rek
rek

LawBreakers: Cliff Bleszinski nie składa broni!

LawBreakers: Cliff Bleszinski nie składa broni!
Ekstremalnie... Bardzo... Średnio... Dość... Niezbyt... Mało popularny shooter wkrótce doczeka się solidnych reform.

Na oficjalnym Twitterze gry pojawiła się informacja, zgodnie z którą LawBreakers otrzyma wkrótce nową zawartość. W pierwszej kolejności powinniśmy dostać dwie nowe mapy (Namsan i Gateway), ponadto możemy liczyć na potyczki (skirmishes) i tryb rankingowy (Boss Leagues), a także kolejną klasę i „jeszcze więcej”.

Oczywiście dodatkowa zawartość będzie zupełnie darmowa…

…i nie dziwota, bo gra musi walczyć o zainteresowanie. Raptem dwa dni po debiucie obcowało z nią za pośrednictwem Steama ok. 2-2,5 tys. osób. Choć ambitny projektant twierdził, że budowanie popularności nowej marki „to maraton, a nie sprint„, nie da się ukryć, że dynamiczny shooter złapał zadyszkę. W ciągu ostatniego miesiąca średnia równocześnie grających wyniosła ok. 700 osób (choć nadmieńmy, że teoretycznie rzecz może sobie lepiej radzić na PS4).

Z naszą recenzją LawBreakers możecie się zapoznać w aktualnym wydaniu CDA. Nie będzie chyba grzechem zdradzić, że enkiemu tytuł przypadł do gustu. Jak pisze kolega redaktor:

Jak na FPS-a z rozgrywką opartą na wykonywaniu zadań (wśród domyślnych trybów nie ma ani deathmatchu, ani team deathmatchu!) LB jest szybkie. Mobilność postaci i konstrukcja map, na których szczodrze porozmieszczano strefy antygrawitacyjne, sprawiają, że produkcja Cliffa Bleszinskiego i spółki wyprzedza Overwatcha na wstecznym. Za tym zaś idzie potencjał wykonywania rekordowo wysokiej liczby stylowych zagrywek na minutę. 

rek

11 odpowiedzi do “LawBreakers: Cliff Bleszinski nie składa broni!”

  1. Ultra bardzo zadowalająco średnio niezbyt popularny shooter wkrótce czekają solidne reformy.

  2. Smutno patrzeć jak ktoś kto zna się na robieniu gier wpada w marketingową pułapkę. 🙁 Pewnie próba wyciągnięcia Lawbreakersów z cienia pochłonie ogromną ilość pieniędzy i cierpliwości, ale jestem dobrej myśli. Może uda im się po jakimś czasie wyjść tak jak Ubisoft z R6.

  3. To może niech zaczną od ceny, która uzasadni ilość kontentu w tej grze ? Na TT idą porównania do UT i Q3 ale ile tam było map i trybów, a ile jest tutaj.

  4. Cliffa Bleszinskiego pamiętam jak swego czasu wyśmiewał innych devoloperów, puszył się i mądrzył, sypał „złotymi myślami” a potem stwierdził że „On pokarze jak się robi gry” – no i pokazał 😛 pacan!

  5. aha, żeby nie było to „…pokarze” jest celowe 🙂

  6. @le_Fey Chodzi Ci o to, że jak Cliff stwierdził, że „On pokarze”, a to jego pokarało 😛

  7. @le_Fey, za wcześnie napisałem, za późno wyjaśniłeś… 😛

  8. EastClintwood 4 września 2017 o 12:29

    @le_Fey|No parę lat temu był co jakiś czas news o złotych myślach Cliffa. Jak ktos sobie wyszuka i poczyta te wywody porównjąc je z osiągnięciami LawBreakers to jest niezła komedia. Dużo kłapał jęzorem i zycie zweryfikowało.

  9. @Red9 ale R6S nie miało tak złego startu jak LB. Wydaje mi się że zostaje im F2P z mikrotransakcjami.

  10. Nie ma TDM ani DM? No to część odpowiedzi „dlaczego”.

  11. Chciałbym spróbować ale cena 30$ jest zaporowa dla mnie jak na tak mało popularną grę… I prawdopodobnie jest to odpowiedz na wszystkie pytania dlaczego tak mało osób w to gra.

Dodaj komentarz