
Layers of Fear powraca, seria przesiada się na Unreal Engine 5 [WIDEO]
![Layers of Fear powraca, seria przesiada się na Unreal Engine 5 [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/41873dd9-b546-40f6-919e-0e2e2230b473.jpeg)
Podczas wczorajszej konferencji Bloober Team przedstawiało obecnym na spotkaniu słuchaczom ambitną wizję rozwoju studia. Firma w najbliższych latach zamierza wejść do horrorowej czołówki, przestawiając się ostatecznie na tworzenie „gier inspirujących do segmentu AAA”. W tej chwili developerzy zajmują się tajemniczymi projektami B i C (z perspektywą TPP), ale w zanadrzu mają też inne dzieło.
Choć podejrzewaliśmy to już wcześniej, teraz oficjalnie to potwierdzono: Layers of Fear powraca w Unreal Engine 5.
Szczegółów projektu nie poznaliśmy, ale wszystko wskazuje na to, że mowa o remake’u pierwszej części. Sugeruje to sam zwiastun (w końcu bohaterem jest malarz), a że wczoraj ogłoszono, iż „każda z opracowywanych przez studio gier, z wyjątkiem nowych edycji gier już wydanych, rozgrywa się z perspektywy trzeciej osoby”, więcej potwierdzeń chyba nie potrzebujemy. Ale na konkrety musimy jeszcze zaczekać.
Nowe (lub nowe-stare) Layers of Fear trafi na rynek w 2022.

Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Layers of Fear powraca, seria przesiada się na Unreal Engine 5 [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Yaaaay! Kolejna część serii, o którą absolutnie nikt nie prosił!
Czyli ta sama gra, ale na nowym silniku? Jakiś reboot, remaster? Remake?
Remaster zapewne, sama przesiadka na UE5 daje lumena a to juz sporo poprawia często. do tego nanite i mzoan sie bawić geometrią. Więc co najmniej remaster