
Metro: Last Light na maszynie marzeń. Robi wrażenie? [WIDEO]
![Metro: Last Light na maszynie marzeń. Robi wrażenie? [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/41de7f9c-160d-4412-8392-ed38730b1e89.jpeg)
Nie mamy akurat pod ręką najmocniejszego peceta na rynku, ale redaktorzy VG247 mieli więcej szczęścia i odpalili Metro: Last Light na najwyższych ustawieniach. Przed wami kwadrans rozgrywki w najlepszym z możliwych kształtów.
Metro: Last Light na „full detalach”:

Czytaj dalej
37 odpowiedzi do “Metro: Last Light na maszynie marzeń. Robi wrażenie? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie mamy akurat pod ręką najmocniejszego peceta na rynku, ale redaktorzy VG247 mieli więcej szczęścia i odpalili Metro: Last Light na najwyższych ustawieniach. Przed wami kwadrans rozgrywki w najlepszym z możliwych kształtów.
Max quality! 720p… Może się komuś wydawać, że się czepiam, ale między 720p, a 1080p jest ogromna różnica(w filmach nie bardzo, ale w graj już tak), więc nie rozumiem jak taki materiał można nazwać „max quality”. No, chyba że nagrane było w 1080p, a renderowane w 720p, ale w takim razie to też nie ma zbyt dużego sensu 😛
Jak widzę te celowniki laserowe… ja wiem, że CoD i te sprawy, ale czy naprawdę teraz każdy fps musi z tego korzystać? Sam filmik robi wrażenie, jest bardzo ładnie, ale nic więcej. Z drugiej strony to filmik z jutuba w 720p.
Patrzcie się na gościa w 0:37 xD
Ta, na dodatek anty aliasing nie jest na maxa 😛 Lekka ściema.
u mnie tez pojdze na wysokich:) Gtx680 directu 2 16gbram i5 oc 4.5
Jaki bezsens. Co z tego ,że ustawienią są maxymalne skoro sam filmik jest w 720p. Ktoś widzi jakiś sens w oglądaniu ? Bo ja nie.
Mi by gra poszła na średnich gdyby nie proszek 🙁
@Damianuss Akurat w Metro jest to uzasadnione (walka po ciemku i takie tam) A nie jak w CoD, że ma się laserowy tylko po to żeby coś było podczepione do broni.
Bez obrazy ale słabo to wygląda…
I przy tej grze widać, że twórcy pracowali aby kolejna część była lepsza od pierwszej. Szkoda, że THQ nie doczekało premiery METRO, COH2 i SR4 na pewno polepszyło by to ich sytuacje finansową.
Jak dla mnie to mocna grafika.
Eh film z grafą z najlepszego PC, a ja mogę obejrzeć co najwyżej w 360p :/ iPlus… 🙁 |Ogólnie wygląda bardzo ciekawie chociaż osobiście wolałbym rosyjski dubbing, byłby lepszy klimat :/
Pierwsze last light tez bylo „ladne”. Tworcy wrzucili do engine’u wszystkie znane owczesnie bajery, graficy wrzucili tekstury w oblednej rozdzielczosci… ale… zarowno pierwszym i drugim zabraklo umiejetnosci, ktore prezentuja panowie z cryteka. Engine byl strasznie slabo zoptymalizowany. Ja rozumiem, ze grafika byla niezla, ale z drugiej strony silnik generowal jedynie ciasne korytarze i krztusil sie na maszynach, ktore generowaly piekny otwarty swiat w crysisach. W dodatku modele postaci, mimika twarzy.
.. itd. troche odstawaly od absolutnego „topu”. Teraz graficznie widac poprawe, jak dla mnie crysis 3 nadal dzierzy korone, ale tutaj tez wyglada to niezle. Wszystko rozbija sie o te nieszczesna optymalizacje. Narazie rozne pogloski i prezentacje kaza mniemac, ze i tym razem bedzie kiepsko, ale pozyjemy – zobaczymy.
All you have to do is change the ’r_api ’ value that is located in the %APPDATA%&092;Local&092;4A Games&092;Metro LL&092;(numbers)&092;user.cfg file. In order to run the game under DX9, PC gamers will have to change it to a 0 value. For DX10 they’ll have to change it to 1 and for DX11 to 2.
Grafika grafiką, ale słuchanie angielskich lektorów naśladujących (rzekomo) rosyjski akcent – prawdziwa groza. Całe szczęście, że podobnie jak w jedynce, można wybrać rosyjskie udźwiękowienie dialogów 😉
nadal mi sie nie podoba że są tu pociągi, co w książce nie wystepowało ani razu z wiadomych powodów.
Jak dla mnie to nie robi żadnego wrażenia.
W 2:07 wrażenie robi POM na ziemi, wiec przynajmniej nie będzie to zżerało tyle mocy ile tessalacja.
boje się już wymagań pewno optymalizacja lipna jak poprzednio i wymagania większe niż crysis 3
Ta 720p, super widać te wysokie ustawienia. Polecam odpalić sobie ten filmik i dać rozdzielczość „Oryginał” czyli ~4K. http:www.youtube.com/watch?v=y1HcXd_N2FM .
