
Life is Strange: Co z sequelem? [WIDEO]
![Life is Strange: Co z sequelem? [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/e0f7e3da-b71a-4acd-bb31-e52d614e658f.jpeg)
Podczas wczorajszej konferencji Microsoftu zobaczyliśmy pierwszy zwiastun Before the Storm, prequela rewelacyjnego Life is Strange, przy którym dłubie studio Deck Nine Games. Rzecz ma się toczyć przed wydarzeniami pierwszej odsłony, pozwolić nam na kolejną wizytę w sennym Arcadia Bay i opowiedzieć o przyjaźni Rachel i Chloe (więcej o grze możecie się dowiedzieć z czawartowego przecieku).
Jak jednak czytamy w steamowej odezwie Dontnod, autorów oryginału, studio podtrzymuje chęć wyprodukowania kolejnej odsłony.
Mamy nadzieję, że spodobał wam się zwiastun Life is Strange: Before the Storm i wyczekujecie wydania pierwszego odcinka (…) Zatem tak, to oznacza, że teraz aż DWA projekty spod szyldu Life is Strange znajdują się w produkcji, Dontnod Entertainment ogłosiło niedawno, że także pracuje nad nową grą. Będziecie pierwszymi, którzy usłyszą o naszym tytule, ale teraz skupmy się na ogłoszonym właśnie Life is Strange: Before the Storm.
Skoro developerzy proszą, to może faktycznie skupmy się na nowym materiale, jaki opublikowali właśnie ich koledzy z Deck Nine Games. W skrócie: Before the Storm nie zaoferuje nam możliwości cofania czasu (bo Chloe nie ma zdolności Max), skupi się na problemach emocjonalnych charakternej protagonistki oraz opowie niebanalną historię przyjaźni.
Zwiastun warto obejrzeć chociażby dla przewijającej się przez ekran Ashly Burch (czyli odtwórczyni roli Chloe, nagrodzonej za tę rolę statuetką Golden Joystick Awards).
Pierwszy odcinek Before the Storm zadebiutuje 31 sierpnia 2017 na XBO, PS4 i PC.

Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Life is Strange: Co z sequelem? [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Trzyodcinkowy prequel to farbowany LiS (bo też przygotowuje go inne studio)! Ale wygląda na to, że developerzy oryginału jeszcze z serią nie skończyli.
My feels are not ready…
Czyli to, co było wiadomo od dawna, ale fajnie, że po zapowiedzi potwierdzili, że swoje jeszcze zrobią. A materiał od Deck Nine – cóż, typowe gadanie, ale jakoś tak trochę mnie uspokoiło. Może jednak im też wyjdzie i znów będę mógł płakać przy grze z dziewczynkami, jeeej.
Jeszcze jedno: Trzyodcinkowy prequel dostanie jeszcze odcinek bonusowy, gdzie zobaczymy co tam słychać u Max. Nie wiem jak to zrobią, ale nadal się jaram. |Dobrze też, że nie będzie zabawy czasem. Powstałoby za dużo kombinowania z historią pierwowzoru.
Czemu oni mi to robią?
Nie widzę tego. Czekam na kontynuację, bo mam wrażenie, że prequel będzie zawierał wiele z rzeczy jakie już znamy, no a tak poza tym nie będzie w takim razie mechaniki cofania czasu skoro brak Max. Ale nie jestem pewien, niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę 😛
hnnng
@Obelus ewentualnie mógłbyś też przeczytać treść newsa i… aa zresztą…
Ciekawe jak poprowadzą kontynuację, czy wybory, które podjęliśmy w pierwszej części będą miały wpływ na grę… Ja uratowałem Chloe i chciałbym kontynuować dalszą podróż z nią…
Nie rozprowadzą kontynuacji, bo Prequel to prequel, a Sequel/2 sezon to nowy setting – nowi bohaterowie.
Dokładnie, zamknięta historia. Jedyny co to mogli by dodać opcję że SPOILER! że ratujesz Chloe i miasto 😛 Niech zrobią nową historię z większymi konsekwencjami decyzji. Ja dałem grze 9-/10 ale trochę szkoda że koniec końców żadna decyzja nie miała znaczenia 😀
Zobaczymy, ja chętnie w seqelu widziałbym jakieś wzmianki o naszych wyborach z 1. Przykładowo w rozmowie 2 postaci niezależnych na temat Spoiler zabójstwa w szkole lub katastrofy miasta.Koniec spoilera. Byłoby to łatwe bo brałoby pod uwagę tylko kilka kluczowych decyzji. Dodatkowo takie rozwiązanie wszystkich by zadowoliło, bo dawało satysfakcję z przejścia 1. Tak czy siak jaram się i wyczekuję:)