
Marvel’s Guardians of the Galaxy: Twórcy pokazują fragmenty rozgrywki i mówią o zaletach ray tracingu

Kolejne spojrzenie na pecetową wersję nadchodzącego dzieła studia Eidos Montreal. Najnowszy materiał wideo próbuje nas przekonać, że ray tracing i interaktywni Strażnicy Galaktyki to po prostu idealne połączenie. Technologia śledzenia promieni ma pozytywnie wpływać na ogólną immersję oraz w pewnym sensie „ożywiać” projekty lokacji. Cóż, efekt końcowy prezentuje się naprawdę kusząco. TUTAJ znajdziecie nieco więcej informacji o komputerowym wydaniu gry.
Dodam jeszcze, że filmik zawiera króciutkie fragmenty rozgrywki. Kanadyjski developer zachęca nas do poznania oryginalnych przygód niezwykłej grupy najemników. Grupy, która stopniowo buduje rodzinne więzi i docenia moc prawdziwej przyjaźni. To będzie emocjonalny rollercoaster!
Niejako przy okazji dorzucam oficjalne wymagania sprzętowe (nie ma tu zestawu z kartą z serii GeForce RTX):
Minimalne:
Rekomendowane:
Marvel’s Guardians of the Galaxy trafi na pecety, PS4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X/S i Switcha (Nintendo stawia na granie w chmurze) już 26 października. A jeśli już o premierze mowa, w TYM miejscu znajdziecie zwiastun, który ma uświetnić to wydarzenie.

Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Marvel’s Guardians of the Galaxy: Twórcy pokazują fragmenty rozgrywki i mówią o zaletach ray tracingu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Co do wymagań to twórcy wciąż optymalizują grę i ma zajmować ~80GB, nie 150. A sama gra całkiem nieźle się zapowiada, poczekam jeszcze na recenzje i może wezmę jak cena trochę spadnie (co jest całkiem prawdopodobne, bo będzie dodawana do laptopów itp.).
Ależ mi się to podoba.
Naprawdę 150 GB jest aż takim problemem?
żeby przez dopieszczanie grafiki nie zapomnieli wsadzić gry do gry 😉 pięknych wydmuszek to mamy na rynku aż za dużo