
LawBreakers: Cliff Bleszinski nie składa broni!

Na oficjalnym Twitterze gry pojawiła się informacja, zgodnie z którą LawBreakers otrzyma wkrótce nową zawartość. W pierwszej kolejności powinniśmy dostać dwie nowe mapy (Namsan i Gateway), ponadto możemy liczyć na potyczki (skirmishes) i tryb rankingowy (Boss Leagues), a także kolejną klasę i „jeszcze więcej”.
2017 Content Roadmap for LawBreakers revealed next week. Preview of Roadmap revealed right now. pic.twitter.com/GHLCxwuzKO
— LawBreakers (@lawbreakers) September 2, 2017
Oczywiście dodatkowa zawartość będzie zupełnie darmowa…
…i nie dziwota, bo gra musi walczyć o zainteresowanie. Raptem dwa dni po debiucie obcowało z nią za pośrednictwem Steama ok. 2-2,5 tys. osób. Choć ambitny projektant twierdził, że budowanie popularności nowej marki „to maraton, a nie sprint„, nie da się ukryć, że dynamiczny shooter złapał zadyszkę. W ciągu ostatniego miesiąca średnia równocześnie grających wyniosła ok. 700 osób (choć nadmieńmy, że teoretycznie rzecz może sobie lepiej radzić na PS4).
Z naszą recenzją LawBreakers możecie się zapoznać w aktualnym wydaniu CDA. Nie będzie chyba grzechem zdradzić, że enkiemu tytuł przypadł do gustu. Jak pisze kolega redaktor:
Jak na FPS-a z rozgrywką opartą na wykonywaniu zadań (wśród domyślnych trybów nie ma ani deathmatchu, ani team deathmatchu!) LB jest szybkie. Mobilność postaci i konstrukcja map, na których szczodrze porozmieszczano strefy antygrawitacyjne, sprawiają, że produkcja Cliffa Bleszinskiego i spółki wyprzedza Overwatcha na wstecznym. Za tym zaś idzie potencjał wykonywania rekordowo wysokiej liczby stylowych zagrywek na minutę.

Czytaj dalej
11 odpowiedzi do “LawBreakers: Cliff Bleszinski nie składa broni!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ultra bardzo zadowalająco średnio niezbyt popularny shooter wkrótce czekają solidne reformy.
Smutno patrzeć jak ktoś kto zna się na robieniu gier wpada w marketingową pułapkę. 🙁 Pewnie próba wyciągnięcia Lawbreakersów z cienia pochłonie ogromną ilość pieniędzy i cierpliwości, ale jestem dobrej myśli. Może uda im się po jakimś czasie wyjść tak jak Ubisoft z R6.
To może niech zaczną od ceny, która uzasadni ilość kontentu w tej grze ? Na TT idą porównania do UT i Q3 ale ile tam było map i trybów, a ile jest tutaj.
Cliffa Bleszinskiego pamiętam jak swego czasu wyśmiewał innych devoloperów, puszył się i mądrzył, sypał „złotymi myślami” a potem stwierdził że „On pokarze jak się robi gry” – no i pokazał 😛 pacan!
aha, żeby nie było to „…pokarze” jest celowe 🙂
@le_Fey Chodzi Ci o to, że jak Cliff stwierdził, że „On pokarze”, a to jego pokarało 😛
@le_Fey, za wcześnie napisałem, za późno wyjaśniłeś… 😛
@le_Fey|No parę lat temu był co jakiś czas news o złotych myślach Cliffa. Jak ktos sobie wyszuka i poczyta te wywody porównjąc je z osiągnięciami LawBreakers to jest niezła komedia. Dużo kłapał jęzorem i zycie zweryfikowało.
@Red9 ale R6S nie miało tak złego startu jak LB. Wydaje mi się że zostaje im F2P z mikrotransakcjami.
Nie ma TDM ani DM? No to część odpowiedzi „dlaczego”.
Chciałbym spróbować ale cena 30$ jest zaporowa dla mnie jak na tak mało popularną grę… I prawdopodobnie jest to odpowiedz na wszystkie pytania dlaczego tak mało osób w to gra.