rek
rek

Kingdom Come: Deliverance – Twórcy chwalą się wolnością wyborów [WIDEO]

Kingdom Come: Deliverance – Twórcy chwalą się wolnością wyborów [WIDEO]
Za przykład służy samozwańczy średniowieczny detektyw.

Poprzednio Warhorse prezentowało tajniki sytemu walki, poruszając między innymi kwestię czterech niezależnych warstw pancerza, w jaki mogą odziać się bohaterowie, oraz podkreślając rolę rozsądnego zarządzania wytrzymałością. Dziś przyszła pora na pochwalenie się różnorodnością możliwych podejść do określonego problemu. Posłużono się przykładem zadania, w którym głównym bohater próbuje rozwiązać tajemnicę pewnej zbrodni. Może przepytać tubylców, w nadziei, że zapamiętali coś wartościowego, lub samodzielnie przeszukać okolicę w poszukiwaniu tropów, a w przypadku znalezienia ich ruszyć za nimi samodzielnie albo poprosić o pomoc żołdaków. Zobaczcie zresztą sami.

rek

6 odpowiedzi do “Kingdom Come: Deliverance – Twórcy chwalą się wolnością wyborów [WIDEO]”

  1. A płynność animacji ruchu postaci i lipsync? Chwalą się może tym 😉

  2. Gra wygląda mocno drewniano ale mocną stroną na pewno jest unikalny setting.

  3. Graficznie nie powala, ale nie grafika jest najważniejsza 🙂

  4. Nie rozumiem o co wam chodzi. Dla mnie wygląda git.

  5. Na filmikach gierka dupy nie urywa podobnie jak Wild West Online ale kto wie moze to tylko złe miłego początki

  6. Walka wygląda jakoś tak nie poradnie. Szkoda :/

Dodaj komentarz