
Mass Effect: Andromeda – Porównanie wyglądu i fps-ów na PS4 i XBO [WIDEO]
![Mass Effect: Andromeda – Porównanie wyglądu i fps-ów na PS4 i XBO [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/e106aca1-7dce-48e8-9f34-f875ff9f2a73.jpeg)
Za dzielenie włosa na czworo zabrał się serwis Candyland, a efektem liczenia pikseli i klatek jest to oto wideo:
Wnioski?
W praktyce na obu konsolach gra prezentuje się bardzo podobnie, choć na zbliżeniach widać niestety, że na XBO grafika jest przygotowywana w niższej rozdzielczości.
A co z liczbą klatek? Na obu konsolach maksimum to 30 fps-ów – i przez większość czasu tyle faktycznie jest. Od czasu do czasu klatki się jednak gubią, a ich liczba spada do 25 na sekundę, co powoduje pewne problemy ze sterowaniem, skutkuje też powstaniem widocznych artefaktów (tak zwany tearing), które bardziej widać na XBO – mimo iż liczba fps-ów jest na obu platformach bardzo podobna, bo różnice sięgają 1 klatki.
I jeszcze jedno: testy były przeprowadzone już z pierwszym patchem. Nie ma więc co oczekiwać, że w momencie premiery pełnej wersji (bo obecnie działają tylko kopie recenzenckie oraz pierwsze 10 godzin dla posiadaczy EA/Origin Access) sytuacja ulegnie zmianie.
Wyglądem i wydajnością pecetowej wersji Andromedy zajęliśmy się TUTAJ.

Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Mass Effect: Andromeda – Porównanie wyglądu i fps-ów na PS4 i XBO [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nic niespodziewanego. XBO jest znacznie słabszą konsolą od PS4 pod względem mocy obliczeniowej i widać to w każdej grze. A swego czasu (przynajmniej w Polsce) była droższa od PS4…
Jednej osobie odpalił się znacznie ładniejszy model głównej bohaterki. ;P|https:www.youtube.com/watch?v=4qG2T0FUlZU&feature=youtu.be&t=19m35s
XBO i PS4 to konsole o identycznej mocy obliczeniowej. wielki0fan0gier podaj mi gry w których to widać?
@CryKillerPL|Że niby co? XBO jest słabsze i to pokazują wszystkie tytuły multiplatformowe.
Jeżeli masz na myśli 1-2fps mniej w przerywnikach.. to z tym się zgodzę. Różnicy w grafice i wydajności niema prawie wcale.
tak jak weżmiesz lupę i się przyjrzysz to faktycznie te 100 pikseli robi kolosalną różnicę, gra się automatycznie paskudna robi, xbox taki słaby jest masakra, dobrze że w grach najważniejsza jest rozdzielczość!
Niby rozdzielczość nie ma różnicy ale takie watch dogs 1 na ps4 było w 900p i odrazu rzucało sie w oczy ze coś jest nie tak ja rozumiem ze wpływu na rozgrywkę nie ma ale różnica jest kolosalna zwłaszcza jak ktoś siedzi blisko tv, a te 30% więcej pixeli w 1080p jest widoczne tak jak widoczna jest różnica miedzy 30 a 60fps
Tu macie dobry filmik o tym co jest nie tak z bioware. Mass effect andromeda zaczyna się od 7.20|https:www.youtube.com/watch?v=AriDHk9TB0U
@kiogu1|Gdyby zaś ktoś, dla odmiany, miał ochotę przeczytać coś sensownego, nieskupionego na rozpętywanej od tygodnia burzy w szklance wody, zamiast słuchać bełkotu randomowego Szweda operującego hasełkiem „SJW”, proponuję to: http:www.gram.pl/artykul/2017/03/19/trafienie-krytyczne-10-efekt-niewerbalny.shtml