
Left Alive: Znamy szczegóły nowej produkcji Square Enix

Wczoraj otrzymaliśmy zwiastun, który możecie obejrzeć TUTAJ, jednak poskąpiono szczegółów. Na szczęście dzisiaj zostało to wynagrodzone z nawiązką, bo spory materiał na temat Left Alive pojawił się w ostatnim wydaniu japońskiego magazynu Weekly Famitsu, a zawarte w nim informacje spisało Gematsu.
Przede wszystkim – gra okazuje się survivalowym shooterem z widokiem zza pleców, w którym istotna będzie nie tylko umiejętność strzelania, ale również zastawiania pułapek. Fabularnie będzie umiejscowiona w uniwersum serii Front Mission (konsolowych turowych erpegów), a akcja toczyć się będzie pomiędzy Front Mission 5 a Front Mission Evolved, w roku 2127. Do dyspozycji gracza zostanie oddanych trzech bohaterów: przygodę rozpoczniemy najmłodszym protagonistą, później będziemy przełączać się między cała trójką (nie zabraknie także miejsca dla kobiety). Każda z postaci znajduje się w innym miejscu w mieście i będą musiały działać niezależnie od siebie, by przeżyć. Pojawi się tylko jedno zakończenie, ale ścieżka obrana podczas zabawy wpłynie na historie bohaterów.
Miejsce akcji? Ogarnięte konfliktem zbrojnym miasto w Rosji. Zdarzenia opowiedziane w Left Alive rozegrają się na przestrzeni jednego dnia, a developerzy zapowiadają nieliniową realizację postawionych celów – nic nie będzie stało na przeszkodzie, by zamiast frontalnego ataku na siły wroga spróbować przedostać się na wyznaczone miejsce po cichu, wykorzystując np. ukryte przejścia. Zostało zresztą powiedziane wprost, że bazowanie tylko na strzelaniu znacząco utrudni ukończenie gry.
W świecie Front Mission do walki wykorzystywane są m.in. potężne mechy, tzw. Wanzery. Graczowi przyjdzie głównie z nimi walczyć, jednakże pojawi się również okazja do samodzielnego wykorzystania ich na polu bitwy. Pojawią się również elementy craftingu, jednak nie ujawniono jeszcze szczegółów.
Gra jest w tym momencie ukończona w 50% i choć opierać się będzie na kampanii singlowej, developerzy nie wykluczają elementów online. Według wstępnych założeń Left Alive ma pojawić się na PC i PS4 w 2018 roku. W pracach nad tytułem biorą udział m.in. Shinji Hashimoto (Kingdom Hearts), Toshifumi Nabeshima (seria Armored Core) czy znany z Metal Gear Solid i Death Stranding Yoji Shinkawa. Okazuje się, że w sprawie projektów postaci konsultowano się także z Hideo Kojimą.

Czytaj dalej
4 odpowiedzi do “Left Alive: Znamy szczegóły nowej produkcji Square Enix”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
X-COM pokazał, że turówki nadal mają odbiorców. Mogliby zrobić Front Mission 6. Na dzisiejsze konsolach i PC można by zmieścić tyle bajerów z zajebistymi animacjami uzbrojenia Wanzerów, że głowa mała.
Wydaje mi się, że narazie chcą to rozegrać bezpiecznie, z racji tego, że ostatnio niemal zbankrutowali.
Ostatnie zdanie mocno mnie zachęciło do bliższemu zapoznania się z tym tytułem
akcja w ciągu jednego dnia.