
Metro: Last Light ? „To najładniejsza gra na PC”

Ta wypowiedź na pewno wywoła sporo kontrowersji. W rozmowie z serwisem Eurogamer Huw Beynon, producent Metro: Last Light, stwierdził, że gra jest „najładniejszą na PC”, choć zaznacza, że również wydania konsolowe wyglądają „fantastycznie”. Oto, co ma do powiedzenia:
Na X360 również wygląda fantastycznie, ale na pecetach masz inny potencjał, który możesz wykorzystać. Jeśli ktoś zapyta mnie, czy robimy next-genową wersję — tak, robimy. To edycja PC. Jesteśmy jednym z nielicznych studiów, które mają technologie zbudowaną z myślą o high-endowych komputerach. Mocno wierzę w to, że wersja pecetowa Metro: Last Light jest jedną z najładniejszych, jeśli nie najładniejszą grą, którą możesz w tym momencie kupić. Jesteśmy dumni z tego, w jaki sposób udało nam się dostosować ją do obecnej generacji konsol.
Trudno mi się odnieść do powyższych słów, bo nie widziałem jeszcze gry. Czy jednak Beynon nie przesadza, zwłaszcza że niedawno swoją premierę miał Crysis 3, który przez wielu uważany jest za najładniejszą produkcję na PC?

Czytaj dalej
23 odpowiedzi do “Metro: Last Light ? „To najładniejsza gra na PC””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Może i będzie ładniejsza od C3, ale nie wszędzie można się będzie przejść i przyjrzeć dokładnie. W większości to dalej będą słabo oświetlone korytarze, gdzie i tak nic się nie zobaczy z tej „najładniejszej grafiki”. Otwartych lokacji (poza miastami) będzie z 10Max, a pomiędzy nimi kolejne korytarze 😛 Niemniej jestem zainteresowany, poczekam, zobaczę, ocenię.
Dla mnie Metro było, jest i będzie must buy. Bez względu na to, czy jest najładniejszą grą na PC, czy nie.
Mam nadzieje że będzie lepsza fabularnie od jedynki 🙂 . Bo grafika jest dla mnie mało istotna. Jedynka nie wykorzystało potencjału opowiadania Głuchowskiego, a SI wołało o pomstę do nieba.
Pierwsze metro zazyna do dzis kazdy komputer, przy czym wcale specjalnie nie imponuje grafika. Technologicznie ciezko jest obecnie przeskoczyc Crytek, a na grafike sklada sie przeciez nie tylko technologia. Trzeba bardzo dobrze przygotowac modele postaci i otoczenia, tekstury… Crytek pod tym wzgledem radzi sobie swietnie prezentujac niezwykla dbalosc o detale – pory na skorze, fakture materialu ubran, itd. To co do tej pory zaprezentowano na trailerach nie wyglada az tak imponujaco.
Owszem, grafika wyglada swietnie, ale czy jest absolutnie najlepsza? Moim zdaniem krolem (zasiadajacym na tronie „najlepsza grafika”) dalej pozostanie Crysis 3. Ja osobiscie nie obawiam sie o wyglad samej gry, bo wiadomo, ze bedzie dobrze. Klimat tez mi odpowiada. Boje sie za to optymalizacji, ktora w poprzedniej odslonie byla bardzo slaba.
Najładniejsza gra? Do czasu, póki na dobre nie zacznie się propaganda EA co do BF4 xP
Crysis 2 jakos do metra 2033 nie dorastal wiec moze byc w tym przypadku podobnie
Trudno takie gry porównywać, bo jednak Crysis to bardziej otwarte przestrzenie, roślinność itd. Natomiast Metro nie można odmówić świetnych tekstur i oświetlenia.
Osobiście jako całość lepszą grą pod każdym względem było dla mnie Metro 2033. Pierwszy Crysis miał ładne panoramy w niektórych miejscach ale ogólnie to wszędzie były tylko drzewa. A nawet jeśli były jakieś miejscówki które nie doceniam i nie pamiętam to ze względu na mierny gameplay który odepchnął mnie na całego od tej gry.
Nie mylcie technologi z designem, to drugie to wersja subiektywna i potrafi być nie zdarta czasem. Patrz np. Diaciples II.
Cóż, Metro 2033 nawet dzisiaj wygląda ładnie.
Wcześniej twórcy zapewniali, że Metro Lat Light nie będzie miało dużo większych wymagań sprzętowych niż Metro 2033, a teraz piszą, że robią grę na high-endowe PC. To jak w końcu?
Biezdziad – pewnie odnosili się do wymagań minimalnych, a nie rekomendowanych 🙂 To jest właśnie różnica między PC a konsolą – minimalne wymagania mogą zostać bez zmian, ale można i stworzyć wersję która wyciska 7 poty z maszyny 🙂
Jest mi smutno, że w dyspucie o najładniejszych grach na PC nikt nie wspomina o prawdziwej perle jaką jest pre-alpha CARS, która nawet bez połowy planowanych graficznych bajerów jest co najmniej w TOP3. :<
@Bezdziad Przecież Metro 2033 nawet teraz, jako benchmark, wyciąga jakieś 30-40 klatek na najsilniejszych komputerach. Dlatego kolejna część nie musi mieć wiele wyższych wymagań, by być przeznaczoną na hi-end 😉
@lubroMam wrażenie że w CARS modele samochodów są naprawdę niesamowite, szczególnie widok z kokpitu, ale otoczenie bardzo mocno odstaje od reszty, mam nadzieje że w pełnej wersji o to zadbają.
Mój hardware odpadnie przy tej grze w mojej maszynie jest jeszcze grafika directx 10 (dopiero co mi się gwarancja skończyła chciałbym jeszcze podziałać na niej z jakieś 3-4 lata) wymiana na nowego kompa co najmniej za 3-5 lat ale bynajmniej wszystkie gry które dają w cd-action chodzą na full i jest ok
Ogóleni Metro 2033 był grą ładną ale słabo zoptymalizowaną moim zdaniem. I boję się że to samo może się tyczyć i tej części.
Aramis-mi wyciągał 60, nigdy nie spadaly ponizej 50.
oby Metro wygladalo lepeiej od Crysisa 3 bo to oznacza ze tworcy Crysisa 4 beda musieli Metro pod tym wzgledem a to dla graczy dobre wiadomosci 🙂
@dream1983 Gry które są dodane do CD-Action poszłyby na starych PC, więc nie masz się czym chwalić.|Ja mam półroczny komputer który ciągnie crysisa 2 na full, więc „jest ok”
@tomecki uberpróbkowanie to jest wygładzanie bardzo wymagające bo dzieli i rysuje obraz do uzyskania wysokiej jakość nie dziw się że dużo wymaga ta opcja jest dodana dodatkowo więc wiesio ma b.d optymalkę a dodatkowe wygładzanie dodali żeby gracze nie narzekali że są krawędzie to według mnie najlepsze wygładzanie…
Nie ma co przesadzać z wymaganiami Metra 2033. Na moim 4 letnim kompie (4 GB RAM, GF 9600, core 2 quad Q6600) chodzi zupełnie płynnie i to nie na najniższych ustawieniach.