
Mass Effect: Andromeda – Pełen konkretów zwiastun demonstruje system walki [WIDEO]
![Mass Effect: Andromeda – Pełen konkretów zwiastun demonstruje system walki [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/75bf62b6-554b-47d3-b486-905803ecc621.jpeg)
Jeśli drażniło cię, że BioWare nie było dotąd zbyt skore do pokazywania potyczek w Andromedzie, ten trailer jest dla ciebie.
Premiera gry na PC, PS4 i XBO już 23 marca.

Czytaj dalej
61 odpowiedzi do “Mass Effect: Andromeda – Pełen konkretów zwiastun demonstruje system walki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Wygląda dobrze, czekam na więcej.
jestem mega napalony. mam nadzieje ze postarali sie
Ładne.
Wow.
0:32|Uśmiech bohaterki przypomina szczękościsk, no chyba że to nie jest uśmiech. :)|0:49|Tego „dynamicznego systemu osłon” nie było w poprzednich częściach?
WoW wyglada to naprawde dobrze ale zobaczymy w akcji ;D
Wygląda całkiem dobrze. Cieszy zwłaszcza ogromna ilość umiejętności, które będzie rozwijać. Krótko mówiąc – to wszystko wygląda jak multi z ME3 z bardziej rozbudowanym systemem rozwoju i większą różnorodnością broni.
Zrobią kiedyś porządną grę, w której jetpack służy do latania a nie skakania ?
Wygląda ciekawie, zastanawiam się nad kupnem. BTW: Wygląda na to, ze w 2017 będziemy mięli dwie gry, w których bohater korzysta z plecaka odrzutowego – Mass Effect i Elex. 😉 Co mnie cieszy, bo uwielbiam takie rzeczy w grach.
PEGI 16? Haha czyli wszystkie sceny będą soft i bezpłciowe do granic możliwości… Dziękuje, nie kupuję 😉
@NewJoker, mażę o tym. Wydaje mi się, żę jedyne co mamy teraz to Dark Void, całkiem przyjemnie się tam latało.
wymagania? ;>
Wymagania za dwa tygodnie dadzą, ale to nic pewnego.
@ KejmilxD – oj, bo panie ja taki dorosły, a tu ruchanie będzie ocenzurowane, do zupy ta gra!!!! onenene1111.Ech, ludzie ludzie. A mnie się się trailer bardzo podoba. „nie kupię” znaczy pewnie „ale z torrentow sciagne”? Mylę się?
No całkiem spoko trailer, gierka dosyć fajnie wygląda, choć nie jaram się jakoś ją, tak samo jak nie jarałem się przed poprzednimi, ale to może dlatego, że jeszcze w poprzednie ME nie grałem, a sci-fi w tym wydaniu nie wydaje mi się jakieś mega zachwycające :P|@NewJoker @Kirrin W GTA San Andreas jest plecak odrzutowy i to całkiem fajny 😀 Ale bez kodów/trainera to chyba ciężko o niego 😛
@Smuggler LoL?? Skąd Ty się człowieku urwałeś xD To już nie wolno napisać swojego zdania, bez narażania się na atak? Dla Twojej wiadomości to ściąganie z torrentów jest już dawno nieopłacalne haha chyba utknąłeś w czasach przed 2012 rokiem i erze przed bundlami i promocjami 😉 Teraz kiedy mogę rok po premierze kupić połataną wersję GOTY poniżej 40 zł, to po co piracić ^^ A tej gry do szczęścia nie potrzebuję przy bogactwie mojej biblioteki Steam 😉 Także swój zupełnie nietrafiony wywód udowadnia tylko jak
Także Twój*|niski poziom prezentuje obecnie CD -Action. A skoro PEGI 18 kojarzysz tylko z „ruchaniem” to hehe niezły prymityw z Ciebie 😉
@KejmilxD myślę, że PEGI 16 oznacza tylko i wyłącznie brak brutalnych finiszerów rodem z Mortali – krew, jak widać na zwiastunie, leje się dość naturalnie. A jeśli chodzi o „ruchanie” to twórcy cośtam przebąkiwali o tym, że w tej kwestii starają się czerpać z Wieśka (tego trzeciego, nie pierwszego :P), więc może warto im zaufać :P. 18+ zarezerwowane jest chyba bardziej dla gier brutalnych, niż z elementami „erotyki”, przynajmniej takie mam odczucie. Na pewno warto dać tej grze szanse 😉
@Kirrin Dark Void jest niedocenianą gierką. Faktycznie jako jedyna pozwala na dosyć swobodne harce jetpackiem. Ale nadal czekam na pełną swobodę. Dziwne, że tego nigdzie nie dają (kaszankę „Iron Man” pomijam).
