rek
rek

Marvel’s Avengers: Dodano płatne boosty. Gracze uważają, że Square Enix złamało obietnicę

Marvel’s Avengers: Dodano płatne boosty. Gracze uważają, że Square Enix złamało obietnicę
Dodatkowy zysk miał pochodzić ze sprzedaży przedmiotów kosmetycznych.

W zeszłym tygodniu interaktywne Marvel’s Avengers trafiło do oferty Xbox Game Passa. Niejako przy okazji potwierdzono, że rzeczona produkcja w dalszym ciągu będzie wzbogacana o świeżą zawartość. Warto tu wspomnieć o nowym planie rozwoju gry. Crystal Dynamics zamierza tworzyć nowych grywalnych bohaterów, misje, złoczyńców, kampanie i wydarzenia. Wszystkie wymienione treści – zresztą jak zwykle – będą darmowe.

Cóż, bezpłatne dodatki to naprawdę coś fajnego. Niemniej jednak nie wszystkie pomysły i działania Square Enix spotykają się z powszechną akceptacją. Ów wydawca wprowadził do Marvel’s Avengers… płatne boosty (consumables). Zgadza się, na wewnętrznym targu pojawiły się przedmioty, które mogą być używane do tymczasowego przyspieszenia progresu postaci (można uzyskać więcej punków doświadczenia i zasobów w ramach standardowej aktywności).


(Kliknij, aby powiększyć)

Gracze uważają, że japońska firma złamała wcześniejszą obietnicę. Przedstawiciele wydawcy zapewniali, że w grze nie uświadczymy skrzynek z losową zawartością i elementów pay-to-win. Sama tzw. „twarda waluta” (czyli kredyty kupowane za realne pieniądze) miała pozwolić na zakup przedmiotów kosmetycznych. Oto fragment wiadomości, jaką opublikowano w sierpniu 2020 roku:

Uznaliśmy, że zawartość, którą będzie można kupić w Marvel’s Avengers za prawdziwe pieniądze, ograniczymy do elementów kosmetycznych, dzięki czemu gra zachowa świeżość przez lata.

Oczywiście cała sprawa wywołała dość spore kontrowersje. W sieci pojawiły się negatywne opinie (w dużym skrócie: „chciwy wydawca chce wycisnąć więcej pieniędzy z graczy”).

rek

17 odpowiedzi do “Marvel’s Avengers: Dodano płatne boosty. Gracze uważają, że Square Enix złamało obietnicę”

  1. Matko jedyna! Dajcie już temu umrzeć!

  2. Dokładnie, sami się pogrążają. Dają obietnice, które łamią. Wszelkie boosty za pieniądze zawsze będą robić z gry pay to win. Skopali grę i teraz polują na frajerów.

  3. Nawet po tym dalej znajdą się ludzie którzy będą zawzięcie się kłócili że Guardians of the Galaxy to będzie dobra gra.

  4. @Nezi23|W sensie, że dodanie kolejnych opcji mikrotransakcji w grze A ma wpływ na jakość gry B? I co jeszcze?

  5. Jeśli jest robiona przez tą samą firmę, to można się spodziewać słabej gry. Chyba że wyciągnęli wnioski z poprzedniej. W co można wątpić, bo skoro skłamali co do kosmetycznych przedmiotów, to pewnie będą kłamać nadal. Dlatego owszem, też uważam, że kolejna gra może być taką samą kaszaną.

  6. „Marvel’s Avengers: Dodano płatne boosty. Gracze uważają, że Square Enix złamało obietnicę”|Jestem zszokowany|…że to ma jeszcze graczy 😉

  7. Zero zaskoczenia. Square Enix powolnymi krokami zamienia się w EA.

  8. Square musiało coś spierniczyć po tym, jak Marvel Avenger’s odzyskiwało popularność dzięki Gamepassowi.

  9. @alistair80|Proszę nie mylić wydawcy z zespołem deweloperskim, bo to dwa zupełnie różne podmioty. Inna sprawa, że Eidos Montreal odpowiada też za jedną z najlepszych gier poprzedniej dekady i kilka bardzo dobrych, więc wręcz należałoby wymagać od tej ekipy stworzenia czegoś na naprawdę wysokim poziomie.

  10. Niesamowite wieści, gracze znowu zaufali devom i się zawiedli. Niebo nadal niebieskie

  11. Mi jak gra się nie podoba to w nią nie gram. No ale może jestem jakiś dziwny.

  12. Warto dodać, że aktualizacja sprzed paru miesięcy zredukowała tempo progresji. Biorąc pod uwagę, że przyrost doświadczenia został znerfiony, a potem wprowadzone zostały płatne boosty.|Jakoś się nie dziwię.

  13. @Shaddon Nikt niczego tu nie myli. Gra była robiona przez całą masę ludzi z różnych studiów. Kryształowi byli głównym wykonawcą.|https:pbs.twimg.com/media/FAYZHXpVkAgamPV?format=jpg&name=4096×4096|A co do twoich nadziei: Eidos Montreal zrobili takie perełki, jak Rozłam Ludzkości i reboot Thief. Może pamiętasz, czy Crystal Dynamics nie mieli równie dobrych produkcji w ostatnich latach? 😉

  14. nerf na expa, tłumaczenie że gracze za szybko lvluja i gubią się w opisach perkow i zdolności postaci. (oczywiście wszyscy wiemy że to bullshit). włączanie podwójnego i potwornego boost do expa co jakiś tam weekend, no lol, bo gracze jednak się nie gubią w opisach. sprzedawanie exp boost za kasę kiedy się obiecali że takiego czegoś nie będzie w przyszłości. profit? chyba nie. co lepsze znerfili builda na endgameowe przedmioty którymi wszyscy grali nikomu nic nie mówiąc, nawet w patchu. zdychają avengersie.

  15. autokorekta jest silna w moim poscie, sorry ale za szybko piszę.

  16. ludzie kupią? kupią. ludzie zapłaciliby nawet za to by kupa w ich kiblu spuszczała się szybciej niż u sąsiada

  17. Czemu piszecie „gracze uważają”, skoro fakt złamanie obietnic jest oczywisty i bezsprzeczny.

Dodaj komentarz