rek
rek

Karcianka w świecie „Władcy Pierścieni” pierwszym projektem Fantasy Flight Interactive [WIDEO]

Karcianka w świecie „Władcy Pierścieni” pierwszym projektem Fantasy Flight Interactive [WIDEO]
Przed zakupem paczki z dodatkowymi kartami będzie można podejrzeć jej zawartość.

Fantasy Flight Interactive zarządzane przez Tima Gerritsena (weterana z Irrational Games i Human Head Studios) ogłosiło światu swój pierwszy projekt – karciankę na licencji „Władcy Pierścieni”. Gra ma być w dużym stopniu oparta na „fizycznej” The Lord of the Rings: The Card Game z 2011 roku, jednak nie będzie jej wierną kopią i doczeka się kilku zmian dostosowujących rozgrywkę do nowego medium.

The Lord of the Rings: Living Card Game ma wyróżniać się na tle konkurencji dwiema cechami. Po pierwsze, głównym daniem będą nie pojedynki z innymi graczami, lecz singlowe kampanie, a w przyszłości także kooperacja dla dwóch graczy. Po drugie, początkowy zasób kart będzie można rozszerzać (za walutę wewnątrzgrową bądź prawdzie pieniądze), lecz zawartość każdej paczki będzie widoczna przed zakupem, więc kaprysy losu przestaną mieć znaczenie. Gra ukaże się w steamowym wczesnym dostępie w pierwszym kwartale przyszłego roku.

rek

24 odpowiedzi do “Karcianka w świecie „Władcy Pierścieni” pierwszym projektem Fantasy Flight Interactive [WIDEO]”

  1. Otwierając paczki z kartonikami, zawsze wiesz, co znajdziesz w środku.

  2. Bardziej bym się cieszył gdyby ktoś wznowił serię rts Bitwa o Śródziemie, zamiast tworzyć kolejną karciankę.

  3. Po sukcesie WoWa każdy robił MMO. Po sukcesie LoLa każdy robił MOBA. Teraz po sukcesie Hearthstone każdy robi karcianki… I tak samo jak było w przypadku MMO i MOBA, jak tylko widzę „nowa karcianka w świecie…” to przekręcam oczami i przewijam dalej. Szkoda nawet o tym czytać

  4. @Despero23 Ta karcianka jest starsza od Hearthstone’a. Wyszła w postaci fizycznej jako koopowa karcianka dla 1-2 graczy, albo 3-4 jak ktoś się uparł i do tej pory wyszło multum dodatków (nowych kart). Więc nie jest to wcale „nowa karcianka w świecie…” tylko „przeniesienie istniejącej karcianki na komputery”. I na dodatek nie ma z karciankami typu Magic, Hearthstone nic wspólnego, bliżej tej grze planszówkom niż typowym karciankom.

  5. @Despero23 nie zapominaj o tym, że po sukcesie Plunkbata każdy chce mieć battle royale w portfolio 😉 No ale ma się co dziwić – to biznes, więc naturalne, że idą tam, gdzie największe profity.Chociaż w tym przypadku nie można mieć pretensji – FFG zajmują się raczej tylko karciankami i grami planszowymi, więc chcąc nie chcąc było oczywiste, że ich pierwszą grą komputerową będzie albo karcianka, albo planszówka 😉

  6. Dajcie mi raczej porządne MMO z uniwersum LotR’a. Nie, nie liczę tego wow-podobnego śmiecia freemium sprzed 10 lat.

  7. @Despero23 Technicznie Hearthstone to CCG a ta gra to LCG. Po co czytać newsa, skoro można od razu narzekać. Jest jeszcze taki drobny szczegół, że ta Władca Pierścieni LCG został wydany w 2011, 3 lata przed Hearthstonem.

  8. mrhipnotyczny 10 grudnia 2017 o 14:36

    Tylko, że RNGstone nie był pierwszą karcianką na rynku która odniosła sukces

  9. JEZUS MARIA ILE MOŻNA

  10. @Despero23 Jak już napisał RonJon, ta gra jest strsza niż Hearthstone. Plus singlowa kampania, czyli to czego najbardziej brak w tych wszystkich „karciankach na podstawie”. No i grałem w fizyczną wersję tego, mogę rzec że d*py nie urywa, ale całkiem dobra. I trudna. Czyli najs. Jestem za każdym projektem który – przenosi 1 do 1, bez zmian w stylu czasu rzeczywistego – na medium komputerowe planszówki czy karcianki z mojego stołu. Jak dla mnie to niech Warhammera LCG przeniosą i będę grał do upadłego 😀

