
Mod do Half-Life´a 2 oferuje zawartość pominiętą w finalnej wersji gry

Do sieci trafiła pierwsza część Dark Interval, ambitnej modyfikacji do Half-Life’a 2. Jej twórcy, Cvoxalury, postanowili powołać do życia porzucone przez Valve pomysły, które nigdy nie trafiły do wersji finalnej, ale zostały wspominane w poświęconej grze książce pod tytułem „Raising the Bar”. Zgodnie z intencją modderów Dark Interval ma być samodzielną, spójną produkcją, inspirowaną wymienioną lekturą. Przygoda składa się obecnie z 11 opracowanych od podstaw poziomów, podzielonych na cztery rozdziały. Mod nie wymaga do działania Half-Life’a 2. Zamiast tego należy pobrać Source SDK Base 2013 Singleplayer, następnie zaopatrzyć się w samo Dark Interval i rozpakować pliki do folderu „sourcemods”. Po uruchomieniu Source SDK Base 2013 Singleplayer trzeba wejść do ustawień i odznaczyć opcję beta „-upcoming”. Po zrestartowaniu Steama wszystko powinno hulać jak należy.

Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Mod do Half-Life´a 2 oferuje zawartość pominiętą w finalnej wersji gry”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
A co zostało wycięte 🙁
@Kazama https:tcrf.net/Half-Life_2_(Windows)
Jak ten mod ma się do moda HL2 Missing Information? |UWAGA SPOILER!!!!!!|Rzuciłem okiem i w Dark Interval także jest fragment ze statkiem (nie mówiąc po imieniu ;p)
Ja tam raczej czekam na Operation: Black Mesa.
Niestety mod jest średniej jakości. Po kilku poziomach go odinstalowałem bo utknąłem i nie wiedziałem gdzie dalej iść. Brakuje napisów do dialogów, bo same dialogi są słabej jakości i nie zawsze można usłyszeć co mówi postać. Pomijam całkowity brak mimiki bo to zbyt duży wysiłek dla modera.