
Mass Effect: Andromeda – Pierwsze 13 minut gry [WIDEO]
![Mass Effect: Andromeda – Pierwsze 13 minut gry [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/f8e7c445-6e51-4b4c-83a5-98049a0df572.jpeg)
Jak się to wszystko zaczyna? Dowiecie się z nagrania w 4K i 60 klatkach na sekundę.
Serwis IGN opublikował filmik, na którym możecie zobaczyć początek przygód Rydera. Wyczuleni na spoilery powinni sobie jednak odpuścić, bo sporo się tutaj dzieje.
Premiera gry 23 marca, a tutaj możecie sprawdzić jej wymagania sprzętowe.

Czytaj dalej
20 odpowiedzi do “Mass Effect: Andromeda – Pierwsze 13 minut gry [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jest klimat. System dialogów przypomina rozwinięcie formy znanej z trylogii z zaadaptowaniem rozwiązań użytych w Alpha Protocol – gdzie każda wypowiedź miała określony ton i inni NPC zupełnie inaczej reagowali na formę wypowiedzi, co wpływało na relacje z nimi. Jest potencjał w tym systemie. Koło dialogowe BioWare’u to najbardziej rozbudowane strukturalnie dialogi z cRPGów z filmową prezentacją. Odejście od idealisty/renegata na plus.
Ciekawe czy zdolności albo jakiegoś rodzaju profity również będą dodawać nowe opcje dialogowe, jak to było w Inwkizycji. Po niefunkcjonującym systemie dialogów z Fallout 4 i bardzo ograniczających roleplay i interakcje dialogach z Wieśka 3, Andromeda zapowiada się pod tym względem w porządku. Byle jakość samego pisarstwa trzymała poziom.
Jak oglądam wszystkie gameplay’e i trailery z Andromedy to tego nie obejrzę, nie chce sobie psuć pierwszego wrażenia 🙂
Automatyczne suche odpowiedzi protagonisty i od czasu do czasu wybór pomiędzy dwoma opcjami dialogowymi plus ewentualnie jakieś pytanie?|Cóż za wysiłek ze strony BioWare.
4k 60 czyzby na titanie?
@ Silvaren z tego co czytałem w sieci (komentarze ludzi którzy mieli okazję pograć) to wynika że ten ton to będzie dokładnie to samo co w ME wcześniej tylko zamiast paragona i renegata będzie odpowiadający im ton.
Ależ… To wygląda brzydko… Ta sztuczność i sztywność poruszania się przerażają :(.
Dlaczego w 8:00 po ziemi zasuwa pączek?
Wygląda beznadziejnie… ale hej, przynajmniej będą dobre sceny sexu, prawda?
No, tak średnio bym powiedział, tak średnio.
Zastanawia mnie to już od jakiegoś czasu, czy to jakieś wielkie wyzwanie żeby stworzyć animację pośrednią łączącą pełny pęd NPCów od chodu/zatrzymania się? Przecież program wie gdzie AI wysyła NPCa. Serio, mamy tyle graficznych bajerów których często nawet się świadomie nie dostrzega a taka tragedia z animacjami trwa w najlepsze od lat.
@PcMasterRace|W 8:00 faktycznie, podejrzany ten pączek. Jakieś nowe anomalie grawitacyjne? 😀
Hej, czy ktoś wie czy będzie na początku gry możliwość stworzenia postaci? czy z góry jesteśmy zmuszeni grać takim „plackiem” Bioware’u?
@piotrekk100|Tradycyjnie możesz zmienić wygląd bohatera wedle uznania. Kreator ma być bardziej bogaty w opcje od tego z Inkwizycji. Ponadto wybierając jedno z rodzeństwa Ryderów, ustalenie wyglądu w pewnym stopniu zmodyfikuje i dostosuje również wygląd ich ojca, który gra kluczową rolę w fabule gry.
6:58 Mina Asari bezcenna
@PcMasterRace Zakładałbym jakiś odkurzacz czy inny skaner, jak te małe prostokątne robociki ze Star Wars.
graficznie az takiej tragedi nie ma Ale , animacje czuć tą sztucznosc postaci nawet mimika jest jakas …dziwna( cos z oczami u postaci chyba ). mam nadzieje tylko że fabuła będzie jaks z sensem.
Gameplay ciekawy. Aby do 16 marca, pogramy sobie w triala
Wcześniej myślałem że plastikowość postaci (animacje, mimika, dziwnie świecąca skóra) to wynik ograniczeń silnika. Cóż. Widać ze to jednak wynik 'talentu’ grafików. Serio, jak można mieć w silniku subsurface scattering a i tak zrobić taką woskową skórę. Żeby taki efekt osiągnąć to już trzeba się postarać.
Kiedy wreszcie się nauczą że w kosmosie nie trzeba cały czas trzymać gaz aby mieć stałą prędkość.