Dobra. Czyli już wiem że system walki będzie spoko. Teraz się modlić żeby była dobra fabuła, bo na tym mi zależy.
Zaczałem przechodzić jedynkę…i na pewno na niej nie skonczę 😉
Oficjalnie potwierdzone, ta gra będzie słabsza niż trylogia ME. Szkoda, tyle lat czekania.@KejmilxD , kup sobie dostęp do Brazzers’a, będzie „hard”.
Hahaha widzę, że ludziom słow „soft” kojarzy się tylko z pornolami xD
wszystkie fajnie gdyby nie ta cena na PC… :/
@ KejmilxD – tak, tak, gra PEGI-16 nie dla ciebie, korzystaj z bogactwa swej biblioteki Steam i doucz mnie skąd się ściąga teraz piraty, bom jak widzisz w tym temacie niedouczonym bardzo. Wyrażaj swe zdanie, wyrażaj, będzie weselej. Co prawda w kółko to samo (1.02 „Każda ich kolejna gra jest coraz bardziej bezpłciowa, płyta i nudna” itd.) ale wyrażaj, jak ta zdarta „płyta”. JAk ze 100x je powtórzysz to będzie brzmiało mądrzej…
@Smuggler Haha może tak kurs czytania ze zrozumieniem na początek? Ja wiem, że lata już nie te, ale na naukę nie jest za późno 😉 Napisałem, że ściąganie z torrentów jest nieopłacalne, bo teraz o wiele wygodniej kupić sobie bundla, aktywować na Steam’ie i grać legalnie ^^ Nie wiem skąd to oburzenie? Bo śmiem no pisać pochkebnych komentarzy na temat serii, na którą się tak napalasz? Widzę ostro mnie stalkujesz hehe może jeszcze godzinkę komentarza pamiętasz? Może tak warto wrzucić na luz?
http:giphy.com/gifs/zVnahtvk9H2oM Ta pięknie wymodelowana twarz i zaawansowana fizyka włosów… :v
@KejmilxDNajlepiej to by było jak byś przestał pisać tych swoich wywodów bo brzmisz jak jakiś dzieciak.
Mnie w sumie mierzi na razie umiejscowienie fabularne „4”. Według informacji na forum i redicie, Inicjatywa wystartowała pomiędzy 1 a 2 Mass Effectem, a nie po zakończeniu 4, co jest według mnie scenariuszową Deus Ex Machiną, która jest w sumie na siłę doczepiona do głównego uniwersum i stwarza dziury scenariuszowe w oryginalnej trylogii. BARDZO nie lubię tego typu rozwiązań w grach, według mnie nie mają sensu i są wpychane na siłę. Równie dobrze mogliby umiejscowic akcję po 3, akurat miałoby sens w fabule.
Mi tam nigdy nie przeszkadzało, że w grze nie ma nieocenzurowanych scen seksu. Dla mnie liczy się grywalność i fabuła, która w całej trylogii ME była epicka.
Walka wygląda strasznie chaotycznie, skakanie tu i tam, latanie na jetpacku, , prawie w ogóle nie widać gdzie i co robią towarzysze z drużyny tylko hurrra i naparzamy w przeciwników czym się da. Poprzednie części były bardziej „przyziemne” w tych kwestiach i to mi się podobało, przeskakiwanie między osłonami, aktywna pauza, użycie umiejętności kompana, wychył, strzał. Ja tak grałem i sprawiało mi to przyjemność, mam nadzieję że tu też tak będzie można, choć ten trailer tego nie zapowiada.
Ciekawe, czy przeciwnicy faktycznie będą zachowywać się w miarę naturalnie, szukać osłon, flankować, stosować ogień zaporowy itp., a nie tylko tańczyć jak boty z Unreal Tournament jak to miało miejsce w ME2 i ME3.
Walka identyczna jak w Quantum brake
Czy z gry kompletnie zniknela warstwa taktyczna ? Nie bardzo sledze informacje o Andromedzie, by nie psuc sobie zabawy, ale z trailerow, ktore ogladalem, nie pamietam zatrzymywania czasu i wydawania polecen towarzyszom. Wlasnie ten element robil dla mnie walki w ME. Bez tego wyglada to na przybajerowany jetpackiem, ale zwyczajny cover shooter. I to z gatunku tych, w ktorych niespecjalnie trzeba kryc sie za owymi oslonami.
@KejmilxD|Młody, znajdź sobie jakieś inne zajęcie, bo się tego gówniarskiego bełkotu czytać nie da.
