
Mew-Genics: Hardkorowa gra o… kotach? Twórców Super Meat Boya!

W przypadku traktującego o kotach Mew-Genics trudno mówić o konkretnym gatunku, zwłaszcza że sami developerzy nie do końca wiedzą, jak sklasyfikować tworzone przez nich dzieło. W założeniu to połączenie The Sims, Pokemonów, Animal Crossing oraz Tamagochi, które to kombo opatrzone zostało charakterystyczną kreską znaną z lochów znajdujących się pod podłogą Izaaka oraz ścieżką dźwiękową wywołującą we mnie natychmiastowe skojarzenia z The World of Goo (sami zresztą posłuchajcie TUTAJ).
W weekend na oficjalnej stronie Mew-Genics opublikowano długi wpis z raczej chaotycznym opisem przykładowej rozgrywki. Mamy więc wrzucenie pary kotów, cenionej na wystawach grubej Puddle i narkoleptyka Champa, do jednego domu i ich niechęć do rozmnażania, a także przenoszenie chorób rodziców na kocięta. Jest też mowa o nabywanych przez zwierzęta traumach o bardzo nieracjonalnym, za to silnie emocjonalnym podłożu, a także samych relacjach między czworonogami nie zawsze układających się tak, jak chciałby tego właściciel.
W siedemnastym tygodniu podsycania zainteresowania graczy Team Meat podzieliło się także informacją o 25418658283290000000000000 rodzajach kotów zaprojektowanych na ten moment. Jeśli dodamy do tego wczesną fazę życia, możemy pomnożyć to przez dwa, a przecież każdy czworonóg będzie miał inną osobowość, zestaw animacji, statystyki…
Poprzednie produkcje Team Meat oferowały rozgrywkę powodującą rwanie włosów z głowy. Nawet jeśli Mew-Genics okaże się w jakiś sposób produkcją dla hardkorowców, choć na to się nie zapowiada, rwać będziemy co najwyżej sierść.

Czytaj dalej
14 odpowiedzi do “Mew-Genics: Hardkorowa gra o… kotach? Twórców Super Meat Boya!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Tu raczej nie chodzi o ilość zaprojektowanych, a o maksymalną ilość kombinacji wygenerowanych.|A jak ktoś chce więcej poczytać o tym, jak i innych projektach to na blogu Edmunda http:edmundm.com|PS Z tego co pamiętam Izaak był tworzony bez Tommego(Team Meat składa się z Edmunda i Tommiego), był projektem Edmunda we współpracy z Florianem Himsl
Ciekawe, czy to też da taki wycisk jak SMB 😀 Isaac w sumie nie był taki trudny…
@SkullfacePL, nie był? Odblokowałeś w tej grze wszystko, że tak twierdzisz? 😀
To teraz takie gry określa się mianem harkorowych?
9kier więcej takich informacji xD
Gra o kotach. Yay! Hardkorowa (?). Yay! Rozmnażanie. Yay! :3 |Must have. |25418658283290000000000000 kitoszków! Złap je wszystkie, jak to mówią. :3 |:3 :3 :3
Ciekawe 😀
…mewgenics… hahahaha….
Haha, gdy zobaczyłem na innej stronie tytuł i grafikę promocyjną, wiedziałem że musi stać za tym Team Meat.
Yes! :-3
:3 .|Nic dodać nic ująć.
A kij że kotki i możliwa „casualowość”, gra od McMillena = Preorder :3
Zwanek, masz całkowitą rację. Gry od McMillena to prawdziwe perełki. Jako miłośnik kotów i fan tytułów Team Meat – pozycja obowiązkowa 😀
Wygląda ciekawie. Ale od grafiki mam dreszcze.