@aro7773 wymagania jucz dawno zostały ujawnione tu masz do nich link http:www.cdaction.pl/news-32048/metro-last-lightujawniono-wymagania-sprzetowe.html
Zakupiłem dzisiaj klucz na Steama, choć nie jestem do końca pewien czy pójdzie w atrakcyjnych dla mojego oka detalach i rozdzielczości. Niby są już benchmarki i gameplay’e na yt z konfiguracją i5 2500k oraz GTX 560 Ti, ale wychodzi na to, że najlepsza wydajność dopiero na średnio-niskich detalach. Ech, coraz szybciej się te PC-ty starzeją. Niecałe 2 lata spokoju i grania na „ultra” i znów to samo. Czas chyba postawcić nogę po „drugiej stronie barykady” i pomyśleć o PS4…
’r_api ’ w user.cfg ( wmoich dokumentach tam gdzie save) zmieniamy na 0 dla DX9.3 1 dla DX10.1 i 2 dla DX11 > Pozdrawiam aha działa i wygląda [beeep] także na DX9 ! także kolega niżej bedzie miał na High w FHD 40-60 kl/s
@kwanat Występowało, na przykład pod koniec metra 2034 na zarażonej stacji są wagony. W paru innych miejscach też były 😉
@Aaroniero tak tak zapomniałem pod koniec 2034 ale gdzie indziej były tylko drezyny i drezyny spalinowe nie bylo działajacych pociągów
Sonne – komputery sie coraz szybsciej starzeja? Nie wiem czy pamietasz czasy quake’ow – kazda nowa edycja to niemal konieczna zmiana sprzetu. Ja od 2002 do 2008 mialem 3 komputery. Ten kupiony w 2008 starczyl mi do teraz i… jeszcze nie kupowalbym nowego, gdyby nie potrzebny byl mi drugi, do biura. Teraz przezyjemy drobny skok, wiadomo, wchodzi next gen. Ale za chwile wszystko sie ustabilizuje i dzisiaj kupione (dobre) kompy starcza na prawie tyle samo co konsole.
No [beeep] mi nie urwało. Rozumiem że musieli to jakoś do tych 720p zmniejszyć, ale to nie zmienia faktu że wymagania są zbyt wysokie jak na to co oferuje grafika. Nadal CryEngine jest dla mnie number one.
@paankracyk:|O ile przesiadka z kart 1 GB vRAM na 6 GB można nazwać „drobnym skokiem”… 🙂 Ja jestem zdania, że to będzie spora zmiana tylko postępująca w przeciągu kilku lat, po tym jak producenci nauczą się w pełni wykorzystywać potencjał drzemiący w next-genach. Tak samo jak powstał genialnie graficzny Crysis 3, czy chociażby zapowiedziany BF 4. Poza tym Nvidia będzie chciała pokazać pazurki i podzespoły do PC będą potężne (przykład GTX Titan – niby to samo co Radeon 7990, ale to układ jednoprocesorowy)
Nvidia i nikt w tej chwili nie moze „pokazac pazurkow”, nie w tym znaczeniu jaki niektorzy by sobie zyczyli. Zauwaz dwie rzeczy:|1. Postep w sprzecie znacznie przystopowal, zblizamy sie juz do kresu technologii krzemu, nie da sie zwiekszyc taktowania rdzenia, a zwiekszanie ilosci rdzeni nie zawsze przeklada sie na wydajnosc (a na pewno nie w stosunku: dwa razy wiecej rdzeni – dwa razy wieksza wydajnosc). Poza tym zmniejszanie procesu technologicznego sprawia, ze technologia jest relatywnie droga.
Nie mozna wiec pakowac niezliczonej ilosci rdzeni, bo podnosi to znacznie koszty produkcji. Liczba rdzeni od jakiegos czasu sie nie zwieksza. Nadal topowe uklady dedykowane dla „graczy” maja cztery rdzenie/osiemwatkow. Od czasu pierwszego i7, ktory pojawil sie kiedy? 2008? 2009? Roznica pomiedzy pierwsza generacja tych procesorow i obecna jest bardzo mala, malo tego – pierwsze testy Haswella pokazuja, ze moze on byc WOLNIEJSZY od poprzednika.
Karty graficzne – przypomnij sobie czasy kiedy nVidia zapowiedziala, ze co pol roku bedzie wypuszczac nowa generacje swoich kart. I przez nastepne dwa/ trzy lata faktycznie to robila! Bo pozwalal jej na to proces technologiczny, teraz takze producenci GPU sa niewolnikami krzemu i po prostu sie nie da… Juz teraz karty graficzne zajmuja taka powierzchnie, ze ledwo mieszcza sie w obudowach. Przypomina mi ot troche sytuacje ze starymi akceleratorami vodoo.
Po udanych dwoch generacjach kart panowie napotkali wlasne ograniczenia a ich rozwiazaniem mialo byc laczenie na jednej plytce wczesniejszych ukladow (mialy powstac wieloprocesorowe monstra). Co tam jeszcze jest… Ilosc pamieci ram – no tutaj sie troche poprawilo, do niedawna wciaz jeszcze popularny xp mocno ograniczal jej ilosc, teraz programisci wreszcie moga zalozyc, ze gracze maja w kompach wiecej niz te 4 giga. Podsumowujac – postep jakis jest, ale strasznie powolny chociazby w porownaniu do poczatku
pierwszej dekady 21 wieku, kiedy mnoznik co roku wzrastal dwukrotnie. To byl dopiero cos.
Hmm, grafika w tej grze jest całkiem przeciętna. Niczym mnie nie urzekła, jest nawet nieco za „sztywna”. Momentami przypomina mi gry z 2004-2007 roku.
Ta grafa to takie hmm.. 7-8/10? Na konsoli będzie jeszcze brzydziej, wszystko zaniżone heh Co do grania w full detalach, jak ktoś w nich nie gra to jest dziwny.