@SolInvictus|Kolega chyba przespał ostatnie 9 lat. Taktyczna to jako tako była jeszcze pierwsza część Mass Effecta. Dla mnie to raczej zawsze był pod względem mechaniki TPP shooter z elementami cRPG.
@Gavriel6|Z wszystkich złych decyzji ta była najmniej zła. Niby jak miałoby to funkcjonować inaczej, zważywszy na jedno z zakończeń ME3? Nie wszyscy przecież widzieli to samo przed napisami końcowymi 😛 Odcięcie się od Drogi Mlecznej było najlepszym rozwiązaniem, a wysłanie arki przed ME3 było najmniej kolidujące z zakończeniem. Mogli jeszcze zrobić prequel, ale to pewnie czeka nas w kolejnej „podserii”.
@arisa321|Czyli mamy do czynienia z Sytuacja a la Star Wars i Outbound Flight, tak? Misja explorowania kosmosu, która pochłonęła OGROMNE koszty i zabrała 100 tysięcy obywateli przestrzeni Cytadeli, obeszła się bez echa i wszyscy o niej zapomnieli ani nie wspominali? Po 3 miałoby to sens, bo niezależnie od zakończenia, powiedzieli by, że ludzie postanowili wyruszyć w nieznane, żeby znaleźć nowy dom, bo a) stary był FUBAR albo b) stary został oprzątnięty, czas poszerzyć nasz Lebensraum.
*uprzątniety, ehh ten brak edycji komentarzy…
Kupię, niezależnie jaka ta gra będzie, choćby przez sentyment do pierwszej trylogii. W sumie nie tylko przez sentyment – moim zdaniem jest to jedna z nielicznych gier do której pasuje określenie „epicka”. Kupię – ale tak po roku od premiery – mam pełno gier które czekają w kolejce, a które też kupiłem w różnych promocjach z wszystkimi możliwymi uaktualnieniami. Trochę kusi mnie by kupić już teraz ( podobnie jak na Wiedźminie, nie sądzę bym się zawiódł ), ale …. chyba musiałbym się zwolnić z pracy … 🙂
Nie uważacie że człowiek za dużo pracuje ? W dzisiejszych czasach, przy takim rozwoju technologicznym, lotach w kosmos ( nawet na Andromedę 😉 ) sądzę 6 godzin zamiast 8 by całkiem wystarczyło, a miałbym zawsze 2 godziny dodatkowe na granie :). W sumie pewnie duża cześć tu obecnych to dopiero się uczy – to … również liczbę godzin w szkole należało by ograniczyć!
Po zwiastunach z różnych targów byłem nastawiony troszkę negatywnie do tej gry. Ale z każdym kolejnym materiałem, jak ten powyższy zaczynam się coraz bardziej do niej przekonywać. Mimo wszystko poczekam na recenzje i kto wie – może jednak się skuszę :)|I jak dobrze, że zrezygnowano z tego „telepiącego” się interfejsu w menu… To było straszne. Statyczne prezentuje się już całkiem całkiem.
@arisa321 Nie czepiajmy sie słowek, zwlaszcza gdy sa trafne. Wyraznie napisalem, ze chodzi mi o rozstawianie towarzyszy i wydawanie im rozkazow co do aktywnosci. Jesli nie ma to zwiazku z taktyka, to znajdz lepsze slowo. A ze mozna bylo na to lac – zwlaszcza na innym poziomie trudnosci niz najwyzszy – to inna para kaloszy… To niepokojace, bo w Trylogii nie grzeszyli oni inteligencja i dajac im wolnosc, zwykle gineli w glupi sposob czy byli zwyczajnie nieprzydatni.
Czujecie tą Inkwizycję, prawda?
Cholera…tę. TĘ!
No walka wygląda znakomicie! Oby warstwa fabularna jej dorównywała 🙂
Nie mogę się doczekać, nawet jak wszyscy będą hejtować to i tak kupię 🙂
Ciekawe czy będzie można jakoś pominąć te romansowanie i sceny seksu. Wszyscy na to czekają, a ja chyba jestem jedyny dla którego, to jest żałosne i niepotrzebne. Jetpacków też nie lubię, bo mi to przypomina granie na kodach (fly), którego nigdy nie rozumiałem.|Czy jest jakaś stronka, gdzie wszystko jest wyjaśnione odnośnie fabuły odnośnie trylogii i jak to się łączy z Andromedą? Jakoś nie wszystko pamiętam i pewnych rzeczy nie kumam.
@Corner. Zawsze romanse były opcjonalne we wszystkich grach Bioware. Do tego cie nikt nie zmusza.
