
Metal Gear Survive: Oficjalne wymagania sprzętowe

Sprzęt niezbędny do przetrwania.
Konami potwierdziło wymagania sprzętowe kontrowersyjnego spin-offa powstającego bez udziału Kojimy. Trzeba przyznać, że produkcja nastawiona na kooperacyjne zmagania nie jest wymagająca, jak na dzisiejsze standardy. Według części graczy FOX Engine znów dowodzi w ten sposób o swej doskonałości.
Wymagania minimalne
Konfiguracja zalecana
Premiera Metal Gear Survive przypada na 22 lutego. Jeśli jesteście spragnieni informacji o grze, to musicie koniecznie zapoznać się z zapowiedzią Papkina, który miał już okazję grać. Warto też rzucić okiem na najnowszą prezentację.

Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Metal Gear Survive: Oficjalne wymagania sprzętowe”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Następna gra,która nie zadziała na cpu AMD(ŻARCIK).
Cytując Angry Joe:|”It is not a Metal Gear IT IS Metal Gear Survive’ :)|Swoją drogą twórca ostatnimi czasy sam przyznał, że użycie Metal Gear w tytule było niezbyt dobrą decyzją. Szybko się spostrzegli.
Dobra. A te Wymagania to gdzie?
@Scorpix, ale chodziło tylko o jęczenie graczy a nic więcej. Jak by nie patrzeć to assety są z MGSV, mapa też, rozbita baza też, praktycznie cała mechanika również, w oczywisty sposób współdzielone universum… W sumie to nawet nie wiem o co było to całe sapanie graczy, jak by to miała być jedyna marka z grami towarzyszącymi które nie są w tym samym klimacie.
@ korinogaro No nwm, mg survive to jest parodia dotychczasowych metal gear’ów, zresztą wystarczy zobaczyć reakcję kojimy na mg survive
@Scorpix: „Dislike da video if you are on Team Kojima!!!”|I cytując klasyka: „Ey Joe, you wanna play a zombie game?!” XD
@korinogaro|Mogli to wydać pod jakimkolwiek innym tytułem i nie byłoby tej całej afery, ale widać Konami musiało użyć tej marki, aby zwrócić uwagę na Survive. To im się udało.|To że silnik jest ten sam, a assety są podobne do MGS V to nie oznacza, że ta gra musi się nazywać Metal Gear.|Metal Gear Rising też był w tym uniwersum, ale w odróżnieniu od Survive jest kanoniczny i utrzymuje ducha serii Metal Gear. To jest dobry survive z zombie, ale ducha Metal Gear to w tym nie ma.
@Scorpix, e tam, nie przemawia to do mnie. BTW. W MGS już się takie rzeczy odwalały że mało co nie jest kanoniczne. Moce parapsychiczne różnego rodzaju, przejmowanie ciała przez klonowane kończyny itp. itd. i nagle jakimś cudem kryształowe zombie nie są w kanonie 😀 Poza tym nic nie wiadomo o historii w grze więc może jakoś jednak będzie fabularni zaczepiona w świecie MGS. Prawda jest prosta, ludzie zaczęli jęczeć bo studio nieładnie obeszło się z Kojimą. Ot tyle.
@Scorpix|”Kanoniczny”? Panie, w tej serii działy się już takie rzeczy, że nawet śmigające po lodzie torpedy z którejś tam części „Szybkich i wściekłych” miały więcej sensu. Cokolwiek Konami zrobi swej marce, mało prawdopodobne by popchnęło ją jeszcze głębiej w otchłań absurdu i nielogiczności niż sam rzekomo „genialny” Kojima. Chociaż…
Do gości niżej-co mają absurdy do kanoniczności serii?
Quaz pogral w bete i zle sie czul bo mu sie…dobrze gralo 🙂
@Batushka, to że dopóki nie pojawiła się np. laska potrafiąca zakrzywiać tor lotu pocisków samą myślą ta moc też nie była kanoniczna. Została do kanonu wprowadzona, z tego też powodu twierdzenie że coś jest niekanoniczne jest bzdurą dopóki twórca/twórcy/właściciele marki sami tak nie stwierdzą.
@korinogaro|Twórcą uniwersum jest Kojima i to on wskazuje co do tego świata pasuje. O zombie i samym pomyśle na inny wymiar wypowiedział się negatywnie. To trochę taki fan-fic Konami.