
Metro Exodus: Twórcy chwalą się pięknem postapokaliptycznego świata [WIDEO]
![Metro Exodus: Twórcy chwalą się pięknem postapokaliptycznego świata [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/93967416-76b1-4f28-aeeb-8bff11a0a5f0.jpeg)
Studio 4A Games opublikowało materiał ukazujący piękno wykreowanego przez nie świata. Dużą rolę w tym, co zobaczycie poniżej, odgrywa RTX – opracowana przez Nvidię technologia oświetlenia (rozwiązanie to możecie zobaczyć w akcji również dzięki przygotowanej przez Epic Games demonstracji osadzonej w uniwersum Gwiezdnych Wojen). Metro Exodus będzie jedną z pierwszych gier, które skorzystają z jej dobrodziejstw.
Nadal nie wiadomo, kiedy konkretnie będziemy mogli osobiście zwiedzić zaprezentowane lokacje, ale sama gra kryje coraz mniej sekretów. Przykładowo amunicja nie będzie już pełniła roli waluty, a system skradania się poddano całkowitej przebudowie. Więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ, a naszej zapowiedzi szukajcie w aktualnym, urodzinowym wydaniu CDA (04/2018).

Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Metro Exodus: Twórcy chwalą się pięknem postapokaliptycznego świata [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Aż żal przez maskę oglądać.
„Aż żal przez maskę oglądać” – Chyba żal w ogóle oglądać. W porównaniu do gameplayu z E3 wygląda paskudnie…| No ale zakładam, że to przez ten RTX.
„paskudnie” – ah te nowe pokolenia przyzwyczajone tylko do grafiki ultrarealistycznej, a ja wciąż zachwycam się grafiką w Oblivionie czy nawet w Wiedźminie 2, ME2 i ME3, a niektórzy twierdzą, że grafika np. w W3 jest przestarzała 😀
A gdzie pierwsza część Far Cry z 2004 i ten kanał alfa i trawa. Crysis też po dziś dzień konkuruje z grami zwłaszcza z fizyką i wodą no i shaderami. Do tego Hal Life 2, Doom 3. Tekstury postaci w Max Payne 2 robiły wrażenie i mój ulubiony Far Cry 2 tam światłocienie robiły mega wrażenie o zachodzie słońca i tak wymieniać można w nieskończoność. i jeszcze L.A. Noire z animacjami twarzy 😉
lucjusz13 – zgadza się, do tej pory Far Cry mi imponujebowmanek – no oblivion 🙂 Niesamowite, ze obecnie na najwyższych detalach nadal cieszy oko, a jak już wspomniałeś o Skyrimie to mam dopiero zonka. Szczególnie, ze Skyrim wyszedł też w nowej wersji. Jeśli chodzi o gry nie wymagam nie wiadomo jakiej grafiki. Nie lubię po prostu pikselozy i gier retro.|Gdyby graczy nie okłamywali to z tego co widzę to gdyby taką grafikę naprawdę dali to mógłbym zagrać za 10 lat… 🙂
Nie da się edytować komentarzy, a wyszedł niezły chochlik. Mam nadzieję, że wszystko zrozumiałe. Generalnie jak widzę jak ktoś psioczy na grafikę w takich tytułach to mam wielkie oczy…|Mój młodszy brat też wychowany na nowej grafice – dla niego gry poniżej poziomu W3 są brzydkie 😀 (10 lat ma)
Coś jest bardzo nie tak z teksturami, zwłaszcza podłoża. Wszystko jest tak płaskie, że wygląda jakby było żywcem wyjęte ze Skyrima, a nie jak gra z 2018 roku. Mam nadzieję, że to nie będzie tak wyglądało w finalnej wersji bo serię Metro raczej darzę sympatią.
Klimat aż się wylewa z monitora :O
@Scouser|Bo te gry są brzydkie, na dzisiejsze standardy. A metro na zwiastunie nie wygląda źle, ale nie na tyle, żeby było się czym ekscytować.
Ja się obiektywnie pytam co jest brzydkiego np. w ME3 czy właśnie przedstawionej wyżej grze? Bo subiektywnie możesz powiedzieć, że są brzydkie, a ja subiektywnie mogę powiedzieć, że są przepiękne – i co oznacza „standard” graficzny w dzisiejszych czasach? Liczba polygonów, efekty czy coś innego?
@Scouser|Twoje pytanie zawiera błąd logiczny, bo słowo „brzydki” samo w sobie jest wartościujące. -_-
Nie wiem gdzie niektórzy widzą płaską ziemię jak wszędzie jest tessellacja na podłożu. BTW. Zastanawia mnie ile jest osób które narzekają że grafika nie jest tak szczegółowa/ładna jak powinna być i jednocześnie ma sprzęt który by obsłużył taką grę na pełnych detalach.
@SerwusX Aż ciekawi mnie, jaka gra przykładowo jest obecnie na takim poziomie graficznym, który faktycznie powoduje u Ciebie „ekscytację”.