słodkie na Switchu, ale jako pecetowy port trochę za bardzo trąci myszką.

  4. Odpaliłem demo, zacząłem tutorial, gra kazała mi trzymać wciśniętą rolkę myszy i kliknąć lewym przyciskiem, żeby coś zrobić, odinstalowałem. Kolejny dziadowski port bez pomyślunku, jeśli chodzi o sterowanie.

  5. @Oin Jak rozumiem „kolejny dziadowski port bez pomyślunku” nie pozwala skonfigurować sterowania?

  6. @Dan2510|Po to by ta gra poszła nawet na karcie GTX1030 lub RX550.

  7. @zadymek Jak rozumiem, nie możesz ściągnąć dema i samemu się przekonać? Nie przypisujemy klawiszy do akcji. Przypisujemy klawisze do inputu pada. Takie rzeczy to się powinno robić na emulatorach, a nie na „pełnoprawnym” porcie na pecety. Ponadto próby przypisywania tego samego klawisza do różnego kontekstu, gdzie nie ma możliwości wystąpienia konfliktu, kończy się… tak, zgadłeś, konfliktem. Pewnych ustawień nie da się zmienić, bo nie. Sterowanie to jeden wielki burdel i tyle.

Dodaj komentarz