@Corner|Badacze Inicjatywy Andromeda wyruszyli w swoją podróż dwa lata po zniszczeniu Normandii przez Zbieraczy. Czyli mniej więcej wtedy, kiedy Cerberus już odtworzył Sheparda. Oznacza to mniej więcej tyle, iż zakończenia z trójki zostaną pewnie pominięte, bo ekspedycja przybywa do galaktyki Andromedy 600 lat później, po pobycie w długim krio-śnie. Jest wielce prawdopodobne, że Shepard, czy nawet Żniwiarze nie zostaną w żaden sposób ujęci w kontekście Andromedy.
W końcu powrót do termicznych magazynków z ME1! W KOŃCU!!!!
Nie podoba mi się tak prowadzony rodzaj walki, z jetpackiem, z przyśpieszeniem w ruchu, z jakimiś błyskami po uderzeniu o ziemie, niczym w japońskich grach. Mam tylko nadzieję że zostawią wybór i ci co wolą walkę bardziej przemyślaną będą mieli kompanów pod rozkazami i taktyczną pauzę.
@Julian Podejrzanie dlugo zwlekali z pokazywaniem fragmentow walk, teraz swieca jetpackiem, ogolem wzbogacona mobilnoscia i brakiem koniecznosci kitrania sie za oslonami. To kompletnie inna koncepcja. Mozna przypuszczac, ze na razie nie chca sie przyznac, ze zrezygnowali z aktywnej pauzy. Wielce mnie to dziwi, bo byla to jedna z naistotniejszych skladowych mechaniki ME…
W ME najlepiej mi się grało jako biotyk, starałem się nawet nie używać pistoletów, gra była ciekawa, oby i tutaj można było eksperymentować. Interesuje mnie zaś poziom trudności, oczekuję czegoś konkretnego, nie mówię o zwiększeniu dmg przeciwnika by padać na 1 skill, tylko o tym by trzeba było używać mózgu, myśleć etc., zawsze ten temat jest omijany, dla mnie to podstawa, nie jakiś craft armorów czy wybór z 1000 skilli etc. |P.S. Czy oni z jakiegoś powodu nie pokazują filmów z PC ? takie pytanie retoryczne
@Mathius|W Mass Effect 3 dało się zdobyć podstawowy karabin z systemem chłodzenia 😉
Wolał bym gdyby jetpack ograniczał się tylko do eksplorowania a system walki był bardziej nastawiony na chowanie się za osłonami i taktyczną pauzę bo póki co wygląda strasznie chaotycznie.
@WidmoN7|Przecież nic nie stoi na przeszkodzie, aby chować się za osłonami przez cały czas, jak w trylogii. W Andromedzie to po prostu nowy feature i dlatego tak to reklamują. Pewną mobilność i tak wymusi AI wrogów, skoro będą wychodzić z różnych kierunków i podobnie jak w trylogii część będzie przeć na pozycje drużyny aby wykurzyć gracza zza osłon.
Co do systemu walki – moim zdaniem kazdy znajdzie cos dla siebie, zwolennicy dynamicznej walki dostaną to czego oczekują, a Ci, którzy wola zabijać wrogów na spokojnie zza osłony tez beda w stanie grać w swoim stylu. Zaś co do samego powstania i celu Inicjatywy, ktora mimo swojej ogromnej skali jest tylko pobocznym projektem ras Drogi Mlecznej, wiecej sensu miałaby gdyby została stworzona jako plan B w razie przegranej walki ze Żniwiarzami niż jako zwykła wyprawa (daleko, to fakt) „tylko” dla eksploracji.
@Camber9|Biorąc pod uwagę liczne szczegóły ujawnione na temat najnowszej gry, oczywiste że Inicjatywa ma drugie dno, a biorąc pod uwagę lore uniwersum z gier, książek i komiksów – rasy Cytadeli wiedziały co nieco o żniwiarzach na długo przed inwazją.
@Camber9 Bardzo malo jest gier, w ktore mozna grac „po swojemu”. Zwykle sa zaprojektowane pod jeden konkretny styl gry. W takim Far Cry’u 4 wylaczam sobie HUD, zostawiajac jedynie paski amunicji i zdrowia, wywalam celownik i minimape oraz nie dodaje segmentow zdrowia. I gra mi sie swietnie, ale sa misje, w ktorych przeciwnikow jest zbyt wiele i na najwzyszym poziomie trudnosci zaczyna robic sie hardkorowo trudno. Gra jest zaprojektowana pod inne podejscie. Obnizenie poziomu trudnosci nie jest rozwiazaniem.
Jak dla mnie bomba. Ostatnio mam ochotę na szybszą, bardziej dynamiczną walkę w grach. Tak jak nie byłem przekonany co do Andromedy, tak teraz przykuli moją uwagę. 😉