  11. Dla tych co mnie nie do końca zrozumieli, nie hejtuję powyższej gry jako samej, może rzeczywiście jest dobra i znajdzie sobie grono fanów, a mi to nie przeszkadza bo ja nie muszę grać. Bardziej denerwuje mnie zjawisko pojawiania się kolejnych karcianek, bo jak to napisał @Yeti „to biznes” i taka moda, więc dostajemy karciankę w świecie Skyrim, Fable, itd. Robione only for money, bo się sprzedają takie teraz rzeczy. A że są tu komentarze to sobie tak marudzę i wylewam żale 🙂

  12. @Despero23 Tylko, że w tym przypadku to nie jest robienie na siłę karcianki do popularnego uniwersum tylko wydanie komputerowej wersji gry, która istnieje już od jakiegoś czasu, jest dobra i popularna.

  13. @PanMianDa +1 do Warhammer: Invasion na PC

  14. W no nie do końca jest to wyróżnianie się, bo takie przygody do HSa miały jasno określone karty, aczkolwiek faktem jest że nie było żadnej karcianki na komputery opartej wyłącznie o taki model zdobywania kart. Cóż, to chyba bałem się że mogą być bardziej bezsensowne próby przenoszenia planszówek FFG na komputery (vide wiedźmińska planszówka), na początek tragedii nie ma.

  15. @AcererakW HS były gry okresloną talią, ale tu jest inaczej. Tutaj wykonujesz w każdej rozgrywce określony scenariusz. To jest gra oparta właśnie o takie scenariusze a nie dwóch graczy klepiących sobie stworki i bohaterów. Chodzi o to by wykonać misję, wbrew temu co gra rzuci na nas.

  16. I to mi się podoba. Może nawet zagram, choć karcianki nie są moim ulubionym rodzajem gier. Jednak jeśli to będzie gra nastawiona głównie na kampanię, to jestem jak najbardziej za. No i podgląd paczek też mi się podoba. Oczywiście losowość nadal będzie, ale przynajmniej nie będzie kupowania kota w worku.

  17. @alistair80Nie, nie będzie losowości. To jest tak że masz bazową grę i dodatki do niej. Każdy dodatek ma swoją nazwę i zawiera określone karty. Kupujesz po prostu konkretny dodatek. Żadnej losowości. Tak przynajmniej jest w normalnej karcianej wersji, ale skoro się w trailerze chwalą że ta gra to też LCG, to i tu powinno tak być.

  18. Główny nacisk na kampanię single player? Bierę.

  19. @PanMianDa| Ok, no i? Chodzi mi o sam fakt dystrybucji dodatku tj. znasz dokładnie karty (i ich ilość), które dostajesz. Dokładnie tak jak w przygodach w HSie.

  20. @AcererakW HS kupujesz losowe boostery. Tyle. Przygody to tam jakiś maly dodatek że kilka kart dostajesz do danej przygody przypisanych. Tutaj WSZYSTKIE dodatkowe karty oprócz podstawki są w dodatkach liczących z tego co wiem po 60 kart. Widzisz różnicę ? 5 losowych kart – 60 znanych.

  21. @AcererakW HS kupujesz losowe boostery. Tyle. Przygody to tam jakiś maly dodatek że kilka kart dostajesz do danej przygody przypisanych. Tutaj WSZYSTKIE dodatkowe karty oprócz podstawki są w dodatkach liczących z tego co wiem po 60 kart. Widzisz różnicę ? 5 losowych kart – 60 znanych.

  22. Podgląd paczek? Meeeeh, Gram w Hearthstona od dłuższego czasu i uczucie wylosowania legendy w paczcie jest świetne 😀 Ludzie narzekają na paczki/loot boxy, ale to losowanie podnosi adrenaline (duża hiperbola :P) i jest jednym z przyjemniejszych elementów

  23. @Upadly321 Tylko że to nie jest CCG. Tu karty nie dzialą się na commony, uncomonny itd. To zupełnie inny typ karcianki.

  24. Miło by było gdyby zrobili to w stylu BattleForge czy Armello bo klasyczne karciani (Hearthston, Gwint, The Elder Scrolls: Legends, itd ) sypią się już ze wszystkich stron i robi się to dla mnie troszkę monotonne

Dodaj komentarz