
Marvel’s Avengers: Square Enix potwierdza, że gra sprzedaje się poniżej oczekiwań

Interaktywne Marvel’s Avengers jest komercyjną porażką. Do takiego wniosku dojdziemy po lekturze raportu finansowego firmy Square Enix (wydawcy gry). Podobnie zresztą uważają branżowi analitycy, jednocześnie szacując, że w produkcję i reklamę dzieła ekipy Crystal Dynamics zainwestowano nawet 190 milionów dolarów.
Prezes japońskiej firmy, Yosuke Matsuda, również przyznaje, że sprzedaż Marvel’s Avengers nie przynosi oczekiwanych zysków:
Podsegment Gier HD odnotował stratę operacyjną, ponieważ początkowa sprzedaż [nieoficjalnie mówiło się o 3 milionach egzemplarzy – dop. red] Marvel’s Avengers była niższa niż oczekiwaliśmy i nie była w stanie całkowicie zrównoważyć kosztów tworzenia gry.
Co warte uwagi, Square Enix zamierza „nadrobić powolną początkową sprzedaż gry, oferując dużo dodatkowej zawartości”. Plan wydawcy jest już realizowany, o czym świadczy choćby zbliżająca się premiera aktualizacji The Taking AIM.

Czytaj dalej
15 odpowiedzi do “Marvel’s Avengers: Square Enix potwierdza, że gra sprzedaje się poniżej oczekiwań”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
śmieszne, dalej jest tak zbugowane że czasami n8egrywalna, i czemu najtrudniejsze wyzwania w grze wieloosobowej z założenia, trzeba robić samemu, bo gra nie wpuszcza nawet znajomych. ten design pokazuje jak bardzo to jest przemyślany produkt, czyli wcale. odinstalowalem i musieli by mi zapłacić żebym to zainstalował z powrotem. kate bishop 8 grudniu, pierwsza postac na dwa dni przed cyberpunk, powodzenia tym planem. niech to zdycha szybko.
Ta gra wyszla gorsza niz Anthem.
To jest gniot i od początku się tak zapowiadał więc nic dziwnego.
Niedługo dadzą za free na epic 😀
Myslicie ze Square kiedys nauczy sie poprawnego marketingu i jak poprawnie promowac swoje produkcje? Bo ja juz na to nadzieje stracilem.
A mogła z tego by fajna gra singleplayer…
@gamingman21 Jak pokazuje historia branży, w przypadku katastrofalnego niewypału producentowi lepiej opłaca się zakopać egzemplarze gry na pustyni, niż prosić się kogoś o zagranie. Więc twoje marzenie o łatwym zarobku raczej się nie spełni. Możesz spać spokojnie.
Lepiej dla mnie, nie muszę nawet i za darmo patrzeć na te grę. Nie ogarniam jak można taki syf z taka marka podpiętą wydać. Zrozumiał bym gdyby to SĄ robiło albo Ubi, ale crystal? Najwidoczniej nie lubią zarabiać.
Oh no! Anyway.
@lordpoland mogliby ogólnie popracować nad jakością gier. Przydlaby się dobry Deus Ex po średnim MD
Ważny znak wysłany od graczy, nie każdy bubel się sprzeda. Jeszcze bojkot cen Sony i reszty wesołej kompanii za 359 zł za grę i będzie wspaniale.
@Szary67|Ho, ho, jacy to ci gracze są teraz wysmakowani, prawda? Nie kupią kiepsko zapowiadającego się, nudnego Marvel’s Avengers, ale będą wydawać coraz większe sumy w mobilkach i innych fifach, bo takie to „ważne znaki (?)” wysyłają wydawcom. Tłuszcza ma kolejnego chłopca do bicia, a w tym czasie tłuste koty branży napychają skarbce, bo tak naprawdę nic się nie zmieniło.
@Shaddon Jak możesz. Przecież widać, że 'zagłosowali portfelami’ i nie kupili suchara. A 15 czy 20 dolców z karty kredytowej mamy żeby skina odblokować przecież rynku nie zepsuje. No bo jak?
Lootboxy też rynku nie zepsuły no bo jak? To tylko dobrowolne wsparcie dla twórców gry, dające tylko dodatki kosmetyczne :)| A później narodziły się potworki pokroju Shadow of War…
no nieźle